Gå til innhold

Puben - Generell Fotballdiskusjon


danno_O

Anbefalte innlegg

Jeg så en liten morsom greie i VG-sporten i går. Newcastle er på 14. plass over klubber med mest omsetning uten at de har vunnet noe som helst på 39 år.

 

Det er nær 50 års ventetid på å få kjøpe sesongkort på St. James' Park. Sesonkortene går i arv og mange barn settes på venteliste fra den dagen de blir født.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er kun klubber i nedre del av Ligaen (og Liverpool, Treble?) som bryr seg om tuttifrutti-cupen uansett....

 

Ser ut som Chelsea har brydd seg, de har jo stilt med toppet lag 3-4 år nå i denne turneringen..

 

Jeg ler godt av Spurs, greit nok at de ikke har vunnet noe på 9 år, men det tok jo helt av blant Spurs-supportere på VGD, morsomt syntes jeg, også Mikke Mus-cupen da xD

Lenke til kommentar

Dere er kun grinete over det faktumet at troppen deres ikke er sterke nok til å kunne konkurrere i toppen i samtlige turneringer. Jeg mener at Ligacupen er en fin fjær i hatten som absolutt bør bli satset på.

 

At dere er bortskjemte grunnet gull og grønne skoger i tidligere år, bør ikke være noen grunn til å hetse Tottenham-supporterne for å faktisk glede seg over cupseieren.

Lenke til kommentar
Dere er kun grinete over det faktumet at troppen deres ikke er sterke nok til å kunne konkurrere i toppen i samtlige turneringer. Jeg mener at Ligacupen er en fin fjær i hatten som absolutt bør bli satset på.

 

At dere er bortskjemte grunnet gull og grønne skoger i tidligere år, bør ikke være noen grunn til å hetse Tottenham-supporterne for å faktisk glede seg over cupseieren.

 

Ikke legg ord i min munn takk...

 

Hvor har jeg vært grinete? Manchester United røk ut av denne cupen etter at de stilte med reservene, vi har ingen mål om å vinne ligacupen hvert år.

 

Og jeg hetser da ikke Spurs-supporterne?

 

Stått opp på feil ben idag Lars? :whistle:

Lenke til kommentar

Helt enig, LarsP. Iallfall når Chelsea og Tottenham har kommet så langt som de har i cup-en, så bør de jo gjøre det aller meste for å vinne - iallfall når det ikke får helt direkte konsekvenser for andre konkurranser med litt mer prestisje (blir jo noen kort og slitne spillere, men det er verdt det).

 

Jeg kunne gjerne ønske at laget "mitt" - Manchester United - hadde satset litt mer på denne cup-en. Det er ikke krise at vi gikk ut der, men jeg syns det blir galt å kalle den "Mikke Mus-cupen", iallfall. Kunne du ikke ønske det var vi, og ikke Spurs, som tok i mot medaljene i går, NightKeeper?

 

Bra innsats av begge lag, ble en veldig spennende kamp! :)

 

Endret:

Hvor har jeg vært grinete? Manchester United røk ut av denne cupen etter at de stilte med reservene, vi har ingen mål om å vinne ligacupen hvert år.

Vi har bare vunnet to ganger, så det blir litt drøyt å si "hvert år".

 

Goscinny ;)

Endret av Goscinny
Lenke til kommentar
Dere er kun grinete over det faktumet at troppen deres ikke er sterke nok til å kunne konkurrere i toppen i samtlige turneringer. Jeg mener at Ligacupen er en fin fjær i hatten som absolutt bør bli satset på.

 

At dere er bortskjemte grunnet gull og grønne skoger i tidligere år, bør ikke være noen grunn til å hetse Tottenham-supporterne for å faktisk glede seg over cupseieren.

Det er deg og Chelsea i hetser :)

Lenke til kommentar

Jeg leser på AN.no at Rosenborg er ute etter å kjøpe Bodø Glimts Roy Miller. Dere bryr dere antagelig ikke, men en god del av oss supportere er lei av å være verpeklubben for Rosenborg, og at "verpingen" går ut over klubbens muligheter til å prestere.

 

Og Glimt-styrene har en fortid der de selger "klassespillere" for en softis. Ikke populært her oppe.

Lenke til kommentar
Er alltid så behagelig å høre Per Jarle Heggelund kommentere Serie A, fyren har enorm peiling. Norges beste kommentator, uten tvil.

Nordlendingen?

 

Ja, er kanskje uvant å høre han de første gangene, men du blir vandt med han, for en lidenskap han har til italiensk fotball. Kunnskapene er det heller ikke noe i veien med.

Selv takler jeg ikke stemmen hans, får ikke lyst til annet enn å skru av tv-en så fort som overhodet mulig når jeg hører stemmen. Greit han har lidenskap, men det får da være grenser.

Lenke til kommentar
Arne Scheie, folkens. Der har vi en kunnskapsrik og engasjert mann med lidenskap og kjærlighet for sporten(samt omtrent alle andre sporter :p). Han er kongen av kommentatorer i Norge.

 

"Det er en flott dag for fotball, dere" Konge!

 

:thumbup::thumbs:

Det verste med Scheie er at han prater som om han kommenterer fotballkamper 24/7. Tror ikke han har en annen måte å prate på enn "kommentator-stemmen".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...