Gå til innhold

Puben - Generell Fotballdiskusjon


danno_O

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Arne Scheie har dessverre begynt å skrante de seneste årene, er ikke det samme å høre han kommentere nå, som f.eks 10 år siden, men det er jo slik det er, Arne Ball begynner å dra på årene og det er ikke noe vi kan gjøre med det.

Han er ikke blitt noe dårligere, er bare at det er kommet inn andre kommentatorer som ikke har måtte gå opp gjennom NRK systemet som har kunnskaper og evner lik han.

Lenke til kommentar

Hvis du legger mye fjortis- og koffertgodvilje til, så kan det nok tolkes slik. Om du hadde vært dommer og utvist en spiller, ville du da trodd han ville voldta deg så fort han kom ut av stadiondøra? Skal litt til for å tolke det slik. Dog skjønner jeg at du kom i slike tanker når en ser blikket til spilleren i bar overkropp. Han ser ikke helt rett ut :p

 

Nå er dene tråden i mine innlegg også :).

 

Goscinny ;)

Lenke til kommentar
Dog skjønner jeg at du kom i slike tanker når en ser blikket til spilleren i bar overkropp.

 

Det var dette jeg tenkte på grunn av blikket, på grunn av at han var i bar overkropp og på grunn av at emnet lød som "Jeg venter på deg utenfor". Før jeg trykket på "Les hele saken her" trodde jeg det var enda en Serie A skandale.

 

Fjortis er jeg ikke. ;)

 

Back to topic.

Endret av Chauz
Lenke til kommentar

Dette er vel blitt topic nå tenker jeg. Fy faen som jeg egentlig elsker Cassano men det er så komplekst. Finnes ikke en spiller i verden som spiller med like stor følelse for denne sporten. Og Totti-Cassano duoen er jo teleportarisk. Tevez/Rooney og Cole/York kan ta seg en bolle

Lenke til kommentar
Dette er vel blitt topic nå tenker jeg. Fy faen som jeg egentlig elsker Cassano men det er så komplekst. Finnes ikke en spiller i verden som spiller med like stor følelse for denne sporten. Og Totti-Cassano duoen er jo teleportarisk. Tevez/Rooney og Cole/York kan ta seg en bolle

Cassano hadde en lovende sesong da han var i AS Roma ja. Synd at karrieren hans skal bli preget av sånn tullball...

Lenke til kommentar
Cole/York kan ta seg en bolle

Stikk å spis en hvetebolle a! Cole-York er det INGEN som slår. I alle fall ikke to såpass usportslige og kvalmende spillere som du nevner. Filming, spytting, trussler og stygge takklinger er stander hos de to. Så forbanna gode er de heller ikke. Cassano floppa helt i Real Madrid.

Lenke til kommentar
Cole/York kan ta seg en bolle

Stikk å spis en hvetebolle a! Cole-York er det INGEN som slår. I alle fall ikke to såpass usportslige og kvalmende spillere som du nevner. Filming, spytting, trussler og stygge takklinger er stander hos de to. Så forbanna gode er de heller ikke. Cassano floppa helt i Real Madrid.

Hehe jeg overdrev litt men hvis du hadde sett dem spille sammen noen gang så hadde du skjønt litt av det jeg sa. Men nå er det vel ikke slik at Cole eller York storspilte etter at de ble splittet opp;)

Lenke til kommentar

Stikk å spis en hvetebolle a! Cole-York er det INGEN som slår. I alle fall ikke to såpass usportslige og kvalmende spillere som du nevner. Filming, spytting, trussler og stygge takklinger er stander hos de to. Så forbanna gode er de heller ikke. Cassano floppa helt i Real Madrid.

Hehe jeg overdrev litt men hvis du hadde sett dem spille sammen noen gang så hadde du skjønt litt av det jeg sa. Men nå er det vel ikke slik at Cole eller York storspilte etter at de ble splittet opp;)

Nettopp, å ha en spissmakker som utfyller deg og som du spiller bra sammen med er like viktig som å være en dyktig spiller selv.

 

Selvfølgelig, det er en grense, om du er helt hodestups rævdårlig kommer du til å gjøre det dårlig i PL selv om du har Supermann som spisspartner, og om du er Supermann kommer du til å kunne spille kjempebra uten en god medspiss om du spiller Old Boys-fotball i norsk 6. divisjon.

Endret av Stonemeister
Lenke til kommentar
Hehe jeg overdrev litt men hvis du hadde sett dem spille sammen noen gang så hadde du skjønt litt av det jeg sa. Men nå er det vel ikke slik at Cole eller York storspilte etter at de ble splittet opp;)

Etter United er alt nedturer.

Nettopp ;)

 

PS: Jeg har sett Totti/Cassano spille sammen og de er gode, ja. York/Cole kvalitet? Neehh.

Lenke til kommentar

Beste sammarbeidet jeg har sett mellom to spisser må være Baros/Koller i EM`05. 100 kg tunge Koller og smidige Baros var som skapt for hevrandre og det er nok hovedgrunnen til at sistnevnte ble toppscorer i hele mesterskapet.

Et lignende spisspar kunne jeg sett at Norges landslag hadde hatt. Det så jo lyst ut med Solskjær/Carew, men så la Ole Gunnar opp. Vanskelig å komme på noen andre som kunne vært den smidige typen for oss på topp. Thorstein Helstad kan bli den mannen. En Helstad i form ved Carews side er VM-bilett for Norge!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...