jon67 Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Typhoonen kommer med en H brakett som du fester bak på hovedkortet, og trer 4 skruer igjennom den og hele hovedkortet, om du bruker den så trenger du ikke å uroe deg over kjøleren ødelegger noe om du mister pcen i bakken. 7589790[/snapback] For å presisere, ovenforstående gjelder den gamle Typhoonen, ikke den nye (VX) som kommer med Intels push-pin mekanisme uten brakett bak på HK. Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 27. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2006 Høres meget lovene ut, får si takk for all hjelpen, tror dette skal bli bra. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Du bør også vurdere zalman cnps9500/9700 . Her er mitt seneste eventyr med nyinnkjøpt dual core opteron 170 med en zalman cnps9500 luftkjøler . Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Ingjenn så er den også sikker veldig god, typhoon blåser ned på hk, og kjøler ribbene rindt sokkelen. Det er derfor de har satt ribber rundt sokklene, så de kan bli kjølt av cpu kjøleren Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 27. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2006 (endret) Blir nok typhoon gitt, da blir vel HK og den generelle temperaturen inne i dataen endel lavere også, kjøper en skikkelig artic silver kjølepasta, så tror cpu'n ikke akkurat blir no' grill. Planlegger også å sette inn endel høyhastighetsvifter i noen av de 7 ledige plassene i kabinettet mitt, av typen Delta vifte, 323m³/time, 59 dB(A). For å få skikkelig luftgjennomstrømning, også må jeg finne ut hvor jeg setter vifter for utsugning, og hvor jeg setter de som skal suge innover. I tillegg vurderer jeg å sette på kjølere på de to harddiskene, så håper at pc'm min blir et godt og kaldt sted å være. Endret 27. desember 2006 av speed91 Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Delta viftene vil nok holde pcen din kald, men de bårker jo extremt, omtret like mye som en hårføner på full guffe. Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 27. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2006 Ouch, det er jo noe å tenkte på. Får finne meg noen rolige og relativt raske vifter. Men finnes det et kontrollpanel som kan styre 9 vifter, som det kommer til å bli i kabinettet mitt? Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Har ikke sett noen for 9 vifter, men du kan kjøpe flere viftestyringer. Lenke til kommentar
Robbansvenske Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=311358 Den är bara 80mm men trekker luften ut bra..om du nu ska ha en 80mm. Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Det er vel bare 120mm plasser i det stacker karbinettet han har. Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Jeg har bestilt meg Noctua NH-U12F Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 28. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2006 Jepp, bare 120mm vifter. Men får se når jeg får pc'n, blir vel strategisk og sette noen som blåser kald luft inn i nærheten av HD og sette noen som suger varmen ut bak i kabinettet. CPU kjøler blir typhoon, nå sitter jeg å gleder meg til å ha penga i Januar en gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå