Blax Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) Nr 22 er Arizmendi, tidligere Deportivo La Coruna 42 må jo være Alice Cooper? haha Endret 15. januar 2008 av Blax Lenke til kommentar
Stargasm Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Hei alle felles fotballfans.. håper dette er rett plass å poste denne posten.. Noen som kjenner til en nettside som selger "Fenerbahce" drakter? Har søkt på google etc, men ikke funnet noe.. Håper på svar Takk på forhånd Lenke til kommentar
iDude Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 "Stakan" til Fulham http://www.tv2.no/tv2/article1545251.ece Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Bra for Hangeland da, han er god og jeg tror han faktisk kommer til lykkes der borte. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Alltid gøy med nordmenn i PL, bare synd at han må spille i Championship neste år... Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Alltid gøy med nordmenn i PL, bare synd at han må spille i Championship neste år... Samme tenkte jeg, han hadde jo tilbud fra både Newcastle og Aston Villa før sesongstart? Litt kjipt å gå til en klubb som sliter i bunnen da... Lenke til kommentar
kneggknegg Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Brede vil bli en av de bedre midtstoperne i Premiership, helt klart! På sitt beste er han en utrolig god stopper, men han må stabilisere seg på det nivået om han vil spille PL neste sesong. Fulham er all over et middelmådig lag. Mangler de helt store som kan gjøre det for dem! Gleder meg over flere nordmenn i PL! Hangeland vil passe bra, det har jeg stor tro på! Lykke til Brede! Lenke til kommentar
Helpel Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Han burde nok satset på noe litt større enn Fulham, ja. Men hva med Braaten? Han sliter.... Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Årets FIFA lag: Keeper: Iker Casillas (Real Madrid) Forsvar: Eric Abidal (FC Barcelona) Daniel Alves (Sevilla) Alessandro Nesta (AC Milan) John Terry (Chelsea) Midtbane: Clarence Seedorf (AC Milan) Cristiano Ronaldo (Manchester United) Steven Gerrard (Liverpool) Kaka (AC Milan) Angrep: Zlatan Ibrahimovic (Inter) Didier Drogba (Chelsea) Hva syntes dere om laget? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Årets FIFA lag: Keeper: Iker Casillas (Real Madrid) Forsvar: Eric Abidal (FC Barcelona) Daniel Alves (Sevilla) Alessandro Nesta (AC Milan) John Terry (Chelsea) Midtbane: Clarence Seedorf (AC Milan) Cristiano Ronaldo (Manchester United) Steven Gerrard (Liverpool) Kaka (AC Milan) Angrep: Zlatan Ibrahimovic (Inter) Didier Drogba (Chelsea) Hva syntes dere om laget? Lurer på hva Gerrard gjør på disse lagene hele tiden, han var jo tilogmed med på årets lag i England forrige sesong, sier sitt... Ellers greit lag, men Pirlo burde så absolutt tatt plassen til Gerrard. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Må si meg enign med deg der NightKeeper, Pirlo hadde fortjent en plass på laget. Lenke til kommentar
kneggknegg Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Årets FIFA lag: Keeper: Iker Casillas (Real Madrid) Forsvar: Eric Abidal (FC Barcelona) Daniel Alves (Sevilla) Alessandro Nesta (AC Milan) John Terry (Chelsea) Midtbane: Clarence Seedorf (AC Milan) Cristiano Ronaldo (Manchester United) Steven Gerrard (Liverpool) Kaka (AC Milan) Angrep: Zlatan Ibrahimovic (Inter) Didier Drogba (Chelsea) Hva syntes dere om laget? Jeg syntes at en såpass kvalm spiller som Zla*** ikke burde være på et sånt lag! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Jeg syntes at en såpass kvalm spiller som Zla*** ikke burde være på et sånt lag! Du kan ikke nekte for at han er en enorm spiller for tida. Kvalm eller ei, han har ferdigheter i den øverste verdensklasse av alle verdensklasser. Lenke til kommentar
kneggknegg Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Jeg syntes at en såpass kvalm spiller som Zla*** ikke burde være på et sånt lag! Du kan ikke nekte for at han er en enorm spiller for tida. Kvalm eller ei, han har ferdigheter i den øverste verdensklasse av alle verdensklasser. for meg ville ikke en verdensklasse-spiller gjøre noe sånt! Etter at jeg så dette på tv har jeg aldri respektert den dritten! Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Samma her, drittspiller. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Det var i '02, da, han har bedra seg litt siden den gang, men jeg er enig i at han kan være en feig klyse noen ganger. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Hva slags spiller kan være så stygg mot Hoftun? Kong Erik må være verdens mest sympatiske fyr! Lenke til kommentar
kneggknegg Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) Liker ikke svensker generelt heller, og da de atpåtil er sånne klyser så er de dømt allerede for meg! Tenkte det samme om Carew for 3-4 år siden og, men han har bedret seg betraktelig og er en ærlig og anstnding mann blitt. Det står det respekt av hos meg! Endret 18. januar 2008 av walse Lenke til kommentar
kneggknegg Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Hva slags spiller kan være så stygg mot Hoftun? Kong Erik må være verdens mest sympatiske fyr! sant, så sant.. Hadde Erik hadde samme hjerne som Zlatan og tatt igjen med samme mynt, tror jeg ikke Zlatan hadde spilt for en italiensk toppklubb idag for å si det sånn... Heldigvis er ikke Erik sånn og har aldri vært i nærheten heller. Erik er kanskje den spilleren jeg respekterer mest! Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Er faktisk litt enig i at slike kåringer, spesielt av FIFA, burde ikke bare sette på spillere som er gode. Synes også at de burde ha med personligheter. Ikke likestilt, men ferdigheter foran personlighet. For det finnes mange veldig gode spillere, men som er så forferdelig stygge mot andre og sporten at de langt ifra fortjener å være på en slik kåring! Men Zlatan har vel skjerpet seg siden de episodene med Hoftun så vidt jeg vet. Noe av det samme gjelder faktisk for C.Ronaldo, bare at ferdighetene hans er såpass gode at han likevel fortjener å være med. På en måte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå