Torstein Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 (endret) Nice, I like! Endret 30. april 2009 av Torstein! Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Tror bussen går rett til Dubliner, men er ikke sikker... Og det med Raste, han utfordret meg, men feiget ut :!: Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Morsomt at han fikk frispark og Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Han ville bare unngå enda en skade. Dette var en av de dårligste forklaringene jeg har hørt på lenge. Ungå skade ved å hoppe i været faktisk. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Morsomt at han fikk frispark og Ronaldo fikk ikke frispark. Han fikk gult kort for filming. Han ville bare unngå enda en skade. Dette var en av de dårligste forklaringene jeg har hørt på lenge. Ungå skade ved å hoppe i været faktisk. Unngå en takling av Lampard, altså. Men uansett, du skjønte vel at det var ironi? Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Oja, jeg trodde han fikk frispark. Men vanskelig å huske hva han får ettersom han faller ofte Lenke til kommentar
Raste Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Tror bussen går rett til Dubliner, men er ikke sikker... Og det med Raste, han utfordret meg, men feiget ut :!: Feiget jeg ut? Vel, skal bort i helga og du kunne kl 16 på søndag.. Rimelig feigt av deg å måtte søke meg opp på 1881 istedenfor å avtale sted og ikke true meg at du banker på døra mi Ble ikke redd, og kommer aldri til å bli redd deg. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Raste: Du gjorde jo akkurat det samme med meg jo. Istedenfor å slenge dritt over MSN som det virket som at du ønsket, så spørte jeg om vi heller kunne gjøre det opp Face-2-Face, da jeg spørte om hvor du bodde etc, valgte du å svare med "Hvorfor skal jeg si det?" en rekke ganger. I ettertid så har du jekka deg litt ned (Ikke kom med det motsatte angående meg, jeg er muligens den mest ydmyke personen), så jeg har ikke noe spes imot det lenger Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Jeg spurte deg jo om hvor du ville treffes, men du gadd ikke. Og når Giallo sier det samme, vil jeg si du ble litt eid Du har det i kjeften, for å si det sånn Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Tror dere alle har det i kjeften for å si det sånn. Men sist jeg husket så handlet ikke fotballseksjonen om "tøffinger" som dere, og slosskampene deres. Så tilbake on - topic muligens? Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Litt OT igjen.. Hvorfor har alle her inne hverandre på msn virker det som? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Forum buddies stick together . Jeg har for SS, Dexter, Tc og Raste her inne. Jeg la de vel alle til for å spille FIFA til å begynne med, men skal innrømme at det er fint å kunne snakke fotball på msn med de også. Du kan legge meg til hvis du vil Torstein, hehe Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 (endret) Begynte vel med at noen la meg til, så ble det flere under PCM-touren i fjor, og så under FM-runden nå i vår. Det som er med forumfolka er at de er jo nesten på MSN 24/7, så skal du ha en fotballprat vet du hvor du går Endret 1. mai 2009 av 7Bolanos Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Forum buddies stick together . Jeg har for SS, Dexter, Tc og Raste her inne. Jeg la de vel alle til for å spille FIFA til å begynne med, men skal innrømme at det er fint å kunne snakke fotball på msn med de også. Du kan legge meg til hvis du vil Torstein, hehe Will do! Har noen kompiser på msn som prøver å snakke fotball, men det ender som oftest med at de sier "Liverpool er best, get over it lizm". Klarer ikke forholde meg til slik Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 http://www.nimportequi.com/video_popupNEW.php?id_video=87 Fy faen så god Remi Gaillard faktisk er... ! Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 http://www.nimportequi.com/video_popupNEW.php?id_video=87 Fy faen så god Remi Gaillard faktisk er... ! Haha, jævlig bra! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Tror ikke han greide alt det der på første forsøk. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) Vet! Han er helt vill! Bare søk på "Remi Gaillard" på youtube, han gjør mye annet også nemlig Latias: På noen ser man jo at han gjorde det da, den med traileren i den trange gaten for eksempel Endret 3. mai 2009 av Jonas! Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Gjorde det. Han er jo helt syk! Digger når han setter ballen i den pizzabakeren, og løper vekk og tar flygeren, mens hun som jobber der løper etter. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Hahaha, jeg elsker sykkel-scenen i Put it where you want it Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå