Gå til innhold

Puben - Generell Fotballdiskusjon

danno_O

Anbefalte innlegg

Så det er greit å holde med dårlige utenlandske lag ?

Det er ingen som gjør det. Ikke av den typen som er 15 og har kjempe store følelser for klubben, som de vokste opp med igjennom internett og canal +.

Kunne ikke beskrivet det bedre selv, takk.

Endret av walse
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ingen som gjør det. Ikke av den typen som er 15 og har kjempe store følelser for klubben, som de vokste opp med igjennom internett og canal +.

En kamerat av meg heier på QPR og han har vært nede og sett på mange kamper.

Så det så :p

Lenke til kommentar

En kamerat av meg heier på QPR og han har vært nede og sett på mange kamper.

Så det så :p

hehe, ja har en i venn som er svoren Bradford City fan.. husker han var forbanna som f... da Dean Windass var solgt! Han skal faktisk over og se flere kamper utover våren.

Lenke til kommentar
Hehe, hadde en på mitt lag hett Dean Windass hadde jeg også blitt forbanna hvis han hadde blitt solgt. Makan til tøft navn skal du leite lenge etter. Scorte/scorer ikke Windass en god del?

God goalgetter ja. Var med Bradford hele veien fra Premier League ned til League Two om jeg ikke husker feil?

Forresten, i anledningen tøffe navn har eg en kandidat. Husker det var for noen år siden en kar ved navn Christian Bassedass! Midtbanespiller for Newcastle! Det må jo være en vinner?

Endret av walse
Lenke til kommentar

Fant en liste over noen morsom fotball navn, de er kanskje litt gamle men men :p

1. Tugay – Blackburn Rovers

2. Robbie Hooker – Football Kingz, Australian National Soccer League

3. Egil Ostenstad – Blackburn Rovers

4. Sasa Llic – Charlton Athletic FC

5. Ed de Goey – Chelsea FC

6. Matt Poom – Derby FC

7. Mark Venus – Ipswich FC

8. Lee Beevers – Ipswich FC

9. Marcus Babbel – Liverpool FC

10. Dean Windass – Middlesborough FC

Endret av Eivicious
Lenke til kommentar
Det er dette jeg snakker om når det gjelder Norske fans av utenlandske lag. De er ALTFOR bortskjemte med at laget de heier på skal vinne hver eneste kamp.

Dette gir ingen mening. Jeg er ikke bortskjemt med at Barca skal vinne hver eneste kamp bare fordi jeg griner når de taper Él Clasico, årets største kamp. Det gir ingen mening.

Jeg har vært på Nou Camp flere ganger, vært på trening o.l. Er nok ikke den gjengse "Manshester junaited"-supporteren.

Lenke til kommentar

Utallige ganger på Lerkendal (5 ganger siden jeg flyttet fra Tr.heim)

8 ganger på Ullevaal

1 gang på Nou Camp

2 ganger på Åråsen

1 gang på Briskeby

1 gang på Marienlyst

1 gang på FFK Stadion

1 gang på Nye FFK Stadion

1 gang på Nadderud

Endret av Moods
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...