imfrommanndame Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Heeeeiiijjaaa Jeg lurer på om det finnes et program der jeg kan endre innholdet i .dll-filer. Lenke til kommentar
Bigzz Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 (endret) notepad tror jeg, hvilket program skal du redigere i da? Endret 27. desember 2006 av AndyBigz Lenke til kommentar
kaffenils Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 En hvilken som helst hexeditor skulle jeg tro. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Nei, endring av dette er ikke en dans på roser. Du kan endre i en hex editor, men du må være forsiktig med hva du gjør. Men du kan ikke bruke notepad, siden notepad ikke kan brukes til å endre binærfiler pga. at den kan inneholde en EOF bokstav, før filen er ferdig. Hexeditor er valget, avhengig av hva du vil endre. Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 27. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2006 Å.. Jeg trodde en dll-fil var lignende exe. Bare at et program bruker innholdet i dll imens det er igang, ikke som exe, der alle installasjonfilene ligger. Er det ikke slik? Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 .exe => Kode som kan kjøres. .dll => Kode som utnyttes av kode som allerede er "executed" => .exe. Medier som musikk, klipp og bilder kommer i tillegg. Men disse kan jeg også putte inn i en dll fil, da en dll fil bare er => .dll bak en fil. En fil som inneholder 1 og 0 kan jo inneholde hva som helst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå