Sir Game Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Zlatan har ikke bedret seg nevneverdig, nei. Så matchen mellom Inter og Parma (?) her for et par helger siden og Ibrahmovic var tidenes klyse. Parma kjempet hardt og tok ledelsen 2-1 og ofret alt. Zlatan avgjorde kampen med straffemål (feildømt) og en overtidsgoal av den pene sorten. På begge målene erta han på seg Parma spillerne og ved en anledning lugget han en Parma spiller, på vei tilbake fra måljubelen. Så han er fortsatt en ekkel fyr, uansett hvor god han måtte være. Forøvrig ser jeg overhode ikke sammenligningen med lille John. Fyren er jo 100% jordnær og sympatisk. Var vel heller ikke en "klyse" før i tida, men bekjent. Lenke til kommentar
kneggknegg Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 John var overhode ikke den kjerne karen han er idag før.. i alle fall ikke tilbake i tiden i Valencia/Besiktas. Hadde problemer med farsskaps sak og klagde og hadde ny hårfrisyre for hver dag. Masse mer turbulent. Idag er alt rundt ham posetivt både på og utenfor banen. Derfor er han en av mine favorittspillere! Zlatan er sikkert en stor stjerne i Sverige, men han kommer jo egentlig fra Bosnia, så hvis jeg hadde vært svensk supporter av ham hadde jeg følt meg snytt! Skal ikke si så mye, John heter jo Alieu Carew til etternavn, men han er i alle fall født i Norge. Har t.o.m søskenbarnet hans i paralellklassa mi på Vinstra VVS. Ibrahimovic kan gjøre så mye han vil der nede i italia, men det samme som John har gjort for en middelmådig klubb som Aston Villa, kan han aldri ha klart! Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 (endret) Edit: Fjernet whoho Endret 30. januar 2008 av The Game Lenke til kommentar
kneggknegg Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 http://www.dagbladet.no/sport/2008/01/30/525426.html Gledelig lesing! Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 (endret) har for lengst mistet respekten for FIFAS kåringer, Zidane VM's beste spiller, Totti ikke på shortlisten til FIFA player of the year, Totti og Ruud van Nistelrooy ikke på årets lag (ikke noe FIFA i grunn kan gjøre noe med, men sier litt om alderen og kunnskapen til velgerne som kårer laget. FIFA er så gjennomsyret av korrupsjon at det ikke er morsomt engang walse, hvorfor er dette gledelig lesning? Skjønner at de som mener filming er mest i serie-a begynner å bli tomme for argumenter og at en tidligere hardbarket midtstopper sier at dagens fotballspillere er for jentete kan komme som en hjelpende hånd til dem men hvis du leser hele intervjuet så ser du at andre ligaer ikke nevnes. Hvis han så like mye PL og LPD som han ser italiensk fotball så hadde han nok sagt det samme. Jeg ser alle ligaene omtrent like mye og jeg ser ikke Serie-a som versting-ligaen. Spania har en sammensamling med utrolig mange filmere. Noen ganger må jeg bare slå av tv-en fordi jeg klarer ikke mer. England har sine filmere men i italia synes jeg forsvarsspillerne er verst. Selv om det er ekstremt kaldt gjort å kaste seg ned når du er siste forsvarer og spissen har åpen vei til mål så gjør de det med stort hell. Man så det jo også i VM hvor italienerne ikke filmet på langt nær så mye som Frankrike og Spania etc. Endret 30. januar 2008 av Jeg_ruler Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 har for lengst mistet respekten for FIFAS kåringer, Zidane VM's beste spiller, Totti ikke på shortlisten til FIFA player of the year, Totti og Ruud van Nistelrooy på årets lag (ikke noe FIFA i grunn kan gjøre noe med, men sier litt om alderen og kunnskapen til velgerne som kårer laget. FIFA er så gjennomsyret av korrupsjon at det ikke er morsomt engang Hva var galt med Totti og Ruud på årets lag egentlig? Ellers enig med deg. Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 har for lengst mistet respekten for FIFAS kåringer, Zidane VM's beste spiller, Totti ikke på shortlisten til FIFA player of the year, Totti og Ruud van Nistelrooy på årets lag (ikke noe FIFA i grunn kan gjøre noe med, men sier litt om alderen og kunnskapen til velgerne som kårer laget. FIFA er så gjennomsyret av korrupsjon at det ikke er morsomt engang Hva var galt med Totti og Ruud på årets lag egentlig? Ellers enig med deg. Sorry mente at det at de ikke er på årets lag på topp når de Totti fikk gullskoen og RvN kom på andre plass er forferdelig. Totti vant gullskoen men kom ikke på shortlist til FIFA player of the year....det gjorde RvN derimot som scoret færre mål og hadde færre assists Lenke til kommentar
kneggknegg Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Synes det er gledelig lesing fordi det endelig en som tar et oppgjør med primadonnene som shopper og sminker seg mer enn de holder på med ball i føttene. Bruna oppfordrer til å ta Zlatan, noe jeg støtter ham i! Tenk Vidar Riseth i Serie-A.. Hna ville blitt rundspilt, javel, men ikke faen om han hadde tålt at Zlatan hadde dratt og holdt i ham en eneste gang. Så bare i Chelsea-RBK hvordan han satte på plass Terry, Essien & co. Ser flere steder hvor de store stjernene trenger å utvide garderobeskapene for å få plass til all make-upen. Vi har jo et ekspempel med Unitedspillerne, eller rettere sagt en united-spiller som trengte dette. Image er det som står i hodet på disse og ingenting annet. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 At enkelte er forfenglig er jo ikke noe annet enn det man ser ute på byen, ikke alle kaster litt voks i luggen å er fornøyd med det. Å bruke det som et argument mot spillere finner jeg ganske latterlig. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Det værste med Serie A er all filminga syntes jeg. Kommer aldri til å glemme en Roma kamp jeg så for et par år siden. Cassano brukte seriøst de siste 20 minuttene av den kampen på å legge seg. Hver gang ble han liggende lenge og vri seg og hyle for full hals. Så kom det en liten "bil" som skulle frakte han ut av banen, dette tok selvfølgelig laaang tid. Så fort han kom på sidelinja så heiv han vekk alt av isposer, tepper og annen dritt som han hadde fått og skulle inn igjen. Dette gjentok seg flere ganger og han ble ikke buet ut... Serie A i et nøtteskall. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Det værste med Serie A er all filminga syntes jeg. Kommer aldri til å glemme en Roma kamp jeg så for et par år siden. Cassano brukte seriøst de siste 20 minuttene av den kampen på å legge seg. Hver gang ble han liggende lenge og vri seg og hyle for full hals. Så kom det en liten "bil" som skulle frakte han ut av banen, dette tok selvfølgelig laaang tid. Så fort han kom på sidelinja så heiv han vekk alt av isposer, tepper og annen dritt som han hadde fått og skulle inn igjen. Dette gjentok seg flere ganger og han ble ikke buet ut... Serie A i et nøtteskall. Filminga er akkurat som i andre ligaer. Husker godt en FA-cupkamp for to-tre år siden, Chelsea på sitt verste under Roman-perioden. 5-6 Chelsea-spillere som filmet. SWP filmet på en Newcastle-spiller rødt kort blant annet, den kampen var forkastelig. Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Fint du trekker fram Cassano, han dro til Real og jeg kan si at han filmet minst like mye den lille tiden han fikk spille der. Filming fins i alle divisjoner og Serie-A er ikke værst Lenke til kommentar
kneggknegg Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Fint du trekker fram Cassano, han dro til Real og jeg kan si at han filmet minst like mye den lille tiden han fikk spille der. Filming fins i alle divisjoner og Serie-A er ikke værst Hvordan kan da Serie-A få et rykte for seg at det er der det skjer mest "dirty tricks"? Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Dirty triks inneholder ikke bare filming. Trøyeholding også. Italienske forsvarere var veldig tidlig ute med dette og nå skjer det i alle ligaer uansett nivå. Filming mener jeg er forbeholdt Argentina, Brasil og Portugal. Der skjer det mest og det gjøres lite for å stoppe det. Kan være pga. små spillere derfra benytter seg det at de ikke er sterke i duellspillet og overdriver for å få dømt friskark. Se denne videoen og du vil se at filmingen ikke holder på å dø ut i argentina http://youtube.com/watch?v=-5IjW4Z26nI Det er forferdelig å se en nasjon ødelegge et mesterskap på denne måten. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Nå er du på landslagnivå, Walse nevner jo Serie-A. Men er helt enig med deg, de nasjonene du nevner er nok klart verst, med Spania og enkelte østblokk land rett etter. Lenke til kommentar
kneggknegg Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) Dirty triks inneholder ikke bare filming. Trøyeholding også. Italienske forsvarere var veldig tidlig ute med dette og nå skjer det i alle ligaer uansett nivå. Filming mener jeg er forbeholdt Argentina, Brasil og Portugal. Der skjer det mest og det gjøres lite for å stoppe det. Kan være pga. små spillere derfra benytter seg det at de ikke er sterke i duellspillet og overdriver for å få dømt friskark. Se denne videoen og du vil se at filmingen ikke holder på å dø ut i argentina http://youtube.com/watch?v=-5IjW4Z26nI Det er forferdelig å se en nasjon ødelegge et mesterskap på denne måten. Veldig enig. Ganske glad det ikke er fler brasilianere og i det hele tatt Sør Amerikanere i europeisk fotball for det er nok disse som er værst i klassen. Men sjelden jeg ser Serie-A så må ta selvkritikk for at jeg dømte uten å ha noen form for grunnkunnskaper om den italienske toppserien. Men har ingen god oppfatning av denne italienske fotballen, spesielt Zlatan Ibrahimovic, en spiller jeg forakter mer enn alle andre. Endret 1. februar 2008 av walse Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 http://www.dagbladet.no/sport/2008/02/04/525893.html Gerrard: Han mener vi kan bli bedre framover, og også bakover. Rocket science? Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) Ahh, Deilig å se Valencia i god gammel form. De spiller fantastisk i dag Dirty triks inneholder ikke bare filming. Trøyeholding også. Italienske forsvarere var veldig tidlig ute med dette og nå skjer det i alle ligaer uansett nivå. Filming mener jeg er forbeholdt Argentina, Brasil og Portugal. Der skjer det mest og det gjøres lite for å stoppe det. Kan være pga. små spillere derfra benytter seg det at de ikke er sterke i duellspillet og overdriver for å få dømt friskark. Se denne videoen og du vil se at filmingen ikke holder på å dø ut i argentina http://youtube.com/watch?v=-5IjW4Z26nI Det er forferdelig å se en nasjon ødelegge et mesterskap på denne måten. Tross i den filmen vil jeg ikke si att Argentina er noe typisk filme lag. Primadonnaene på de engelske landslaget er vel så ille. Når de gjelder Italia, så synt jeg ikke de filmer noe særlig. Der er de mer "dirty tricks" som du nevner. Med trøyeholding og uthaling av tid. Endret 10. februar 2008 av Messi91 Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Hvorfor spilte Everton uten Chang-sponsor på drakta? Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Er Chang et øl eller tobakksmerke? Hvis det er det, så er det derfor de ikke får ha det på trøya. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå