AlecTBM Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Jeg lurer på om det går ann å sette en autorun på en usb pen Lenke til kommentar
Giddion Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Jepp det går, bruk samme metode som på CDer Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 27. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2006 (endret) altså [autorun] open=autorun.exe ?? EDIT: får det ikke til. kan kanskje ha noe med at jeg sitter på linuxen men takker for svar da. Endret 27. desember 2006 av AlecTBM Lenke til kommentar
Giddion Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 (endret) altså [autorun] open=autorun.exe ?? 7588173[/snapback] ja det burde funkte det, men husk at det må lagres som autorun.inf hvis jeg ikke husker feil. EDIT:får det ikke til. kan kanskje ha noe med at jeg sitter på linuxen men takker for svar da. 7588173[/snapback] Jeg har bare testet det i windows xp God jul Endret 28. desember 2006 av Giddion Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 28. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2006 hmm den funker ikke i XP heller Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 En USB-penn blir nok neppe gjenkjent på samme måte som om du skulle putte en CD i stasjonen. Vet derimot at noen produsenter har laget noen autorun-drivere. http://www.google.no/search?hl=no&q=pen+dr...2Bautorun&meta= Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå