Gå til innhold

Puben - Generell Fotballdiskusjon


danno_O

Anbefalte innlegg

Men hva har mote kmed fotball og gjøre? Dem gjør så mye som skader spillet, filming, usportslighet og korrupsjon. Hvor mye skulle jeg ikke likt å se Italia som et lag det går an å heie på, men det funker ikke. De er noen klyser, nesten alle sammen.

Italia, klyser? Fokuserer du bare på Materatzzi hele tiden eller? Italia spiller tiltider glimrende fotball, og det rykte om de er noen klyser, filmer får mye, unødvendig skader kommer ikke fra landslaget, kommer fra kamper som Inter-Milan, eller andre sterkt rivaliserende lag.

 

Helt utrolig av folk som hater Italia for filming. Noen filmere er det vel, men jeg kan da finne andre landslag med mange fler filmere. Dessuten var ikke Australia-straffen til Totti fått ved hjelp av filming. Lucas Neill legger seg ned i eget felt foran Grosso som stormer inn i feltet. Det er vel soleklar straffe spør du meg, bare se på videoen igjen.

 

Italia spiller glimrende fotball og at du sier de spiller dårlig er et dårlig argument. Hvilket landslag spiller bedre? Brasil? Kanskje, men ikke flere landslag en det

 

Er det meg eller han jeg quoter du sikter til?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Helt utrolig av folk som hater Italia for filming. Noen filmere er det vel, men jeg kan da finne andre landslag med mange fler filmere. Dessuten var ikke Australia-straffen til Totti fått ved hjelp av filming. Lucas Neill legger seg ned i eget felt foran Grosso som stormer inn i feltet. Det er vel soleklar straffe spør du meg, bare se på videoen igjen.

 

Italia spiller glimrende fotball og at du sier de spiller dårlig er et dårlig argument. Hvilket landslag spiller bedre? Brasil? Kanskje, men ikke flere landslag en det

 

Han kunne lett ha satt ned høyre foten og kommet seg forbi men han ser at han mister ballen, så han legger seg ned.

 

Link til videoen http://youtube.com/watch?v=l1kx8aOaSbA&feature=related

Lenke til kommentar

Les nederst her.

 

Dette kan fint stemme. Greit at Kroatia ikke har hatt det beste laget siden Davor Suker-epoken, men landslaget fikk faktisk gave fra en Russisk oljebaron for å ha slått England. Videre har vi Tyrkia - Bosnia. Argumenter mot denne kampen, noen? Uten at jeg selv så den, men hørte en del refs angående denne kampen. Valencia - RBK? Kan Chelsea slå de, så kan også Valencia.

 

---

 

Kaka vant Ballon d'Or i år. :D

Lenke til kommentar
Hvordan kan han vinne den prisen når han er god innenfor de britiske øyer, og ikke utenfor? Når man skal kåre slike priser, så må man nesten gå etter det helhetlige, og hva man har prestert ute i Europa.

 

Å påstå at Ronaldo ikke er god utenfor de britiske øyer er rett og slett latterlig. 3 mål er ikke så altfor bra, men 5 assist er veldig bra.

Lenke til kommentar
Italia spiller glimrende fotball og at du sier de spiller dårlig er et dårlig argument. Hvilket landslag spiller bedre? Brasil? Kanskje, men ikke flere landslag en det

Frankrike og Portugal.

 

Frankrike spiller bedre fotball? Snakker jeg med Raymond Domenech eller? Frankrike og Italia spiller nogenlunde lik fotball, men Italia synes jeg spiller bedre. Har en mer spennende taktikk og spiller mindre på det individuelle.

 

Å si at Portugal spiller bedre fotball en Italia er latterlig. Underholdningsverdi kommer med fint spill, ikke med et par individer og resten filming

 

 

Kaka fortjente gullballen. Han var god i CL og ganske god i Serie-A. cronaldo var god i PL og ganske god i CL. Kan ikke huske en kamp i CL hvor Kaka var dårlig når jeg tenker etter

Lenke til kommentar
Italia spiller glimrende fotball og at du sier de spiller dårlig er et dårlig argument. Hvilket landslag spiller bedre? Brasil? Kanskje, men ikke flere landslag en det

Frankrike og Portugal.

 

Frankrike spiller bedre fotball? Snakker jeg med Raymond Domenech eller? Frankrike og Italia spiller nogenlunde lik fotball, men Italia synes jeg spiller bedre. Har en mer spennende taktikk og spiller mindre på det individuelle.

 

Å si at Portugal spiller bedre fotball en Italia er latterlig. Underholdningsverdi kommer med fint spill, ikke med et par individer og resten filming

Du sa bedre, ikke penere. Frankrike og Portugal overbeviste i kvalikk, litt mer enn Italia. Forøvrig så er påstanden om at Portugal bare er enkeltindivider drøy. Jeg viser til siste resultater og spill i de to siste mesterskap.

Lenke til kommentar

Frankrike overbeviste men ikke Italia? Under omstendighetene da Italia tapte for Frankrike rett etter at en ny trener var på plass og at Totti og Nesta nettopp hadde gitt seg så har jeg ikke blitt overbevist av Frankrike. Italia vant gruppen, kan ikke helt se hvordan Frankrike overbeviste mer. Ikke spilte frankrike pen fotball heller for den saks skyld

Lenke til kommentar
Frankrike overbeviste men ikke Italia? Under omstendighetene da Italia tapte for Frankrike rett etter at en ny trener var på plass og at Totti og Nesta nettopp hadde gitt seg så har jeg ikke blitt overbevist av Frankrike. Italia vant gruppen, kan ikke helt se hvordan Frankrike overbeviste mer. Ikke spilte frankrike pen fotball heller for den saks skyld

Hvor skrev jeg at Italia ikke overbeviste?

Lenke til kommentar

Kaka fotjente gullballen, han var god i CL og i Serie A. Virker som at de italienske lagene vet åssen man forsvarer seg mot andre, enn de "gode" lagene i CL.

 

Og om man kun sammenligner Materazzi med hele Italia er man smart, for en person tilsvarer jo litt over 60millioner innbyggere.

 

Men det er bare si at de fleste har hengt seg opp i gamle Italia og greier ikke å slippe inn nye Italia pga frykt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...