KissaMcDuck Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Hahahaha, ett rødt kryss! Sorry for at jeg ler av andre ting en deg ZiroN, skal aldri gjøre narr av Chelsea igjen Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Sier bare at det er feil å le av ting folk ikke kan noe for. Det var faen meg like før mannen døde, og nå er han så heldig å få spille igjen, så blir han hånet av tullinger som deg. Greit nok at du ikke liker Chelsea, men Petr Cech er en sympatisk fyr, som fortjener bedre enn det der... Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Heh, hva som er god/ stygg humor er nå en helt annen diskusjon, men jeg får ikke dårlig samvittighet av å le av hodeplagget til keeperen deres Uansett, skulle ønske jeg hadde guts til å reise til Tyrkia for å sjekke ut en fenerbach kamp, http://www.youtube.com/watch?v=ZZM681EW5eY Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Uansett, skulle ønske jeg hadde guts til å reise til Tyrkia for å sjekke ut en fenerbach kamp, http://www.youtube.com/watch?v=ZZM681EW5eY 7771046[/snapback] Vakkert! Hadde vært rått å vært der, hele stadion rister jo Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Van Persie brakk et bein i foten når han scora i dag.. Whaat? Spilte ikke han kampen ut da? Trodde liksom man kjente det når man brakk bein i foten jeg.. Lenke til kommentar
tom watt Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Han har fått et delvis brudd i mellomfoten (metatarsal på engelsk). Det er samme skaden som Shrek hadde før VM. Owen (i fjor) og Beckham (2002) har hatt samme dritten. I værste fall hadde han vært ute for resten av sesongen, men de siste rapportene tyder på at han er tilbake om ca. 10 uker. Grunnen til det er det altså er et delvis brudd, og ikke et brudd. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Heh, hva som er god/ stygg humor er nå en helt annen diskusjon, men jeg får ikke dårlig samvittighet av å le av hodeplagget til keeperen deres Uansett, skulle ønske jeg hadde guts til å reise til Tyrkia for å sjekke ut en fenerbach kamp. Hør på dette. Besiktas-fans. Lenke til kommentar
tom watt Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Vidic får seg en "omgang", og Neville med albuen foran trynet. Feige svinet som han er. Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 http://xs311.xs.to/xs311/07030/20070121_17...senal_v_man.jpg Vidic får seg en "omgang", og Neville med albuen foran trynet. Feige svinet som han er. 7771766[/snapback] Ser jo ut som Vidic koser seg han da :!: Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Lurer på hva Kolo Toure tenker på jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 carew til aston villa gitt, flere nordmenn,, men vil han lykkes der? jeg tipper ja, han er typuisk engelsk spiller,sterk og god på hode, men personlig liker jeg ikke fyrn Lenke til kommentar
pregra Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Jeg tror også Carew vil lykkes. Er vel egentlig den perfekte "target-man" for Villa. Med spillere som Agbonlahor, Moore og forhåpentligvis Ashley Young rundt seg kan det fort bli artig på Villa Park! Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Jeg tror også Carew vil lykkes. Er vel egentlig den perfekte "target-man" for Villa. Med spillere som Agbonlahor, Moore og forhåpentligvis Ashley Young rundt seg kan det fort bli artig på Villa Park! 7783066[/snapback] Blir spennende å se, har en følelse av at han kommer til å få en flying start. Så kan alt skje... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 *legge til mine innlegg* Fint bildet postet over der ja ^^ Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Carew vil nok slite hardt med tempoet i starten, men han blir nok farlig når han får tilpasset seg. Uansett får han jo litt friere tøyler i England, kan rive og slite litt mer enn i Frankrike og Italia. Så dette kan bli gøy. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Carew vil nok slite hardt med tempoet i starten, men han blir nok farlig når han får tilpasset seg. Uansett får han jo litt friere tøyler i England, kan rive og slite litt mer enn i Frankrike og Italia. Så dette kan bli gøy. 7793909[/snapback] Jeg trot kanskje den franske spillestilen har passet Carw best hittil i karrieren. Blir artig å se hvordan han klarer seg i England... Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Jeg lurer på om Hæstad får en ny sjanse. Hvordan tror folk det kommer til å gå for han i PL? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Jeg lurer på om Hæstad får en ny sjanse. Hvordan tror folk det kommer til å gå for han i PL? 7795422[/snapback] Tror det går ræva. Jeg syntes han er en begrenset spiller. Og nå som Wigan har kjøpt inn Diop, som er en mye bedre spiller enn Hæstad, tror jeg han kommer til å slite. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Wigan har ikke kjøpt Diop. Men de har vist sin interesse, ja. Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 hvorfor kommer de fenerbache videoene alltid øverst når jeg søker på fotballklipp på youtube? uansett hva jeg søker på, så kommer disse "55 000 CRAZY FENERBACHE FANS JUMPING" faenskapvideoene øverst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå