kalle_klovn_1990 Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Ehm, denne tråden er kansje noe feilplassert men here goes: Jeg har N64 og spiller mye 4-player med venner, men kontrollene er helt herpa, desverre. Og jeg finner ikke noe sted hvor de selger nye, så jeg lurte på om noen vet hvor jeg kan få tak i de? Takker på forhånd for svarene Jørgen=) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 play-asia.com er de eneste nettbutikk kan tenke meg, men etter hva jeg kan se er dem utsolgt og får nok ikke inn nye. Da er nok ebay det letteste. Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Fant denne på QXL: Link Du kan jo titte innom diverse bruktmarked og se hva du finner. Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 litt OT: Kan man koble en n64 kontroller til pc'en? Eller finnes det en gamepad som ligner? Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 www.ebay.com har alt.. enkelt og greit. Bare vær obs på hvem du kjøper fra. Og tollbestemmelser. Lenke til kommentar
fffuuu manchu Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 litt OT: Kan man koble en n64 kontroller til pc'en? Eller finnes det en gamepad som ligner? 7588602[/snapback] Finnes noe som heter Adaptoid, som du kan bruke for å koble N64-stikken til USB. Men denne er ut av produksjon sist jeg sjekket, og du må betale dyrt for en brukt en. Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Takk for svar! Hvor dyrt da? Lenke til kommentar
fffuuu manchu Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Takk for svar!Hvor dyrt da? 7592205[/snapback] Sjekket akkurat på eBay. Var billigere enn jeg trodde. Kostet rundt 50 dollar. Relativt dyrt selvfølgelig, men i og med at de sluttet produskjon i 2002 så var de ikke så dyr. Link Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 (endret) Takk for hjelpen! Nå har prisen steget til 66$... Finnes det ikke en gamepad som ligner veldig på n64 kontrolleren? Finnes jo en del som ligner på playstation kontrolleren. Går det ikke an å klippe av enden på N64 kontrolleren og koble til en USB kontakt istedet? Edit: Hva med denne? Endret 28. desember 2006 av Raijin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå