Gå til innhold

Puben - Generell Fotballdiskusjon


danno_O

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil ikke si det er dyrt. :)

 

Zidane kostet mer for Real Madrid i 2001, og var eldre (29 år gammel) enn det Ronaldinho er nå. Det gjenstår å se hva det endelige transaksjonsbeløpet blir. Men vil da tro at Ronaldinho er mer verdt enn 240 mill. NOK (les: kun transaksjon)?

Endret av Onyx
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Herregud, noen som så Fiorentina-Rangers kampene? Det er en skam for fotballen at Rangers gikk videre. Forsvarte seg med 11 spillere hele kampen og prøvde ikke en gang på kontringer. Og dette etter at Rangers treneren lovte angrepsfotball i kampen i går. Hadde jeg vært Rangers supporter hadde jeg skammet meg.

 

Fiorentina tapte ikke i går. Fotballen tapte

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Moro å se Norge - Brasil igår. Mye som har forandra seg på dem ti åra :ohmy:

 

* Crossball har blitt langpasning

* Overgangsmulighet har blitt countring

* Kommentatorene visste jo ikke hva dem snakka heller på den tida

* Norge var et skikkelig lag, sykt bra dem spellte i forhold til nå for tida

* Gule fotballsko var helt spessielt. Nå har alle gullstøvler :\

Lenke til kommentar
Hvor mange straffer måtte til for å avgjøre den lengste straffekonken? :hmm:
The longest penalty shoot-out was in a West Riding amateur cup tie between Littletown FC and Storthes Hall at Heckmondwike, W. Yorkshire, on the 29th Dec, 2001. A total of 34 penalties were taken when the match ended 1-1 after extra time. All 34 penalties were scored - 17 apiece- until the match was abandoned due to the failing light.

 

Nå kan jeg ikke si md sikkerhet at dette stemmer, siden jeg ikke fant noen kilder på det. Men jeg fant i allefall dette ved å søke litt :)

 

Fant også en link med noe info om straffer og sånn:

http://www.rsssf.com/miscellaneous/penalties.html

Endret av Aalton
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Noen som ser på OL eller? Italia er en drøm å se på faktisk. Giovinco og Rossi dominerer på topp. Førstnevnte hadde et mål der han dundret ballen i krysse. Brasil var dårlig mot Belgia tross 1-0 seier. Dommeren ga 2 røde for to fille ting. Skandaløs dommer...

 

Mange talenter å følge med på!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Det er ikke noe nytt at Michel Platini er en patetisk tulling, men uttalelsene hans blir mer og mer tragiske for hver gang. Platini setter Wengers lidenskap for fotball under tvil og attpåtil beskylder ham for å tenke på business først, og så fotball. Jeg skjønner ikke hvordan det er mulig å trekke en slik konklusjon bare fordi Wenger driver Arsenal på en økonomisk sunn, ansvarlig og bærekraftig måte. Deretter går han ut med et direkte personangrep mot Wenger ved å si følgende om hans mening for videodømming: "It would make me happy that Arséne Wenger never sees it." I andre kilder har dette vært oversatt til “I would not mind if the technology is introduced, just as long as Arsène Wenger is not around to see it. (Smiles)” - hva FAEN?

 

Later in the interview, Platini again targeted Wenger when asked about his thoughts on Romanian side CFR Cluj's unexpected victory over Roma in the UEFA Champions League last week.

 

"That is what makes football so great," Platini said. "It is what people like Wenger do not want, little clubs beating the big clubs, because they want their business."

Javel.. Kanskje det er derfor Platini aldri ble noen stor manager, han eier jo tydeligvis ikke konkurranseinstinkt. "Hei og velkommen til Emirates Stadium, FC Cluj. Jeg håper så inderlig dere vinner i kveld fordi jeg synes det er så innmari gøy når mindre klubber slår storkluber"...

 

"Michel Platini - the George W. Bush of football (only without the humour)"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...