Deathie Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 John Arne Riise fikk årets Knikksenpris! Hell Yeah Riise! My MAN! Lenke til kommentar
GBD Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Er vel kanskje den av de nominerte som jeg unnet prisen minst. Men gratulerer uansett Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) Syntes ikke Riise har gjort så spesielt mye i 2006. Han kunnet ha vunnet den i 2005. Da hadde han iværtfall gjort en spesiel prestasjon. CL finalen 2005 altså. Steffen burde helt klart ha vunnet. Rosenborg hadde ikke vunnet i 2006, uten han. EDIT: Fort å glemme at vi lever i 2007 nå. Endret 7. januar 2007 av DennisV Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Syntes ikke Riise har gjort så spesielt mye i år. Han kunnet ha vunnet den i fjor. Da hadde han iværtfall gjort en spesiel prestasjon. CL finalen altså. Steffen burde helt klart ha vunnet. Rosenborg hadde ikke vunnet i år, uten han. 7661610[/snapback] Rettelse: '05. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 At Riise vant Knicksen prisen er latterlig, mest useriøse jeg noen sinne har vært borti. Idrett's gallaen går under samme kategori, hodeløse høns som sitter og bestemmer en hel masse rart... aja. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 At Riise vant Knicksen prisen er latterlig, mest useriøse jeg noen sinne har vært borti. Idrett's gallaen går under samme kategori, hodeløse høns som sitter og bestemmer en hel masse rart... aja. 7662034[/snapback] Noen som vet om Ole Gunnar Solskjær har vunnet Kniksen? Det fortjener han hvertfall. Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Noen som vet om Ole Gunnar Solskjær har vunnet Kniksen? Det fortjener han hvertfall. 7663528[/snapback] Yes, han vant i 1996. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 Ok. Riise er jo ikke så veldig dårlig som spiller. Han står jo på hele veien og tør å prøve på mål. Han har derimot en personlighet og oppførsel som kunne blitt betraktelig bedre. Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Ja han er en veldig god spiller. Men han har jo ikke gjort noe spesielt i år. Har bare vært en helt vanlig sesong. Virker bare sånn at han fikk prisen, bare for at han også skal få den en gang. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Skjønner ikke hva folk whiner for. Det er ingen norske spillere som har gjort det bedre enn Riise de siste årene. Jeg synes personligheten hans kan forsvares. Lenke til kommentar
GBD Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Han kunne fint vunnet prisen i fjor. Men i år fortjente faktisk Steffen Iversen den prisen med god margin foran Riise. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Dagblad har noen Tottenham-fans, ser jeg.... Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) Der var den åpnet igjen ja, nevermind. Endret 7. januar 2007 av NightKeeper Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) Riise får press på seg. Hva tror dere? Jeg syns det er naturlig for Benitez å presse han litt. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg kommer til å klikke hvis noen 14-åringer kommer medkommentarer som "Ole Gunnar Solskjær er best. Liverpool suger, og hvem er Riise?" Endret 8. januar 2007 av danno_O Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 folk press kan enten falle sammen eller forbedre seg Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Riise har både selvtillit og viljestyrke til å svare på denne tiltalen. Riise > Aurelio Lenke til kommentar
brd Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Riise har alltid vært god, han er rask og en fantastisk innleggs-fot som har hjulpet LP over langt tid. Og når han gjorde en tabbe mot Aresnal blir han satt på benken. LP er mye bedre med Riise Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Hva faen er det med denne Christiano Ronaldo. Det er kanskje det største talentet jeg NOENGANG har sett - likevel får jeg en kvalmende følelse hver gang han kommer på TV-ruta. Du er 86-modell, da burde du ha fått med deg Ronaldo Luis Nazário de Lima i sin tidlige glansperiode. Uansett, Inter er i toppform. Tangerte antall seiere på rad i Serie A med 11 strake. Utrolig farlig lag dette i år. Blir spennende videre i Champions League med Inter. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Hva faen er det med denne Christiano Ronaldo. Det er kanskje det største talentet jeg NOENGANG har sett - likevel får jeg en kvalmende følelse hver gang han kommer på TV-ruta. Du er 86-modell, da burde du ha fått med deg Ronaldo Luis Nazário de Lima i sin tidlige glansperiode. Uansett, Inter er i toppform. Tangerte antall seiere på rad i Serie A med 11 strake. Utrolig farlig lag dette i år. Blir spennende videre i Champions League med Inter. 7677436[/snapback] Bayern hadde jo lekestue med den gjengen der, men joda... Neida, bare tuller litt Det er helt klart et spennende og meget sterkt lag, men uten Juventus og et Milan har jo serie a tapt seg et par hakk... Setter pengene mine på at de ikke kommer lengre enn kvartfinale! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Liverpool - Arsenal: 3-6 Makan til underholdende kamp er det lenge siden jeg har sett. Tar av meg hatten for Jeremie Aliadiere og Julio Baptista, for noen spillere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå