Gå til innhold

M600i, Wap-push har satt hele inboks i stå

elf_man

Anbefalte innlegg

Sitter her med min M600i som jeg har hatt i ca 3 uker nå. Veldig fornøyd, bortsett fra dette problemet da. Fikk plutselig noe jeg trodde var en MMS, men som viser seg å være en WAP-push melding. Problemet er at jeg ikke får åpnet denne meldingen, da får jeg følgende boks: Informasjon (så en varseltrekant med utropstegn i) Ikke funnet Fortsett. Trykker jeg så på Fortsett, kommer jeg til en tom inboks. Kan ikke åpne, lese, slette, redigere, noe som helst. Det er utrolig TÅPELIG at en telefon av dette kaliber skal gå i stå pga en liten WAP-push som jeg ikke en gang har bedt om!! Har satt telefonen til å spørre hver gang nå, men problemet er jo her.

Tips? Dette er en av virkelig få ting som kan få meg sint, og jeg hadde flere viktige meldinger i inboksen. Men skal sies at selvom jeg må slette inboksen, så blir jeg fornøyd så lenge jeg kan bruke sms igjen.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

"Fikset" problemet ved å reinstallere symbian, men tror dere ikke at jeg har fått en slik wap push igjen som låser hele mldsystemet? Jeg mener, er det alt som skal til for å få telefonen i stå? Må da virkelig være en bedre måte å løse dette på??

All hjelp hadde vært fantastisk!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...