Gjest Bruker-95147 Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 (endret) Heisann, har lyst til å "lufte" muligheter for en tråd der genuine "sutrere" samles og ler av sutringen. Her på forumet er det et par tråder som tiltrekker seg de depressive, og ikke er de alle så veldig gjennomtenkt depressive, men alle sauses sammen i grøten. Hva med å lage et avløp for oss som for øyeblikket kan bli litt "depressive", men samtidig skjønner at den følelsen klarer man så fint å fikse selv, eller kanskje ikke, så derfor søker vi "hjelp" fra andre. Det via "sutring" i offentlighet, og velmente råd fra andre sutrere som kanskje ikke er det, men bare vil med glimtet i poteten hjelpe oss små lam ...? Endret 28. desember 2006 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Har vi ikke den store deppetråden? Og hva skiller denne fra den? Det skjønner ikke jeg helt Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Den Store Deppetråden duger allerede for alle attentionwhores som trenger trøst. Om man skal begynne å opprette dedikerte "Den store ...tråden" for alle nyanser av sinnstemninger er det like greit å la folk blogge. Får man for mange av disse trådene vil effekten virke motsatt av den opprinnelige hensikten. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 (endret) Har vi ikke den store deppetråden? Og hva skiller denne fra den?Det skjønner ikke jeg helt 7589175[/snapback] Forsøk og muntre sutrerne opp der, og etterpå henger de som rips fra nærmeste tre Edit: Utdyper hva jeg mener litt til. Her er definisjonen fra bokmålsordboka: sutre sutre v1 (besl med sut) klynke, klage barnet s-t / syte han går og s-r bestandig Denne tilstanden er ikke slik at den må tas på alvor, mens endel av "sutringen" i deppetråden er ikke sutring, og bør derfor ikke spøkes med. Litt tidlig på morgenen nå, og barnebarnet sutrer...hmm skal jeg forsøke å avlede oppmerksomheten, eller skal jeg gi han en valium..? Edit: Endret på trådtittelen. Endret 28. desember 2006 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Pencilcase: Nå må du roe ned. Diskusjon.no er et av de mer seriøse forum som ikke oppretter slike teite kategorier som egentlig ikke er bruk for. Visst du absolutt må syte, er deppetråden noe for deg... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Pencilcase: Nå må du roe ned. Diskusjon.no er et av de mer seriøse forum som ikke oppretter slike teite kategorier som egentlig ikke er bruk for. Visst du absolutt må syte, er deppetråden noe for deg... 7592881[/snapback] Jeg er helt rolig jeg Seriøsiteten i forumet er udiskutabelt en styrke, men det behøver vel ikke forhindre litt større mangfold slik som jeg ser det. og tråder hvor lekenhet, eller for noen "barnsligheten" får et kontrollert utløp. Her finnes jo ellers et vell av "useriøse" tråder i OT-delen, og de har heller ikke besøkstvang. Det er jo ikke et krav fra min side, bare et forslag. Hva mener du forøvrig om mitt andre "useriøse" forslag: "lekegrinden for nervesterke"...? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg