Gå til innhold

Puben - Generell Fotballdiskusjon

danno_O

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ser ut til at Drogba for alvor er på vei bort nå! Synes det er bra, siden jeg vil Chelsea alt ondt. :p

Drogba har vel gått rundt og sagt dette hele sesongen, at han håpet han ville faile på legesjekken etc. For en latterlig figur, glemmer aldri han og Lehmann sist sesong....

Eller denne:

"Sometimes I dive, sometimes i don't"

"Do you dive?"

"I don't dive.."

Lenke til kommentar
Media som har hauset opp den situasjon.

TV-bildene ga da et ganske klart bilde over hva som faktisk skjedde. Å påstå at C.Ronaldo verken er usportslig eller sleip, blir litt naivt...

Hva da, at han gikk mellom i en situasjon med en lagkamerat? Å lenge etter blinker til benken?

Naivt? Så du mener Ronaldo stiller i samme klasse som Drogba?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Nå kan du si mye om Ronaldo, men han er faen ikke mye usportslig eller sleip. At han filmer er noe annet, men han filmer aldri for å få folk utvist eller skade det andre laget i så måte.

Når ble filming sportslig? Ronaldo er en diver og det er usportslig. En så god spiller som ham burde holde seg for god for sånne ting. Til hans forsvar blir han ofte taklet hardt og stygt, og United kan prise seg lykkelig over at han har en såpass robust fysikk som han har.

Lenke til kommentar
Nå kan du si mye om Ronaldo, men han er faen ikke mye usportslig eller sleip. At han filmer er noe annet, men han filmer aldri for å få folk utvist eller skade det andre laget i så måte.

Når ble filming sportslig? Ronaldo er en diver og det er usportslig. En så god spiller som ham burde holde seg for god for sånne ting. Til hans forsvar blir han ofte taklet hardt og stygt, og United kan prise seg lykkelig over at han har en såpass robust fysikk som han har.

Enig, filming er usportslig, og Ronaldo har dessverre gjort det et par ganger denne sesongen. Det eneste som mangler nå for at han skal nå toppen av usportslighetslista er å lansere en selvbiografi hvor han slenger dritt om alle andre som filmer, og om hvordan de skader sporten osv. Det hadde vært patetisk rett og slett. ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg skjønner at det er selvbiografien til Gerrard du sikter til. Han er i hvert fall mann nok til å innrømme at han gjør feil og han har hatt sine dives han også, selv om jeg kan telle dem på en hånd. Alle fotballspillere stuper en gang i blant. Hadde du forresten lest boken hadde du oppdaget at han ikke akkurat slenger dritt om spillere som filmer. Han sier at han ikke liker det, men hvem gjør egentlig det? Det sitatet som har florert rundt forbi om at spillere som Ronaldo ødelegger sporten fant jeg ikke i boken en gang, så enten har jeg av en eller annen grunn gått glipp av det (selv om jeg letet etter det), eller så er folk ute etter å sverte ham.

Men for all del, hvis du synes Gerrard er en hykler fordi han har stupt to-tre ganger og både før og siden uttalt at han ikke liker det, så er det helt greit for min del. Så lenge jeg vet med meg selv at han er en av de mest respekterte spillerne på banen, så kan andre få lov til å synes hva de vil. En Youtube-video som hevder at han er hykler tror jeg ingen tar så seriøst. Kanskje sett bort i fra United-fans, da...

Lenke til kommentar

Cristiano Ronaldo er helt latterlig når han skal ta frispark! Herre... Han sprer beina puster dypt og tungt og ser med et søkende blikk mot gollen. Det er helt UFATTELIG DUMT! Ler av ham da han gjør dette, tror ikke han skjønner hvor latterlig han ser ut. Snakk om å gjøre seg til, ahaha all make-upen kommer vel inn i hjernen hans etterhvert.

Men kommer ikke unna at han er en ufattelig god spiller, til tross for at det er mye fokus på det usportslige han er innblandet i, men ting som denne frispark-dåreskapen kan han legge fra seg!

Lenke til kommentar

Ja jeg er vel enig i at filming er usportslig. Men han tar ikke en Drogba og filmer ene å alene for at motstanderen skal få røde kort, eller faker ting som absolutt ikke har skjedd. Han har aldri kastet seg ned i Rivaldo stil. Det er utelukkende for ting som kan gagne hans lag direkte, ala straffe og frispark. Å Ronaldo har da forbedret seg kraftig, selv om jeg vrir meg i skam hver gang.

Hvorfor stiller de ikke i samme klasse hva sportslighet angår?
Av overnevnte grunn.
Lenke til kommentar
Jeg skjønner at det er selvbiografien til Gerrard du sikter til. Han er i hvert fall mann nok til å innrømme at han gjør feil og han har hatt sine dives han også, selv om jeg kan telle dem på en hånd. Alle fotballspillere stuper en gang i blant. Hadde du forresten lest boken hadde du oppdaget at han ikke akkurat slenger dritt om spillere som filmer. Han sier at han ikke liker det, men hvem gjør egentlig det? Det sitatet som har florert rundt forbi om at spillere som Ronaldo ødelegger sporten fant jeg ikke i boken en gang, så enten har jeg av en eller annen grunn gått glipp av det (selv om jeg letet etter det), eller så er folk ute etter å sverte ham.

Men for all del, hvis du synes Gerrard er en hykler fordi han har stupt to-tre ganger og både før og siden uttalt at han ikke liker det, så er det helt greit for min del. Så lenge jeg vet med meg selv at han er en av de mest respekterte spillerne på banen, så kan andre få lov til å synes hva de vil. En Youtube-video som hevder at han er hykler tror jeg ingen tar så seriøst. Kanskje sett bort i fra United-fans, da...

Det er så søtt når du forsvarer spilleren din :)

Nei, jeg tar heller ikke den videoen så seriøst. For det første er den partisk så det holder, et par av episodene vil jeg ikke kalle filming en gang, og for den andre så er ikke sitatene kvalitetssikret.

Jeg har ikke lest boka, og kommer ikke til å gjøre det heller, men når det er sagt så synes jeg man skal ha pokkers rent mel i posen før man begynner å slenge rundt seg med påstander om andre, hvilket den videoen viser at han faktisk ikke har.

Lenke til kommentar
Cristiano Ronaldo er helt latterlig når han skal ta frispark! Herre... Han sprer beina puster dypt og tungt og ser med et søkende blikk mot gollen. Det er helt UFATTELIG DUMT! Ler av ham da han gjør dette, tror ikke han skjønner hvor latterlig han ser ut. Snakk om å gjøre seg til, ahaha all make-upen kommer vel inn i hjernen hans etterhvert.

Men kommer ikke unna at han er en ufattelig god spiller, til tross for at det er mye fokus på det usportslige han er innblandet i, men ting som denne frispark-dåreskapen kan han legge fra seg!

Se filmen hos Youtube

@ 00:20. Det er rugby, men poenget er der.

Alle har sin måte å sparke på.

Endret av Stonemeister
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...