Gå til innhold

Puben - Generell Fotballdiskusjon

danno_O

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Han er en tilpasningsdyktig spiller, det skal han ha. Håper han finner langvarig suksess i Villa-trøyen, så lenge de ikke blir for farlige.

Lenke til kommentar

Nå som han har begynt å score og Drogba har reist til Afrikamesterskapet, er han nok PLs beste spiss sammen med Torres. Han har en utrolig sentral rolle i Martin O`Neills Villa. Alle angrep går gjennom ham, og se hvor det fører Villa.. Jo, det fører dem opp mot CL plass. Carew er ENORM!

PS: Skal skryte av at jeg deler klasserom med søskenbarnet hans! hoho

Lenke til kommentar
Nå som han har begynt å score og Drogba har reist til Afrikamesterskapet, er han nok PLs beste spiss sammen med Torres. Han har en utrolig sentral rolle i Martin O`Neills Villa. Alle angrep går gjennom ham, og se hvor det fører Villa.. Jo, det fører dem opp mot CL plass. Carew er ENORM!

PS: Skal skryte av at jeg deler klasserom med søskenbarnet hans! hoho

Torres er da langt ifra PL beste spiss? Både Rooney, Tevez, Adebayor, Eduardo og RvP er bedre en han.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Torres er da langt ifra PL beste spiss? Både Rooney, Tevez, Adebayor, Eduardo og RvP er bedre en han.

Eduardo og RvP bedre enn Torres? Få av deg Arsenal-brillene, gutt.

Lenke til kommentar

Carew og Torres er nok PLs beste spisser om dagen.. De to har noe ekstra i forhold til andre. Tevez, Adebayor, Rooney, m.f er gode de, men de har også et utrolig solid lag bak seg. Torres spiller på et ustabilt og ustemt Liverpool-lag, som sliter om dagen, mens Carew er et helt anrep for Villa alene. Alle angrepene til disse to lagene går gjennom disse to. Jeg er ikke i tvil om dette. En Carew i form er best i PL, kanskje hele verden.

Lenke til kommentar
Carew og Torres er nok PLs beste spisser om dagen.. De to har noe ekstra i forhold til andre. Tevez, Adebayor, Rooney, m.f er gode de, men de har også et utrolig solid lag bak seg. Torres spiller på et ustabilt og ustemt Liverpool-lag, som sliter om dagen, mens Carew er et helt anrep for Villa alene. Alle angrepene til disse to lagene går gjennom disse to. Jeg er ikke i tvil om dette. En Carew i form er best i PL, kanskje hele verden.

Du er ikke tilfeldigvis ansatt av noe innenfor norsk media?

Lenke til kommentar

Hei hei. Holder for øyeblikket på med en excel-oppgave hvor man skal gjenkjenne 200 fotballspillere.

Klarer ikke å laste opp oppgaven her, men legger ut bilde av et par av spillerne jeg ikke klarer.

Hvis noen har peiling på hvem dette er setter jeg stor pris på all hjelp...

hjelp.bmp

Lenke til kommentar
Hei hei. Holder for øyeblikket på med en excel-oppgave hvor man skal gjenkjenne 200 fotballspillere.

Klarer ikke å laste opp oppgaven her, men legger ut bilde av et par av spillerne jeg ikke klarer.

Hvis noen har peiling på hvem dette er setter jeg stor pris på all hjelp...

hjelp.bmp

Du kunne ikke tilfeldigvis gitt meg en link til selve excel-fila? Elsker sånne oppgaver.

Lenke til kommentar

Glimrende. Fant akkurat Nicholas selv. Nihat og Gattuso var korrekt. Ser det seff nå, men det sto helt stille en stund der. Skal lage enda et bilde med flere av de jeg mangler...

Du kunne ikke tilfeldigvis gitt meg en link til selve excel-fila? Elsker sånne oppgaver.

Sorry, har ingen link å vise til. Men hvis du er såpass interessert så kan jeg videresende mailen jeg fikk...

Endret av GBD
Lenke til kommentar

Du er ikke tilfeldigvis ansatt av noe innenfor norsk media?

Nei, men en dag vil jeg kanskje bli det. Det er i alle fall det jeg satser mot selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...