Sir Game Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Artig med "Keagen-effekten" hos skjærene. Noen flere som ser B'ham - Magpies ? Helt utrolig hvor dårlig et lag med såpass gode spillere kan spille. Beviser jo bare at man ikke vinner matcher på navnene... Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Deilig at Toon ligger under. Håper tegneserieklubben rykker ned. Prakteksemplet på hvordan man ikke skal drive en fotballklubb. Dumme jævlene presterte jo å gi Allardyce sparken og hente inn Keagan.. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Ja, derfor hører man ikke på fansen når det gjelder ansettelser av managere. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Ja, derfor hører man ikke på fansen når det gjelder ansettelser av managere. Jepp, fansen har for vane å bli en smule nostalgiske når det gjeder valg av managere. Ble forøvrig et poeng i dag, takket være Owen. Dessverre (NightKeeper) tror jeg ikke skjærene rykker ned. Derby, Fulham og Bolton går ned i år, tror jeg. Lenke til kommentar
GBD Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Newcastle burde jo være Mourinhos ultimate prosjekt. Hadde i alle fall vært morsomt å se hvordan han hadde klart seg der. Ville fått mer enn nok midler til å hente spillere... Lenke til kommentar
kneggknegg Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Håpe at Newcastle rykker ned? For noe tull. Det er jo nesten ikke noe annet sted i England som fotball betyr mer enn på tyneside. Magpies trenger å være i toppdivisjonen. St James Park er et stort stadion som ikke skulle vært i noen annen divisjon enn PL. Det vet alle som er glad i engelsk fotball. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Håpe at Newcastle rykker ned? For noe tull. Det er jo nesten ikke noe annet sted i England som fotball betyr mer enn på tyneside. Magpies trenger å være i toppdivisjonen. St James Park er et stort stadion som ikke skulle vært i noen annen divisjon enn PL. Det vet alle som er glad i engelsk fotball. Så jeg skal ikke håpe på at Toon rykker ned, fordi du mener noe annet? Jeg er enig i at fansen på Tyneside fortjener bedre, men Toon har godt av ett år i Championship. Prakteksemplet på hvordan man IKKE skal drive en fotballklubb. Derav betegnelsen tegneserieklubb. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Jeg har fått med meg at Keagan har vært en stor flopp, men kan noen fortelle meg hva han egentlig har gjort galt? Jeg har ikke sett noen Newcastle-kamper i år, så jeg har ikke fått med meg hva de gjør galt. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Han har vel ikke gjort noe galt, men N'Castle taper veldig mye Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 I morgen går turen over til London. I morgen skal jeg se Millwall-Luton Town, og på onsdag så er det VIP på Emirates stadium. (Jubileums kamp mellom Sverige-Brasil) Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Må ha link til den siste filmingen på Golden Goal idag :!: anyone? Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Hehe! Den var sykt vittig! Genial! Håper noen klarer å søke den opp! Var det ikke i '89 i en eller annen finale? Goscinny Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Serievinnercupfinalen 1989 ja. IFK Gøteborg mot Steaua Bucuresti mener jeg Henrik sa... Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Her har vi noen fine filmere: Sean Davies (pompey) - for en hærlig reaksjon! Kong Cantona: Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Artig at det endelig går litt bedre for Magpies. Nå 3-1 mot Tottenham Lenke til kommentar
Helpel Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Noen som vet hvem dette gjelder? http://www.dagbladet.no/sport/2008/04/04/531553.html Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Noen som fikk med seg hva som skjedde med City-spilleren? Vridning i kneet eller? Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Jeg så reprisen noen ganger, men skjønte ikke helt hva som gikk galt. Det må ha vært noen syke smerter, iallfall. Når han lå på båra, ristet han jo i beina som bare det! Goscinny Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Noen som har et godt lydklipp av Everton-fansen som synger "I`ve never felt like singing the blues"? Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 - Ronaldinho enig med Milan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå