the_zombie Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Noen andre som har sett den? Utrolig bra film Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Children of Men er desidert et av årets største overraskelser innen filmen. Positivt, sådan. Krigsscenene kom som et utrolig slag i ansiktet. Har sjelden sett krig skildret så realistisk på film, og i tillegg i en futuristisk-apokalyptisk setting? Gosh. Lar denne tråden leve som en diskusjon rundt denne fantastiske filmen, den fortjener såpass Edit: Endret tittelen på emnet litt, etter ønske. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Likte filmen svært godt selv. Clive Owen gjorde en meget god innsats. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Noen som har lest boken ? Isåfall hvordan er den satt opp mot filmen (som jeg likte svært godt)? Lenke til kommentar
soleil-noir Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 OK film, interessant tema, men det tok litt av med actionscener mot slutten. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 (endret) Her er diverse sitater fra filmjournalen.no om filmen: "Logikk, det er en ting denne filmen mangler" "Som en apokalyptisk film er dette heller ikke vellykket" "men den har lagt logikk og intensitet til side for å få plass til klisjeer og et par vellagde men unødvendige scener hvor volden tar overhånd." " Veldig urealistisk og ulogisk dommedagsfilm. Plottet virker egentlig ganske lite gjennomtenkt." Dette lokkende konseptet kunne vært utrolig mye bedre gjennomført. WHAT!!?? Er det noen andre her som støtter slike utsagn og kan komme med en forklaring? Endret 28. desember 2006 av Scarface^ Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Jeg stiller meg totalt uforstående til de utsagnene der. Filmen var særdeles gjennomført og logikken manglet da ikke (eneste jeg kan sette fingeren på er litt uklarhet rundt hva "terroristene" ville ha Clive Owen til å gjøre til å begynne med, men jeg tror jeg forstod det etter hvert). Urealistisk? Verste jeg har hørt. Sitter her på en bedriten ISDN-linje, men følte at dette var for sjokkerende til å ikke kommentere Lenke til kommentar
edds Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Så den for en stund siden, veldig bra og vellagd film. Enig med Cun her, var ingen logiske brister i filmen som jeg la merke til. Synes også at Apokalypsen var relativt godt forklart, og temmelig realistisk. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Jeg har falt veldig av filmlasset i løpet av juleferien ... Er denne filmen å finne på kino for tiden? Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Den har hoppet av i Stavanger i hvertfall, desverre. For øvrig veldig bra film. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå