Sir Game Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=504343 Totti kunne jo ikke la Cassano få være alene i rampelyset Dum og dummere... Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=504343 Totti kunne jo ikke la Cassano få være alene i rampelyset Dum og dummere... Du kan bare ikke skrive et inlegg uten å gjennomsyre det av det at du hater italiensk fotball. Vel, deg om det men om Totti blir utestengt for dette så skal halve Juventuslaget + stab bli utestengt på livstid. De griner hver eneste uke (kanskje med god grunn også). Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Ser ikke helt hva the game gjør galt her? At Totti driter seg ut er ene og alene hans skyld, cudos for han at han sier hva han mener. Men likefullt dumt. Lenke til kommentar
Helpel Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Veit noen om en bra og seriøs side for fotballnyheter, overganger, osv? Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 skysports.com/football er jo bra ... Goscinny Lenke til kommentar
Helpel Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Takker Men mitt favorittlag, er egentlig benfica, finnes det noen side som inkluderer portugisisk liga? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 http://www.newsnow.co.uk/h/Sport/Football/...ortugal/Benfica Lenke til kommentar
Olum Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Virkelig deilig at de vant i dag. Jeg hadde glemt at det var kamp, men scoringsvarslet minnet meg på det. Lenke til kommentar
kneggknegg Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Da er det klart for 16 lag i tippeligaen.. Bra tiltak mener jeg! Det er lag i adeccoligaen som ikke skader nivået i Tippeligaen noe i det hele tatt. Dette gir også topplagene mere matching. Det neste som kan gjøres nå er å sette sesongen til September-April. Det er i alle fall sånne tiltak som må til om vi vil at lagene fra tippeligaen skal hevde seg ute i europa. Vanskelige med dette blir gressmattene midt i kaldeste vintertidene Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Dette er vel blitt topic nå tenker jeg. Fy faen som jeg egentlig elsker Cassano men det er så komplekst. Finnes ikke en spiller i verden som spiller med like stor følelse for denne sporten. Og Totti-Cassano duoen er jo teleportarisk. Tevez/Rooney og Cole/York kan ta seg en bolle Cassano hadde en lovende sesong da han var i AS Roma ja. Synd at karrieren hans skal bli preget av sånn tullball... Cassano er Cassano, fotballen trenger sånne typer. Forøvrig en herlig og fantastisk spiller, har sett mye Sampdoria i år, og Cassano har vært blant ligaens beste spillere, rett og slett en syk spiller. Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Bare jeg som ikke skjønner at fotballen så absolutt trenger slike typer? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Bare jeg som ikke skjønner at fotballen så absolutt trenger slike typer? Hadde vært kjedelig om alle hadde vært som f.eks Paul Scholes (Ikke noe negativt om "Where Do I Sign?"-Scholesy) Jeg mener fotballen trenger typer som Zlatan og Cassano, litt rebelske, Rooney og for den saks skyld. Altså, ikke voldelige jævler som Matrix og Eboue, det skal sies.... Lenke til kommentar
kneggknegg Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Eller Vidar Riseth.. Trenger flere sånne typer i Tippeligaen, gjerne en i hvert lag. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Hva med Joey Barton? Haha, ellers takk, scouser og fengselsfugl Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Neste runde må liverpool nok belage seg å spille mot 11 stortsett begge kampene (om ikke torres begynner blir teatralsk igjen, som nok skjer). Håper vi kan si adios til møkka da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 (endret) Herregud for et grunnløst innlegg, beklager. Torres teatralsk? Og hvor ofte har vi vunnet avgjørende kamper mot 11 mann i CL de siste årene? Jeg vedder en tier på at det er flere ganger en ditt lag, ikke at jeg bryr meg om hvem du heier på. Edit: Ikke ta det personlig, det er bare en reaksjon på at du kaller laget mitt møkk Endret 11. mars 2008 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
Olum Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Da er det klart for 16 lag i tippeligaen.. Bra tiltak mener jeg! Det er lag i adeccoligaen som ikke skader nivået i Tippeligaen noe i det hele tatt. Dette gir også topplagene mere matching.Det neste som kan gjøres nå er å sette sesongen til September-April. Det er i alle fall sånne tiltak som må til om vi vil at lagene fra tippeligaen skal hevde seg ute i europa. Vanskelige med dette blir gressmattene midt i kaldeste vintertidene Om du har sett banene nå på vinteren, skjønner du at man ikke kan spille fotball på dem. De ser helt jævlige ut og det er bare gjørme. Om alle klubbene hadde fått seg en god økonomi kunne de bygget stadioer hvor det var mulig å kjøre et tak over om vinteren slik de planla å gjøre på Lerkendal. Noen som har fått med seg utfallet av møtet i Rådhuset i går anngående stadionsaken til Vålerenga? Lenke til kommentar
kneggknegg Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 I fotballen idag blir det vanskelig for Norge, som har serie om sommeren. Hvis vi skal hevde oss i store turneringer må sånne tiltak til. Så det klart i kampene Everton-Brann og Rosenborg-Fiorentina. Det er ikke et like stort problem for landslaget siden de viktigste spillerne våre spiller i utenlandske ligaer. Får krysse fingrene for global-oppvarming. La bilene stå på tomgang karer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå