Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva er egentlig omskjæring ?

Gjest EnSomLurer

Anbefalte innlegg

Det er fjerning av forhud, og det SENKER sensitiviteten i penishodet, og gjør det vanskeligere å oppnå seksuell nytelse.

7635129[/snapback]

Det er ikke mye i såfall.

Det er deiligere å ha sex med en som er omskjert i værtfall.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er fjerning av forhud, og det SENKER sensitiviteten i penishodet, og gjør det vanskeligere å oppnå seksuell nytelse.

7635129[/snapback]

Det er ikke mye i såfall.

7639042[/snapback]

woohoo! FTW! :w00t:

Lenke til kommentar

7639042[/snapback]

Hva er forskjellen for jenta?

7643680[/snapback]

For en omskjært kvinne, eller av en omskjært mann?

For kvinne med vagina uten klitoris, og en barberblad formet vulva. (Altså uten stimulasjonsorgan og et fucked opp høl)

Resten er opptil fantasien din. :omg::(

Å bli pult av en omskjært mann?

Kanskje du føler mer pepper/Curry lukt med tanken på at personen er mest sannsynlig fra midtøsten/asia. (Arabere)

Ellers er det ikke noe forskjell, enn at de vare kortere? 1/2min?

JALLLLLLLA! :rofl:

Endret av Vaio
Lenke til kommentar

De varer nok lengre,e generelt siden følsomheten blir satt ned.

Og siden huden på penis blir herdet så kiler det ikke konstant i bokseren.

Det burde uansett være ulovelig, du kan jo ikke bestemme noe som helst når du er liten. Og omskjæring av kvinner burde også bli ulovelig i midtøsten, men der skal jo ikke kvinner ha noe nytelse og det er en myte at de blir lettere gravid når de ikke får orgasme.

Lenke til kommentar
De varer nok lengre,e generelt siden følsomheten blir satt ned.

Og siden huden på penis blir herdet så kiler det ikke konstant i bokseren.

Det burde uansett være ulovelig, du kan jo ikke bestemme noe som helst når du er liten. Og omskjæring av kvinner burde også bli ulovelig i midtøsten, men der skal jo ikke kvinner ha noe nytelse og det er en myte at de blir lettere gravid når de ikke får orgasme.

7644252[/snapback]

Jeg er ikke enig med din påstand, hvis du ikke kan dokumentere den.

For en omskjært mann, er glansen, "semi kreatinisert."

Samme kan skjer i en vagina hvis hun er meget sexuelt aktivt.

Akkurat om følsen er redusert er jeg ikke sikkert på.

Som sagt, har jeg en vennine, som fortalte meg at de som er omskjært er litt for kortvarige. :lol:

Lenke til kommentar
Vaio: Du kan ikke basere noe på hva en vennine har gjort 2 ganger med to omskjærte.

Bruk litt sunn fornuft, du mister jo sensiviten og da kommer man ikke like fort, og det kommer også ann på hvor god de er til å holde seg.

7644613[/snapback]

¨mmm... Det blir påstander mot påstand..

Jeg foreslå å la det ligge.. Som sagt er jeg uenig. :)

Lenke til kommentar
Tror ikke akkurat at alle som er omskjært holder ut kort tid i senga, det er vel hvor vant man er til sex og trening som skal til der.

7644570[/snapback]

Kan ikke helt skjønne at jeg orket oral-sex før når han ikke var omskjært. Det er mye lettere (for meg og han) nå siden han er mer følsom og alltid sikker på at han er helt rein.

Veit ikke helt hvordan jeg skal beskrive det, men sex var noe helt annet etter oprasjonen.

Når man tar forhuden får du lokalbedøvelse og sånn skjerm så du ikke ser noe. Så kommer legen med skalpell og du får vondt i kølla bare du setter deg ned den neste uka. Men det er verdt det.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Gjest_*
Tror ikke akkurat at alle som er omskjært holder ut kort tid i senga, det er vel hvor vant man er til sex og trening som skal til der.

7644570[/snapback]

Kan ikke helt skjønne at jeg orket oral-sex før når han ikke var omskjært. Det er mye lettere (for meg og han) nå siden han er mer følsom og alltid sikker på at han er helt rein.

Veit ikke helt hvordan jeg skal beskrive det, men sex var noe helt annet etter oprasjonen.

Når man tar forhuden får du lokalbedøvelse og sånn skjerm så du ikke ser noe. Så kommer legen med skalpell og du får vondt i kølla bare du setter deg ned den neste uka. Men det er verdt det.

7647259[/snapback]

Det at du ikke ser noe, stemmer ikke helt. Jeg valgte selv å bli omskjært da jeg var 18 år (trang forhud, klarte ikke å dra den tilbake ved ereksjon).

Over operasjonsbordet henger det nemlig en lampe. Denne lampen har en ramme av metall som reflekterer ganske godt. Ikke nok til å kunne se detaljer, men nok til å se at det var veldig rødt i området som ble operert.

Jeg syntes det var en veldig ubehagelig opplevelse å bli omskjært (også i etterkant, mer om det senere). Det første som skjedde etter at jeg lå i sengen og ventet på å bli operert, var at han som skulle operere meg kom for å prate med meg. Det første han sa, var at jeg måtte avstå fra alle former for sex i 6 uker! HVA, tenkte jeg. Jeg som nesten ikke klarer 6 timer en gang.

Deretter ble jeg barbert, og kjørt inn i operasjonsrommet. Lokalbedøvelse ble satt (ganske ubehagelig), og operasjonen startet. Etter en stund begynte jeg å kjenne en slags prikking i penis, og sa i fra til sykepleieren at jeg begynte å kjenne noe der nede. Sykepleieren sa at det var nok bedøvelsen som begynte å gå ut, men jeg var snart ferdig. Tiden gikk, og jeg kjente mer og mer. Til slutt fikk jeg så vondt, at jeg skrek "AU". Da ble det satt ny bedøvelse, og legen gjorde seg ferdig. Jeg må ærlig si at jeg hadde ikke mye lyst på sex etterpå. Utstyret mitt var veldig hovent, og gul og blå. I tillegg ble den pakket inn i bandasje, som måtte skiftes daglig. Bandasjen festet seg i penishodet (som hadde ligget beskyttet i så å si 18 år, og ikke var herdet på noen som helst måte), så jeg måtte fukte bandasjen med lunket vann, for ikke å dra av huden på penishodet.

Jeg måtte passe på hva slags underbukse, og vanlig bukse jeg brukte. Jeg kunne ikke bruke underbukse med søm foran, fordi det gnisset. Jeg kunne heller ikke bruke jeans, eller andre "trange" bukser. Det eneste jeg klarte å ha på meg, var treningsbukser.

Jeg kunne ikke sove på magen (noe jeg pleier å gjøre), våknet midt på natten av smerter på grunn av stingene som strammet fordi jeg fikk ereksjon.

Men nå er jeg veldig glad for at jeg gjorde det. Jeg syns sexen er bedre, fordi penishodet er blottet. Det er jo klart at huden på penishodet er mer herdet nå enn da jeg opererte meg, men det er mer følsomt enn om forhuden skulle dekke det. Det er lettere å holde det rent, og i følge dama mi, så ser det bedre ut.

Uff. Dette ble en lengre post en først planlagt, men jeg håper noen får noe ut av det jeg skrev.

Ps. Jeg holdt ut i 3 uker uten sex. Da var mesteparten av hevelsen borte, men stingene var der fremdeles. Det var ikke mye berøring som skulle til, før jeg nærmest sprutet i taket.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Gjest_*
Ahhh hahaha snakk om å skremme folk med innlegget ditt :p nei takk til omskjæring, kan bare forestille meg at legen sier: "Bedøvelsen holder på å gå ut" og så føle frykten for en skalpell og penisen min...

7647802[/snapback]

Hehe. Var ikke ment å skremme (i hverfall ikke så mye). Det er bare det at jeg har lest så mange svar i forskjellige tidsskrifter og forum (f.eks sex-spalten i Vi Menn) hvor man får inntrykk av at det er bare rett inn på sykehus-> lokal-bedøvelse -> snip-snip -> og så er det bare å peise på. Virkeligheten kan være ganske annerledes. Jeg trodde jo i starten at dette var noe som kunne gjøres på legekontoret :blush: .

Jeg vil bare avslutte med å si at det er verdt det, dersom du har plager med trang forhud vel å merke. Jeg var veldig hemmet av å ha trang forhud i hele oppveksten min. Skjønte ikke helt hvordan jeg skulle klare å ha samleie. Har vel alltid hatt "draget" på damene, men turte ikke gjøre noe med det (fant ut etterhvert at det gikk an å ha sex med trang forhud, men da hadde jeg allerede gått glipp av masse "moro"). Så igjen, har du problemer med forhuden, gjør noe med det. Det er ikke ille som jeg skal ha det til.

Lenke til kommentar

7639042[/snapback]

Hva er forskjellen for jenta?

7643680[/snapback]

Det er ikke noe forskjell. Det er jo ikke som om skjeden kjenner at en penis er omskjært. Kanskje det blir deiligere for henne, fordi hun syns det er mer sexy.

elns

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

7644570[/snapback]

7647259[/snapback]

Det at du ikke ser noe, stemmer ikke helt. Jeg valgte selv å bli omskjært da jeg var 18 år (trang forhud, klarte ikke å dra den tilbake ved ereksjon).

Over operasjonsbordet henger det nemlig en lampe. Denne lampen har en ramme av metall som reflekterer ganske godt. Ikke nok til å kunne se detaljer, men nok til å se at det var veldig rødt i området som ble operert.

Jeg syntes det var en veldig ubehagelig opplevelse å bli omskjært (også i etterkant, mer om det senere). Det første som skjedde etter at jeg lå i sengen og ventet på å bli operert, var at han som skulle operere meg kom for å prate med meg. Det første han sa, var at jeg måtte avstå fra alle former for sex i 6 uker! HVA, tenkte jeg. Jeg som nesten ikke klarer 6 timer en gang.

Deretter ble jeg barbert, og kjørt inn i operasjonsrommet. Lokalbedøvelse ble satt (ganske ubehagelig), og operasjonen startet. Etter en stund begynte jeg å kjenne en slags prikking i penis, og sa i fra til sykepleieren at jeg begynte å kjenne noe der nede. Sykepleieren sa at det var nok bedøvelsen som begynte å gå ut, men jeg var snart ferdig. Tiden gikk, og jeg kjente mer og mer. Til slutt fikk jeg så vondt, at jeg skrek "AU". Da ble det satt ny bedøvelse, og legen gjorde seg ferdig. Jeg må ærlig si at jeg hadde ikke mye lyst på sex etterpå. Utstyret mitt var veldig hovent, og gul og blå. I tillegg ble den pakket inn i bandasje, som måtte skiftes daglig. Bandasjen festet seg i penishodet (som hadde ligget beskyttet i så å si 18 år, og ikke var herdet på noen som helst måte), så jeg måtte fukte bandasjen med lunket vann, for ikke å dra av huden på penishodet.

Jeg måtte passe på hva slags underbukse, og vanlig bukse jeg brukte. Jeg kunne ikke bruke underbukse med søm foran, fordi det gnisset. Jeg kunne heller ikke bruke jeans, eller andre "trange" bukser. Det eneste jeg klarte å ha på meg, var treningsbukser.

Jeg kunne ikke sove på magen (noe jeg pleier å gjøre), våknet midt på natten av smerter på grunn av stingene som strammet fordi jeg fikk ereksjon.

Men nå er jeg veldig glad for at jeg gjorde det. Jeg syns sexen er bedre, fordi penishodet er blottet. Det er jo klart at huden på penishodet er mer herdet nå enn da jeg opererte meg, men det er mer følsomt enn om forhuden skulle dekke det. Det er lettere å holde det rent, og i følge dama mi, så ser det bedre ut.

Uff. Dette ble en lengre post en først planlagt, men jeg håper noen får noe ut av det jeg skrev.

Ps. Jeg holdt ut i 3 uker uten sex. Da var mesteparten av hevelsen borte, men stingene var der fremdeles. Det var ikke mye berøring som skulle til, før jeg nærmest sprutet i taket.

7647729[/snapback]

Kan ikke forestille meg hvordan du klarer å onanere!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...