Gå til innhold

Puben - Generell Fotballdiskusjon

danno_O

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mente selvfølgelig Nordvik, jeg tar støtt og stadigt feil mellom de to.

RBK merket nok at de er laaaangt fra sesong mens Fiorentina er midt i sin. Det er dette som alltid vil gå imot norske lag i vintertider, mens det er motsatt på høsten. Det vil aldri bli likt.. Legge Tippeligaen til samme tid som f.eks den danske superligaen? La oss prøve det, mener jeg!

Lenke til kommentar

Mtp baneforholdene i Norge vinterstid - nei. Selv om RBK ikke var i sesong så er det heller ingen unnskyldning for å levere en så svak kamp mot et middelmådig lag som Fiorentina på hemmaplan. Vinne i Firenze gjør de nok ikke...

Endret av The Game
Lenke til kommentar
Mtp baneforholdene i Norge vinterstid - nei. Selv om RBK ikke var i sesong så er det heller ingen unnskyldning for å levere en så svak kamp mot et middelmådig lag som Fiorentina på hemmaplan. Vinne i Firenze gjør de nok ikke...

Åjoda, det synes jeg er en veldig god unnskyldning for at de spilte som de gjorde i første omgang.. Ikke bare det, men et helt nytt komponert forsvar. Tettey var ute med skade og to unge på venstresiden av forsvaret. Du ser da vel du også forskjellen på det RBK laget som spilte i går kveld og det som slo Valencia på Mestalla i høst?

Lenke til kommentar
haha Fiorentina sucks ass. Samme gjør serie A med untak av Roma, Inter og Milan som holder et høyt nivå. Verdens andre beste liga? HÆ!?! Engelsk og Spansk liga ligger lysår forran ...

Men ser at jeg er uenig med dere, så i rest my case ;)

Ikke vær så jævla ignorant og anglofil da...

Til din informasjon så ligger både "middelmådige" Fiorentina og Juventus foran Milan på tabellen.

Lenke til kommentar
haha Fiorentina sucks ass. Samme gjør serie A med untak av Roma, Inter og Milan som holder et høyt nivå. Verdens andre beste liga? HÆ!?! Engelsk og Spansk liga ligger lysår forran ...

Man har jo sett hvor langt italienske lag har nådd i e-cupen før. Det er ingen tvil om at Fiorentina og de andre italienske lagene holder høyt nivå. Tror som deg at spansk og engelsk er bedre, men det betyr ikke at den italienske "sucks" for det.. Italia vant jo også som kjent VM også.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Man har jo sett hvor langt italienske lag har nådd i e-cupen før. Det er ingen tvil om at Fiorentina og de andre italienske lagene holder høyt nivå. Tror som deg at spansk og engelsk er bedre, men det betyr ikke at den italienske "sucks" for det.. Italia vant jo også som kjent VM også.

...og England kvalifiserte seg ikke til EM, men det sier ikke så mye om ligaen tydeligvis.

Lenke til kommentar

Til din informasjon så ligger både "middelmådige" Fiorentina og Juventus foran Milan på tabellen.

Så du mener Fiorentina og Juve er bedre enn Milan, du da? God bedring :) Dersom du leser av en tabell og utifra den alene utaler deg om hvilke lag som er best, så burde du heller finne på noe annet. Ja, Milan har slitt i år men har MYE bedre spillere (Kaka, Ronaldo, Pato, Pirlo mf.l) enn Fiorentina som har en heroin ape + noen greie navn på papiret.

Og ikke ta den tonen til meg boy, jeg har rett til å mene akkuratt hva jeg vil og ytre meg som jeg selv vil, såfremt jeg ikke bryter noen rettningslinjer. Det har jeg meg bekjent ikke gjort.

Lenke til kommentar

Stemmer, stemmer! Du har helt rett Wh1te :)

Mutu er ingen dårlig spiller, men det helt store er han ikke. Fiorentina er såklart et mye bedre lag en RBK, men denne tv3 sykdommen med å stjernedyrke alle lag som kommer fra større ligaer, blir fjernt for meg. Norsk footy er ikke så amatørmessig lengre. La oss konsentrere om oss selv og se på egen innsats. Den var ikke god nok mot Fiorentina. Bl.a Sapara som ikke ble med på defensive løp. Kun Siljan, Nordvik og Demidov får pluss i boka av meg.

Jeg vil ikke si at Fiorentina har noen verdens stjerner etter at Luca Toni forsvant til Bayern. Sebastian Frey er i mine øyne lagets beste spiller.

Men nå skal jeg nyte fredagen med gode kompiser, fm, fifa og god mat. God fredag til alle fotball fans der ute! :)

Endret av The Game
Lenke til kommentar

Så du mener Fiorentina og Juve er bedre enn Milan, du da? God bedring :) Dersom du leser av en tabell og utifra den alene utaler deg om hvilke lag som er best, så burde du heller finne på noe annet. Ja, Milan har slitt i år men har MYE bedre spillere (Kaka, Ronaldo, Pato, Pirlo mf.l) enn Fiorentina som har en heroin ape + noen greie navn på papiret.

Og ikke ta den tonen til meg boy, jeg har rett til å mene akkuratt hva jeg vil og ytre meg som jeg selv vil, såfremt jeg ikke bryter noen rettningslinjer. Det har jeg meg bekjent ikke gjort.

For øyeblikket er Viola og Juve bedre enn Milan ja. Milan fungerer ikke i det hele tatt for tiden. Eneste som presterer i Milan for tiden er Nesta og Pirlo. Pato er skadd, Kaka ute av form, offensive fungerer ikke. Gjør ikke noe om Milan har bedre spillere når det ikke fungerer, rett og slett.

Jeg skal ikke ta den tonen til deg? Vel, du er ignorant, du er anglofil, og med det pisset du serverer i denne tråden, så fortjener du rett og slett ikke bedre. Du får mene hva du vil, men når meningene bare blir latterlige, så går det ikke ann å ta deg seriøst.

Og Fiorentina har nok av gode spillere. Pazzini, Frey (som du nevnte), Mutu (vært glimrende i år), Ujfalusi, m.fl.

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...