Gå til innhold

Har jeg plass til en scyhte shogun?


Mirror

Anbefalte innlegg

Typhoonen kommer med en H brakett som du fester bak på hovedkortet, og trer 4 skruer igjennom den og hele hovedkortet, om du bruker den så trenger du ikke å uroe deg over kjøleren ødelegger noe om du mister pcen i bakken.

7589790[/snapback]

For å presisere, ovenforstående gjelder den gamle Typhoonen, ikke den nye (VX) som kommer med Intels push-pin mekanisme uten brakett bak på HK.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Blir nok typhoon gitt, da blir vel HK og den generelle temperaturen inne i dataen endel lavere også, kjøper en skikkelig artic silver kjølepasta, så tror cpu'n ikke akkurat blir no' grill.

 

Planlegger også å sette inn endel høyhastighetsvifter i noen av de 7 ledige plassene i kabinettet mitt, av typen Delta vifte, 323m³/time, 59 dB(A). For å få skikkelig luftgjennomstrømning, også må jeg finne ut hvor jeg setter vifter for utsugning, og hvor jeg setter de som skal suge innover. I tillegg vurderer jeg å sette på kjølere på de to harddiskene, så håper at pc'm min blir et godt og kaldt sted å være.

Endret av speed91
Lenke til kommentar

Jepp, bare 120mm vifter. Men får se når jeg får pc'n, blir vel strategisk og sette noen som blåser kald luft inn i nærheten av HD og sette noen som suger varmen ut bak i kabinettet.

 

CPU kjøler blir typhoon, nå sitter jeg å gleder meg til å ha penga i Januar en gang :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...