danno_O Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2007 Det er sånn Tore André Flo gjorde fra 1 meter Lenke til kommentar
............... Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 (endret) Tidenes straffe.. :!: 7625643[/snapback] er jo ikke rart Newcastle ligger så langt etter når det er sånne enkelt presentasjoner Endret 2. januar 2007 av karlsn Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Akkurat det der er litt av en prestasjon. Bare det å løfte ballen så mye fra 11 meter uten å lobbe den er egentlig ganske vrient. Lenke til kommentar
............... Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 hvis man ser på foten hans, ser det ut som han prøver på det. kjøpt og betalt! Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Om han hadde vært kjøpt og betalt var det virkelig ikke den mest diskre måten å utføre det hele på. :!: Lenke til kommentar
brd Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 (endret) Er watford supporter? smile.gif Nei, men liker at "små klubber" gjør det godt i det store selskap Liker egentlig ingen lag i PL så godt...men nesten hele slekta mi heier på Manchester United så må da jeg følge meg Endret 2. januar 2007 av brd Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 (endret) Har sett verre 7626384[/snapback] Prove it! :!: Skal være god vis man greier det der, på toppnivå. Endret 2. januar 2007 av DennisV Lenke til kommentar
qxvrea Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Hva faen er det med denne Christiano Ronaldo. Det er kanskje det største talentet jeg NOENGANG har sett - likevel får jeg en kvalmende følelse hver gang han kommer på TV-ruta. Filming, juks og en ordentlig pysespiller! Satt å så igjennom en del greier på YouTube og han er jo fantastisk med ballen. Tror dere at alt dette usportslige og "jentete" forsvinner, så han blir en ordentlig fotballspiller? Lenke til kommentar
brd Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) Han er vel en kjempe god ordentlig fotballspiller som spiller og dominerer på et av verdens største lag. Men jeg er litt enig i det du har å sier qxvrea, fordi han filmer...men han er ung og vil imponere...men han tenker noe som så " Siden engelskmenne er trege, og jeg rask kan jeg legge med litt lettere slik at laget mitt for et frispark og kan utnytte den sjansen" Det er også fordi han ManU bruker han...han er driblesterk og han kan lett skaffe frispark i farlig område og han kommer lett til innlegg. Bare i år har Ronaldo skjerpet seg med filmingen og begynnt å spillt fotball...bare se på formen til United... Endret 3. januar 2007 av brd Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 T.A.Flo til Leeds: http://fotball.bt.no/england/article71789.ece Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 T.A.Flo til Leeds: http://fotball.bt.no/england/article71789.ece 7633591[/snapback] Hmm.. lærer Flo aldri? tror nok han sin tid er over for lenge siden. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 T.A.Flo til Leeds: http://fotball.bt.no/england/article71789.ece 7633591[/snapback] Hmm.. lærer Flo aldri? tror nok han sin tid er over for lenge siden. 7633812[/snapback] Jepp! Tipper flere norske spillere hadde gjort en bedre jobb for den lønna i Leeds. Lenke til kommentar
brd Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Leeds gjør nok et siste desperat forsøk på å redde plassen i 1 divisjon. Jeg har mange venner som heier på Leeds og de sier dette salget er et steg ned i sompa... Men det er vel Dennis Wise som er treneren til Leeds og han har vel gode erfaring med Tore Andre Flo Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Hehe, han kan ihvertfall se langt etter den målbonusen Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2007 Leeds er jo langt nede i 1. Divisjon så det kan jo hende at Tore André Flo er akkurat det Leeds trenger? Jaja. Vi får se hvordan det hele vil gå. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Han er vel en kjempe god ordentlig fotballspiller som spiller og dominerer på et av verdens største lag. Men jeg er litt enig i det du har å sier qxvrea, fordi han filmer...men han er ung og vil imponere...men han tenker noe som så " Siden engelskmenne er trege, og jeg rask kan jeg legge med litt lettere slik at laget mitt for et frispark og kan utnytte den sjansen" Det er også fordi han ManU bruker han...han er driblesterk og han kan lett skaffe frispark i farlig område og han kommer lett til innlegg. Bare i år har Ronaldo skjerpet seg med filmingen og begynnt å spillt fotball...bare se på formen til United... 7633405[/snapback] Pr. dags dato har han vel droppet det aller meste ang. filming og lignende, og er vel blant de aller aller beste i verden. Lenke til kommentar
GBD Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) Hei godtfolk! Har et lite spørsmål som jeg lurer på om dere kan hjelpe meg med. Har lurt på dette en stund etter at jeg kom over oppgaven på nettet. Tre spillere har spilt i alle de tre "store" britiske byderbyene, Everton-Liverpool, Man.United-Man.City og Rangers-Celtic. Hvem? Andrei Kanchelskis er den ene. Men jeg sliter med å komme på de to andre. Noen som kan hjelpe? Endret 4. januar 2007 av GBD Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Haha, Flo er utgått på dato: Flo debuterte for sin nye klubb fra start i andre omgang, men fikk ikke utrettet så veldig mye. Det ble rapportert at Flo hadde ett skudd. Skills... Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Haha, Flo er utgått på dato: Flo debuterte for sin nye klubb fra start i andre omgang, men fikk ikke utrettet så veldig mye. Det ble rapportert at Flo hadde ett skudd. Skills... 7659088[/snapback] Flo var vel _egentlig_ utgått på dato før han kom til enga, eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå