Lfcr Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Haha Fikk meg en god latter nå. :!: Haha, der fikk jeg meg også en go latter du. Den var virkelig morsom Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) Haha Fikk meg en god latter nå. :!: Herregud, det er noe av det beste jeg har sett! "Det var fineste mål jeg har sett, treneren blir kjempeglad" Endret 14. desember 2007 av NightKeeper Lenke til kommentar
greiven Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Noen som vet hvem som fikk minst gule og røde kort i tippeligaen i år? Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Vist du skal sjekke en enkelt person, så ere vel bare å sjekke om han ikke er på denne lista: LINK Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 - Kaka ikke god nok for Real Madrid. Haeheahe. Når det gjelder midtbanen til Real, så er det kun Guti som stiller som den sterkeste konkurrenten mot Kaka med tanke på posisjon. Ramon Calderon, du får ta deg en spansk bolle. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Ballon d'Or og FIFA World Player of the Year, neida... det er ikke nok når man har... Guti! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Rekdal går mot sin trenerkarierre i tyskland,,kan ikke påstå jeg er overasket. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Rekdal går mot sin trenerkarierre i tyskland,,kan ikke påstå jeg er overasket. Gratulere, du er naturlig pessimist rundt alle nordmenn i utlandet. Som 90% av alle andre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 (endret) Rekdal går mot sin trenerkarierre i tyskland,,kan ikke påstå jeg er overasket. Gratulere, du er naturlig pessimist rundt alle nordmenn i utlandet. Som 90% av alle andre. vi generalisere ikke, gjør vi vel? Har regelrett zero trua på Rekdal pga Rekdal only. Trond Sollid og Drillo derimot. Endret 19. desember 2007 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Og Ståle Solbakken. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Rekdal går mot sin trenerkarierre i tyskland,,kan ikke påstå jeg er overasket. Gratulere, du er naturlig pessimist rundt alle nordmenn i utlandet. Som 90% av alle andre. vi generalisere ikke, gjør vi vel? Har regelrett zero trua på Rekdal pga Rekdal only. Trond Sollid og Drillo derimot. Tror du har misforstått generalisering, jeg nevner jo tross alt at 10% ikke er det:) Drillo faktisk? Joda, gjorde underverker i Wimbledon. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Rekdal går mot sin trenerkarierre i tyskland,,kan ikke påstå jeg er overasket. Gratulere, du er naturlig pessimist rundt alle nordmenn i utlandet. Som 90% av alle andre. vi generalisere ikke, gjør vi vel? Har regelrett zero trua på Rekdal pga Rekdal only. Trond Sollid og Drillo derimot. Tror du har misforstått generalisering, jeg nevner jo tross alt at 10% ikke er det:) Drillo faktisk? Joda, gjorde underverker i Wimbledon. Drillo=Irak dags dato sorry mac, fins mange som ikke er pessimistisk mot norske trenere i utlandet. Men du har nok rett i at mange er pessimistisk mot Rekdal. Ligger sikkert noe i det Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Ja 10%. Drillo ja, tok over Asia's beste landslag og vant over det som nesten er det dårligste. Hu hey! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Ja 10%. Drillo ja, tok over Asia's beste landslag og vant over det som nesten er det dårligste. Hu hey! Gi fyren en sjanse og slutt å kverulere bare for å kverulere... Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Ja 10%. Drillo ja, tok over Asia's beste landslag og vant over det som nesten er det dårligste. Hu hey! Gi fyren en sjanse og slutt å kverulere bare for å kverulere... Diskusjon.no. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Touchè. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Jeg hadde troa på Rekdal. Han er en ekstremt fotballkyndig person og veit hva han driver med. Han ledet Vålerenga til nesten tre medaljer. Litt rart at han da ikke klarer å redde Kaiserslautern fra nedrykkskampen. Lenke til kommentar
Helpel Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Det har jo bare gått nedover med han.... Synd det. Men hva skal han gjøre nå når kaiserslautern sparker han? Russisk 3.divisjon? Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Han går vel tilbake til Norge, sikkert et nedrykks truende lag i sommer en gang. Hvis ikke han slutter med å trene nå da. Lenke til kommentar
Helpel Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 - Kaka ikke god nok for Real Madrid. Haeheahe. Når det gjelder midtbanen til Real, så er det kun Guti som stiller som den sterkeste konkurrenten mot Kaka med tanke på posisjon. Ramon Calderon, du får ta deg en spansk bolle. Greit, hvis dette stemmer, tar han jo bare over benkeplassen til Guti, og han får ikke spilt fra start. Kaka er en fantastisk spiller, men han passer ikke inn i det nåværende real-laget Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå