Gå til innhold

Puben - Generell Fotballdiskusjon

danno_O

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da er det klart for 16 lag i tippeligaen.. Bra tiltak mener jeg! Det er lag i adeccoligaen som ikke skader nivået i Tippeligaen noe i det hele tatt. Dette gir også topplagene mere matching.

Det neste som kan gjøres nå er å sette sesongen til September-April. Det er i alle fall sånne tiltak som må til om vi vil at lagene fra tippeligaen skal hevde seg ute i europa. Vanskelige med dette blir gressmattene midt i kaldeste vintertidene

Lenke til kommentar
Dette er vel blitt topic nå tenker jeg. Fy faen som jeg egentlig elsker Cassano men det er så komplekst. Finnes ikke en spiller i verden som spiller med like stor følelse for denne sporten. Og Totti-Cassano duoen er jo teleportarisk. Tevez/Rooney og Cole/York kan ta seg en bolle

Cassano hadde en lovende sesong da han var i AS Roma ja. Synd at karrieren hans skal bli preget av sånn tullball...

Cassano er Cassano, fotballen trenger sånne typer. Forøvrig en herlig og fantastisk spiller, har sett mye Sampdoria i år, og Cassano har vært blant ligaens beste spillere, rett og slett en syk spiller.

Lenke til kommentar
Bare jeg som ikke skjønner at fotballen så absolutt trenger slike typer? :dontgetit:

Hadde vært kjedelig om alle hadde vært som f.eks Paul Scholes (Ikke noe negativt om "Where Do I Sign?"-Scholesy) :)

Jeg mener fotballen trenger typer som Zlatan og Cassano, litt rebelske, Rooney og for den saks skyld. Altså, ikke voldelige jævler som Matrix og Eboue, det skal sies....

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Herregud for et grunnløst innlegg, beklager. Torres teatralsk? Og hvor ofte har vi vunnet avgjørende kamper mot 11 mann i CL de siste årene? Jeg vedder en tier på at det er flere ganger en ditt lag, ikke at jeg bryr meg om hvem du heier på.

Edit: Ikke ta det personlig, det er bare en reaksjon på at du kaller laget mitt møkk ;)

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar
Da er det klart for 16 lag i tippeligaen.. Bra tiltak mener jeg! Det er lag i adeccoligaen som ikke skader nivået i Tippeligaen noe i det hele tatt. Dette gir også topplagene mere matching.

Det neste som kan gjøres nå er å sette sesongen til September-April. Det er i alle fall sånne tiltak som må til om vi vil at lagene fra tippeligaen skal hevde seg ute i europa. Vanskelige med dette blir gressmattene midt i kaldeste vintertidene

Om du har sett banene nå på vinteren, skjønner du at man ikke kan spille fotball på dem. De ser helt jævlige ut og det er bare gjørme. Om alle klubbene hadde fått seg en god økonomi kunne de bygget stadioer hvor det var mulig å kjøre et tak over om vinteren slik de planla å gjøre på Lerkendal.

Noen som har fått med seg utfallet av møtet i Rådhuset i går anngående stadionsaken til Vålerenga?

Lenke til kommentar

I fotballen idag blir det vanskelig for Norge, som har serie om sommeren. Hvis vi skal hevde oss i store turneringer må sånne tiltak til. Så det klart i kampene Everton-Brann og Rosenborg-Fiorentina.

Det er ikke et like stort problem for landslaget siden de viktigste spillerne våre spiller i utenlandske ligaer.

Får krysse fingrene for global-oppvarming. La bilene stå på tomgang karer!:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...