oya Skrevet 18. desember 2001 Del Skrevet 18. desember 2001 Hvilken brenner er best? Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 18. desember 2001 Del Skrevet 18. desember 2001 Plextor - case closed Lenke til kommentar
oya Skrevet 18. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2001 Quote: On 2001-12-18 09:17, PIIIpower skrev:Plextor - case closed Hva gjør den best? Hvorfor er de andre så mye dårligere? Lenke til kommentar
Sirillion Skrevet 18. desember 2001 Del Skrevet 18. desember 2001 Det er bare sånn, godta det, Plextor ER best. Lenke til kommentar
Ardie Skrevet 18. desember 2001 Del Skrevet 18. desember 2001 Quote: On 2001-12-18 12:08, oya skrev: Quote: On 2001-12-18 09:17, PIIIpower skrev: Plextor - case closed Hva gjør den best? Hvorfor er de andre så mye dårligere? Plextor har vært med i bransjen lenge. Deres brennerne er assosiert kvalitet, og i mange tester blir disse brennerne brukt som "referanse" for andre CD-brenner. Plextor's brenner koster som regel litt mer enn de andre merkene med de samme spesifikasjonene. Nylig skaffet jeg meg en 24x brenner, og valget falt på en Lite-On. Grunnene var at de var mye billigere enn Plextor (400 kroner, dvs. Plextor var 40% dyrere), og Lite-On 24x har kommet bra ut i mange tester. For mer info om CD-brenner kan du se på: http://www.cdrinfo.com/ [ Denne Melding var redigert av: Ardie på 2001-12-18 14:03 ] Lenke til kommentar
DDuck Skrevet 18. desember 2001 Del Skrevet 18. desember 2001 leste en test senest i går, hvor plextor blir slått av flere brennere, blandt annet HP´nyeste som er en ombygd plextor, og aopen brenner med just link systemene, så til og med at samsung hadde høyere gjennomsnittsbrenning enn plextor. Lenke til kommentar
Ardie Skrevet 18. desember 2001 Del Skrevet 18. desember 2001 Quote: On 2001-12-18 19:42, DDuck skrev:leste en test senest i går, hvor plextor blir slått av flere brennere, blandt annet HP´nyeste som er en ombygd plextor, og aopen brenner med just link systemene, så til og med at samsung hadde høyere gjennomsnittsbrenning enn plextor. Det stemmer at Plextor brenner blir slått av forskjellige brenner i noen tester, mens de slår de andre brenner i andre tester. Med tester mener jeg ikke review, men testing av cd-brenning (eks. CD-R lesing, kopiering av CD-protected CD'er, brenning av CD-RW, etc). Overall er Plextor's brenner meget gode. Dersom man "ikke bryr" seg om prisnivå, så vil jeg si Plextor er en sikker kjøp. :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå