tommentmn Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Jeg får bare ikke til å legge inn bilder på iPod'n min ;/ når jeg synkroniserer en mappe kommer det bare en feilmelding opp.. noen som vet hva som er galt? Lenke til kommentar
Teac Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Hei, for at folk skal ha den minste mulighet å hjelpe deg til å finne ut av den feilen bør du i det minste forklare hvordan den feilmeldingen ser ut. Det kan du gjøre ved å foreksempel skrive det som du ser eller legge ved en dumpscreen/skjermbilde. Lenke til kommentar
tommentmn Skrevet 27. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2006 Okei, adder ett skjermbilde nååå ;p Lenke til kommentar
tommentmn Skrevet 27. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2006 Okei, mangler pixelprogram til å adde screen, men feilmeldingen lyder slik: iPod enheten <<tmn sin iPod>> kan ikke oppdateres. det oppstod en ukjent feil (-50). Lenke til kommentar
Teac Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Hm. litt lite spesifikk for at jeg skal skjønne noe ut av det. Tror jeg ville gått for å reinnstalere Itunes din. Det pleier som oftest og hjelpe. Husker jeg har hatt litt krøll når jeg har prøvd å øagt inn store bilder innpå ipoden. Sånn av typen 5 megapixel oppløysning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå