Gå til innhold

Puben - Generell Fotballdiskusjon

danno_O

Anbefalte innlegg

haha! Seriøst, tåler du ikke at andre er uenig med deg? At du kaller mine meninger for pisspreik, er helt greit for meg. That sooo hurts my feelings...

Jeg er rimelig sikker på at du ikke hadde vært så tøff i truten irl ;)

Kan du slutte å prøve å prate deg bort? Du burde virkelig ta et kurs i debattering..

Jeg har ingen problemer med å se at andre er uenige med meg, men når påstandene er alà denne: "haha Fiorentina sucks ass. Samme gjør serie A med untak av Roma, Inter og Milan som holder et høyt nivå.", så klarer jeg ikke å ta deg seriøst.

Tøff irl? Hva har det med saken å gjøre, jeg står på mitt. Jeg er fotballelsker, jeg kan fotball, selv om laget mitt holder til i England, så ser jeg på fotball i Italia, Spania, Frankrike og Tyskland også blant annet. Hjelper å ikke være anglofil.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prate meg bort? Hva faen? Tror du det handler om å vinne en debatt her du eller? Jeg skrev min mening om saken to ganger og thats it. Jeg spurte deg så et spørsmål, siden du valgte å bli personlig ("Vel, du er ignorant, du er anglofil (hvor mange ganger skal du bruke det ordet? Lært det i dag eller?), og med det pisset du serverer i denne tråden, så fortjener du rett og slett ikke bedre. Du får mene hva du vil, men når meningene bare blir latterlige, så går det ikke ann å ta deg seriøst.")

Jeg skriver hva JEG mener om en sak og ikke noe direkte om dine eller andres meninger , og jeg kaller dem definitvit ikke for pissprek (uansett hva jeg mener). Du slår meg som nedlatene og en besserviter av en fyr.

Endret av The Game
Lenke til kommentar
Prate meg bort? Hva faen? Tror du det handler om å vinne en debatt her du eller? Jeg skrev min mening om saken to ganger og thats it. Jeg spurte deg så et spørsmål, siden du valgte å bli personlig ("Vel, du er ignorant, du er anglofil (hvor mange ganger skal du bruke det ordet? Lært det i dag eller?), og med det pisset du serverer i denne tråden, så fortjener du rett og slett ikke bedre. Du får mene hva du vil, men når meningene bare blir latterlige, så går det ikke ann å ta deg seriøst.")

Jeg skriver hva JEG mener om en sak og ikke noe direkte om dine eller andres meninger , og jeg kaller dem definitvit ikke for pissprek (uansett hva jeg mener). Du slår meg som nedlatene og en besserviter av en fyr.

"haha Fiorentina sucks ass. "

Dette er selvsagt feil, og det trenger man ikke være objektiv for å se, alle som har en liten grad av fotballkunnskaper inne ser hvor dumt og idiotisk det blir å komme med en slik påstand. Jeg respekterer selvfølgelig andres meninger, til en stor grad, men sånne utsagn som det der respekterer jeg ikke. Helt greit for meg at du syntes den italienske ligaen er lysår unna England og Spania, men Fiorentina suger ikke rumpe som du så fint sier det.

Du sier at du skriver hva du mener om en sak, altså subjektivt, men hva gjør du inne på diskusjon.no da? Tåler du ikke en diskusjon eller?

Er det noen som virker som en bedreviter her, så er det deg, du forventet deg ikke en slik respons på innlegget ditt, eller hva?

Du minner meg forresten om megselv som 10-åring da jeg syntes Manchester United var best i verden og Solskjær var verdens beste spiller, bare litt skremmende at du er mye eldre enn det.

Lenke til kommentar

Si dritt til hverandre kan dere gjøre andre steder! Dette har ingenting med fotball å gjøre. Og dere kommer ingen vei med dette.. Foreslår at dere sier unnskyld for at det tok litt av begge to også glemmer vi det hele!

Herregud, nå må jeg være han pappagutten som får de to kranglende til å ta hverandre i hånda ved å snakke moralsk..

Lenke til kommentar
Si dritt til hverandre kan dere gjøre andre steder! Dette har ingenting med fotball å gjøre. Og dere kommer ingen vei med dette.. Foreslår at dere sier unnskyld for at det tok litt av begge to også glemmer vi det hele!

Herregud, nå må jeg være han pappagutten som får de to kranglende til å ta hverandre i hånda ved å snakke moralsk..

Ja jøss, dere to?

Har du lest diskusjonen eller? At jeg blir anklaget for noe her er jo helt latterlig.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Enig, kan vi ikke heller snakke litt dritt om Morgan Andersen? Hvor mange av dere tror han kommer til å bli dømt for dokumentforfalskning?

Kun48dagerigjentilseriestart :love:

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Ja jøss, dere to?

Har du lest diskusjonen eller? At jeg blir anklaget for noe her er jo helt latterlig.

PM er en fin ting ;)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Ja jøss, dere to?

Hvis det er latterlig så vil jeg foreslå at vi ler av det heller enn å henge seg opp i det!

:)

Lenke til kommentar

Pff, NightKeeper tok det lengste strået der ja.

Walse: I utgangspunktet er det da ingenting galt med diskusjonen? Det er jo det vi er her for. Men når man må gå på personen som debatterer og bruke latterlige og grunnløse utsagn for å prøve å vinne diskusjonen så utarter det seg i feil retning, som det så ofte gjør her.

Lenke til kommentar
Pff, NightKeeper tok det lengste strået der ja.

Walse: I utgangspunktet er det da ingenting galt med diskusjonen? Det er jo det vi er her for. Men når man må gå på personen som debatterer og bruke latterlige og grunnløse utsagn for å prøve å vinne diskusjonen så utarter det seg i feil retning, som det så ofte gjør her.

Nettopp... Denne diskusjonen har da intet med fotball å gjøre. Det står riktignok pub som overskrift på tråden, men det står også generell fotballdiskusjon.

Når det gjelder Morgan Andersen saken, tror jeg heller John Shittu skjelver mer i buksene. Såpass at han ikke tørr å komme til Norge. Det er synet jeg har på den saken i øyeblikket. Tror kanskje godeste Morgan sitter på no info som kan rette denne saken i hans vindretning. Håper de snart får slutt på denne epoken, det har pågått lenge nok nå!

Lenke til kommentar
Enig, kan vi ikke heller snakke litt dritt om Morgan Andersen? Hvor mange av dere tror han kommer til å bli dømt for dokumentforfalskning?

Kun48dagerigjentilseriestart :love:

Jeg har ikke satt meg så veldig inn i saken om Morgan Andersen. Kan noen fortelle kort hva det dreier seg om? Det eneste jeg veit er at det har noe med noen kontraktsforfalskninger å gjøre.

Jeg gleder meg også til seriestart. Gleder meg også til VIF-Lyn i morra.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Som FFK-supporter er jeg i hvert fall glad for at "sleipsekken" er på vår side, og jeg tror ikke den slasken går inn i en rettsal uten å ha løpet lagt.

Så kan man jo diskutere moral, men det kan bli litt farlig for visse andre maktpersoner i fotballnorge, kanskje ...!?

:innocent:

Lenke til kommentar

PencilCase, du husker sikkert den morsomme situasjonen i kampen mellom VIF og FFK. Klanen holdt opp et banner med "Morgan, du er en av dem" men dere holdt opp et banner hvor det sto "Morgan, du er en av oss". Da var vi i hvertfall enige om det :p

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
PencilCase, du husker sikkert den morsomme situasjonen i kampen mellom VIF og FFK. Klanen holdt opp et banner med "Morgan, du er en av dem" men dere holdt opp et banner hvor det sto "Morgan, du er en av oss". Da var vi i hvertfall enige om det :p

Vel, det kalles "bonding" på alle språk, eller de språkene vi tilfeldigvis har lyst til å briljere med.  :whistle:

Forøvrig er jeg stort sett enig med gode supportere, og hvis slike innbefatter VIF.support

re

så er jeg "Game"   :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...