Gå til innhold

Puben - Generell Fotballdiskusjon

danno_O

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Han ville bare unngå enda en skade. ;)

Dette var en av de dårligste forklaringene jeg har hørt på lenge.

Ungå skade ved å hoppe i været faktisk.

Lenke til kommentar
Morsomt at han fikk frispark og :p

Ronaldo fikk ikke frispark. Han fikk gult kort for filming.

Han ville bare unngå enda en skade. ;)

Dette var en av de dårligste forklaringene jeg har hørt på lenge.

Ungå skade ved å hoppe i været faktisk.

Unngå en takling av Lampard, altså. Men uansett, du skjønte vel at det var ironi? :)

Lenke til kommentar
Tror bussen går rett til Dubliner, men er ikke sikker...

Og det med Raste, han utfordret meg, men feiget ut :!:

Feiget jeg ut? Vel, skal bort i helga og du kunne kl 16 på søndag.. Rimelig feigt av deg å måtte søke meg opp på 1881 istedenfor å avtale sted og ikke true meg at du banker på døra mi :lol:

Ble ikke redd, og kommer aldri til å bli redd deg.

Lenke til kommentar

Raste:

Du gjorde jo akkurat det samme med meg jo. Istedenfor å slenge dritt over MSN som det virket som at du ønsket, så spørte jeg om vi heller kunne gjøre det opp Face-2-Face, da jeg spørte om hvor du bodde etc, valgte du å svare med "Hvorfor skal jeg si det?" en rekke ganger.

I ettertid så har du jekka deg litt ned (Ikke kom med det motsatte angående meg, jeg er muligens den mest ydmyke personen), så jeg har ikke noe spes imot det lenger :)

Lenke til kommentar

Forum buddies stick together ;). Jeg har for SS, Dexter, Tc og Raste her inne. Jeg la de vel alle til for å spille FIFA til å begynne med, men skal innrømme at det er fint å kunne snakke fotball på msn med de også. Du kan legge meg til hvis du vil Torstein, hehe :p

Lenke til kommentar

Begynte vel med at noen la meg til, så ble det flere under PCM-touren i fjor, og så under FM-runden nå i vår. Det som er med forumfolka er at de er jo nesten på MSN 24/7, så skal du ha en fotballprat vet du hvor du går :p

Endret av 7Bolanos
Lenke til kommentar
Forum buddies stick together ;). Jeg har for SS, Dexter, Tc og Raste her inne. Jeg la de vel alle til for å spille FIFA til å begynne med, men skal innrømme at det er fint å kunne snakke fotball på msn med de også. Du kan legge meg til hvis du vil Torstein, hehe :p

Will do! Har noen kompiser på msn som prøver å snakke fotball, men det ender som oftest med at de sier "Liverpool er best, get over it lizm". Klarer ikke forholde meg til slik :p

Lenke til kommentar

Vet! Han er helt vill! Bare søk på "Remi Gaillard" på youtube, han gjør mye annet også nemlig :p

Latias: På noen ser man jo at han gjorde det da, den med traileren i den trange gaten for eksempel :p

Endret av Jonas!
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...