kneggknegg Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Så det er greit å holde med dårlige utenlandske lag ? Det er ingen som gjør det. Ikke av den typen som er 15 og har kjempe store følelser for klubben, som de vokste opp med igjennom internett og canal +. Kunne ikke beskrivet det bedre selv, takk. Endret 6. januar 2008 av walse Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Så det er greit å holde med dårlige utenlandske lag ? Det er ingen som gjør det. Ikke av den typen som er 15 og har kjempe store følelser for klubben, som de vokste opp med igjennom internett og canal +. En kamerat av meg heier på QPR og han har vært nede og sett på mange kamper. Så det så Lenke til kommentar
kneggknegg Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Så det er greit å holde med dårlige utenlandske lag ? Det er ingen som gjør det. Ikke av den typen som er 15 og har kjempe store følelser for klubben, som de vokste opp med igjennom internett og canal +. En kamerat av meg heier på QPR og han har vært nede og sett på mange kamper. Så det så hehe, ja har en i venn som er svoren Bradford City fan.. husker han var forbanna som f... da Dean Windass var solgt! Han skal faktisk over og se flere kamper utover våren. Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Hehe, hadde en på mitt lag hett Dean Windass hadde jeg også blitt forbanna hvis han hadde blitt solgt. Makan til tøft navn skal du leite lenge etter. Scorte/scorer ikke Windass en god del? Lenke til kommentar
kneggknegg Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Hehe, hadde en på mitt lag hett Dean Windass hadde jeg også blitt forbanna hvis han hadde blitt solgt. Makan til tøft navn skal du leite lenge etter. Scorte/scorer ikke Windass en god del? God goalgetter ja. Var med Bradford hele veien fra Premier League ned til League Two om jeg ikke husker feil? Forresten, i anledningen tøffe navn har eg en kandidat. Husker det var for noen år siden en kar ved navn Christian Bassedass! Midtbanespiller for Newcastle! Det må jo være en vinner? Endret 4. januar 2008 av walse Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Bassedass var ikke en ueffen kanditat til å kapre 1. plassen over tøffe/morsomme navn Lenke til kommentar
kneggknegg Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Bassedass var ikke en ueffen kanditat til å kapre 1. plassen over tøffe/morsomme navn Her er han: http://images.google.no/imgres?imgurl=http...l%3Dno%26sa%3DG Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Jeg kommer ikke over Robert Mambo-Mumba Kommer aldri til å tilgi Viking for å selge han Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Så har vi jo Pingpong (er det i et ord)? Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Fant en liste over noen morsom fotball navn, de er kanskje litt gamle men men 1. Tugay – Blackburn Rovers 2. Robbie Hooker – Football Kingz, Australian National Soccer League 3. Egil Ostenstad – Blackburn Rovers 4. Sasa Llic – Charlton Athletic FC 5. Ed de Goey – Chelsea FC 6. Matt Poom – Derby FC 7. Mark Venus – Ipswich FC 8. Lee Beevers – Ipswich FC 9. Marcus Babbel – Liverpool FC 10. Dean Windass – Middlesborough FC Endret 4. januar 2008 av Eivicious Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Det er dette jeg snakker om når det gjelder Norske fans av utenlandske lag. De er ALTFOR bortskjemte med at laget de heier på skal vinne hver eneste kamp. Dette gir ingen mening. Jeg er ikke bortskjemt med at Barca skal vinne hver eneste kamp bare fordi jeg griner når de taper Él Clasico, årets største kamp. Det gir ingen mening. Det er ingen som gjør det. Ikke av den typen som er 15 og har kjempe store følelser for klubben, som de vokste opp med igjennom internett og canal +. Jeg har vært på Nou Camp flere ganger, vært på trening o.l. Er nok ikke den gjengse "Manshester junaited"-supporteren. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Hvis dere lurte så kan jeg si at jeg har vært på Santiago Bernabeu, en gang, så på Real Madrid - Mallorca når vi vant seriegullet 06/07 (kjøpte supporter utstyr for 3000) Bare sånn til opplysning Lenke til kommentar
kneggknegg Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Selv har jeg vært på Anfield Road 0 ganger, i det hele tatt aldri vært i England(Holder med Sverige og Danmark for meg).. Vært på Ullevaal to ganger og Lerkendal to ganger, samt utallige ganger på lokallaget. Ikke mye å skryte av. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Hehe, i følge min stateskikk, har jeg vært på flere spanske fotballkampen i 2007 en norske, dvs 1 spansk fotballkamp 0 norske. Slå den Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Er en koreansk fotballspiller som heter Musa, husker jeg hadde han på fifa05, lo godt da. Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) Utallige ganger på Lerkendal (5 ganger siden jeg flyttet fra Tr.heim) 8 ganger på Ullevaal 1 gang på Nou Camp 2 ganger på Åråsen 1 gang på Briskeby 1 gang på Marienlyst 1 gang på FFK Stadion 1 gang på Nye FFK Stadion 1 gang på Nadderud Endret 6. januar 2008 av Moods Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Skal bli spennende å se Ever Banega i Valencia, en klubb jeg har en sterk sympatifølelse for og har sett live. Banega er regnet som Sør-Amerikas Pirlo, så dette blir spennende Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 €18m var litt av en pris. Pleier jo å få han for rundt €5m på FM. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg har ikke vært på noen bortekamper eller kamper med favorittlagene mine i utlandet, så den eneste stadion jeg har på lista er Ullevaal (og lille Valhall). Den har jeg derimot besøkt ca. 75 ganger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå