Gå til innhold

Puben - Generell Fotballdiskusjon

danno_O

Anbefalte innlegg

Må si den ballen spratt alt for mye. Burde ikke være mulig å få den inn i søppelkassa når han først skyter ballen i en vegg, spretter i bakken før den treffer veggen på motsatt side, og så går den i søppelkassa. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Norge var ikke i EM finalen i Østeriket\Sveits,men jeg heiet på et av finalelaget likevell jeg.

Lenke til kommentar
Norge var ikke i EM finalen i Østeriket\Sveits,men jeg heiet på et av finalelaget likevell jeg.

Du misforstod innlegget mitt. Han sier at han vil at scum skal tape mot Barca. Men hvordan skal scum (Liverpool) greie å tape hvis de ikke er i finalen engang? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Dette må være en av de beste tifoene jeg har sett, hvertfall i norden!

http://www.svenskafans.com/fantv/default.asp?clip=8201

Hehe, AIK-Supporterne er den eneste supportergruppen som innhar ordentlig Ultras og/eller virkelig supportere.

Husker godt jeg spilte mot AIK's ungdomslag en gang for mange år sia, selv her lyste det igjennom lynnende engasjement, til og med fra Foreldra. Egne Heiarop på enhver spiller og diverse hjemmelagde sanger til laget (....Og det var faktisk av det bedre slaget - Og nei, det var ikke tatt fra AIK's egne sangtekster) ;)

Lenke til kommentar

Et lite spørsmål: Hvorfor heier dere på de laga dere gjør?

Selv er jeg veldig glad i fotball og ser minst 3-4 kamper i uka og følger vanligvis med på tabellene rundt omkring i Europa. Likevel har jeg ikke ett bestemt lag jeg heier på, og jeg føler det frarøver meg den spenningen som alle andre sitter med når de følger med på yndlingslaget sitt.

Så hva er grunnen til at dere har det yndlingslaget dere har? Er det spillestilen, enkeltspillere, drakta, barndomsminner, indoktrinering, eller rett og slett fordi du mener det er beste laget?

Lenke til kommentar

Når jeg begynte å heie på United så var det pga. av Giggs. Jeg elsket å se han spille. Jeg har med tiden også lært meg mer og mer av historien til laget mitt og elsker det. Manchester United er en klubb med historie, en manager som ingen andre kan måle seg med og en spillestil som man ikke kan la være å elske.

Lenke til kommentar

Det ble bare sånn. Fikk tidlig en CD med YNWA av min fetter, og elsket sangen. Hørte alltid på den, ante ikke det var en fotballsang :p Så fikk jeg det berømte fotballkortet med Fowler, og da jeg begynte å bli interessert i fotball ble det bare sånn. Spesielt CL05 fikk frem følelsene mine for alvor.

EDIT: Start var det nærmeste, og da ble det jo helt naturlig å begynne å heie på dem :) Synes synd på deg som ikke har noe lag!

Endret av Bolaños
Lenke til kommentar
Et lite spørsmål: Hvorfor heier dere på de laga dere gjør?

Selv er jeg veldig glad i fotball og ser minst 3-4 kamper i uka og følger vanligvis med på tabellene rundt omkring i Europa. Likevel har jeg ikke ett bestemt lag jeg heier på, og jeg føler det frarøver meg den spenningen som alle andre sitter med når de følger med på yndlingslaget sitt.

Så hva er grunnen til at dere har det yndlingslaget dere har? Er det spillestilen, enkeltspillere, drakta, barndomsminner, indoktrinering, eller rett og slett fordi du mener det er beste laget?

Incoming wall-of-text.

Hvis du sikter til internasjonal fotball (evt. England) så havnet mine øyne på Eric Cantona når jeg var i en alder av 5-6 år. På den tiden (tidlig '90-tall) var det som kjent veldig populært med fotballkort, og jeg fant mine favorittspillere ut fra haugen med kort, mens jeg så de spille på TV. Etterhvert kom også Ole Gunnar Solskjær på banen og synet mitt ble ikke svakere av den grunn. Sammen med Ryan Giggs, Paul Scholes og Peter Schmeichel ble de grunnen til at jeg endte opp med Manchester United. Til tross for min unge alder kunne jeg se kvaliteten i fotballen og jeg ble tydelig imponert og underholdt av spillet deres. Men jeg kan heller ikke utelukke at deres suksess med ligagull, cupgull osv. på '90-tallet var med å hjelpe på å gi meg et favorittlag. Når det kommer til de øvrige ligaene i Europa så må jeg si at jeg følger med, men har ingen favorittlag jeg egentlig holder med. Kan si at jeg er litt småforelsket i Bayern München for tiden, men det blir nok aldri noe forhold. :)

Når det kommer til norsk fotball er det vel hjemstedet som bestemmer for min del.

Ettersom vi her i Bergen har lag i høyere divisjon, falt jeg naturlig nok for Brann og Løv-Ham.

Endret av Skjoldal
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...