Gå til innhold

Puben - Generell Fotballdiskusjon


danno_O

Anbefalte innlegg

  • 4 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Glimts førstekeeper, Pavel Londak, er ikke med på kveldens kamp. Fredag morgen skadet han seg nemlig under tannpussen.

 

- Jeg pusset tennene og skulle bøye meg over vasken. Da låste det seg plutselig fullstendig i ryggen. Jeg klarte knapt å røre meg, sa målvakten til Avisa Nordland i går.

 

Lals.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Skal visst egentlig i VM seksjonen, var litt for rask til å se den ;D

 

Utrolig teit at Uruguay får gå videre i VM. Når man gjør noe så usportslig som å bryte reglene med vilje og handse for å redde et mål, for så å gå videre, helt bak mål.

 

Et så bevisst regelbrudd burde bare gitt Ghana målet. Synes det hadde vært mye mer moro med et Afrikansk lag videre.

Endret av Cemi
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 måneder senere...
  • 4 måneder senere...

På Fredag braker den neste kvallikrunden til G17-EM løs mot Hviterussland. Hvordan blir det å møte Frankrike i denne kvalliken da? Klarer vi å slå de(for de som kjenner til de)? De andre klarer vi vel å slå? Synd at Jonas Grønner er skadet(?).

 

Noen som vil lage en kjapp liten tråd?

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Heisann alle fotball fans! Jeg begynte å spille aktivt a-lags fotball denne våren, vi har fått tilbake det lokale laget fra her jeg bor og jeg lagets kaptein! Ganske fersk i denne rollen siden jeg egentlig aldri før har vært noe særlig i denne kapteinsrollen. Vi har til nå spilt 4 serie kamper og det har forsåvidt gått greit med tanke på kapteinsrollen. Noen kamper bedre enn andre - jo bedre laget spiller jo bedre er det å være kaptein.

 

Men det jeg lurte på er om dere har noen tips til meg om hvordan jeg burde opptre som en god kaptein? Slik at jeg kan fortsette å utvikle og forbedre meg :)

Endret av Continum
Lenke til kommentar

Vell. Oppmuntringer, taktisk kunskap og evnen til å gi kontruktiv kritikk er viktig. Ikke rakke ned på spillere som gjør en dårlig jobb, men heller oppmuntre de til å gjøre ting bedre osv.

 

Rekner dog med at dere har trener, noe som gjør jobben litt enklere. Det har ikke vi enda, og det blir ofte litt rot.

Lenke til kommentar

Jepp, jeg prøver alltid å holde moralen oppe under kampen. Og hvis jeg i kampens hete blir irritert på en spiller pga feil og kjefter litt, så sier jeg i fra etterpå hva han gjorde feil og at han må passe på det og det litt bedre. Vi har en trener også, 2 faktisk. 1 spillende.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...
  • 2 måneder senere...

æsj Rubin. Dere har jo mer enn nok av sjanser til å både utligne og å vinne. for et sløs. og hva er vitsen med gode initiativ når dere ikke bruker de allikevel? Stakkars Martins som ble byttet inn må jo ha kokt oppi hodet hans etter alle de håpløse avleveringene. Dette Tottenham laget som stilte på banen i dag, bør veldig mange slå.

 

Når dere ikke gjør det en gang, da skal dere få det vanskelig med å beholde Martins. Ihvertfall noe særlig lengre enn ut sesongen. Er det skadeproblemene som gjorde at han satt så lenge på benken i dag? hadde Rubin hatt en bedre avslutter på de store sjansene, så er jeg ganske sikker på at de hadde vunnet og da hadde de hatt den beste sjansen til å vinne gruppen...Da kunne de kommet veeeldig langt...

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
  • 2 måneder senere...

Jesus, som de behandler Ole Gunnar Solskjær i Molde idag. For en kjip, uverdig måte å behandle denne saken på.

 

Molde's supporterleder sier at Røkke er mer verd enn alle trenere i verden, men faktum er at Molde ikke har vunnet serien på 100 år før OGS tok over klubben. De er ikke verdt stort uten.

Lenke til kommentar

Litt sutring på Røkke ja, men forstår han litt også. Litt merkelig måte å oppføre seg på når en ser på OGS. Hvorfor drive slik å småflørte med en annen klubb når han har to år igjen av sin kontrakt med Molde.

 

Synes det var en smule uproft gjort. Og OGS sier også at han IKKE var i noen slags form for forhandlinger med Villa..hva var det da? Middagsbesøk?

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...