Gå til innhold

Puben - Generell Fotballdiskusjon


danno_O

Anbefalte innlegg

Utrolig deilig med Italia og Israel igår :)

 

 

Tenk dere et EM uten Italia og England liksom...

Jeg er enig, ville ikke vært det samme uten Italia og England.

Njæææ. Italia er gode, men de bør fikse mer på holdningene sine ass. Filming og korrupsjon hele veien. Men hadde vært gøy å se england få et trofe da, de har jeg sansen for

 

Herregud. Er så dritt lei av å alle forbinder Italia med korrupsjon og filming på landslaget, herregud, bare fordi noen kritiske røster mener det så trenger vel ikke alle mene det. Alle lag har sine filmere, bare se på Frankrike i VM ifjor. Mye verre enn Italia.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Herregud. Er så dritt lei av å alle forbinder Italia med korrupsjon og filming på landslaget, herregud, bare fordi noen kritiske røster mener det så trenger vel ikke alle mene det. Alle lag har sine filmere, bare se på Frankrike i VM ifjor. Mye verre enn Italia.

Nå er Italienere kjent for å spille spesielt kynisk, men i senere tid er Portugal og diverse østblokk land blitt mye verre. Å det med korrupsjon, vel det gjaldt vel ikke akkurat landslaget. At ligasystemet har mange svin på skogen vet de fleste, men i EM sammenheng er ikke akkurat korrupsjon et argument mot Italia.

Lenke til kommentar

Unntatt at eneste grunnen til at Italia kom videre mot Australia var at de filma seg til straffe i sluttminuttene. Østblokken er ikke spesielt filmete, de er heller ikke så veldig involvert i store fotballsammenhenger. Forskjellen på Italia og de andre store lagene er at f.eks Frankrike har mange sympatiske soillere, og noen filmere, det samme gjelder Portugal, Brasil, Nederland, Argentina (litt bobb bobb på den siste menmen), m.m. Italia har noen sympatiske mens resten er usympatiske mammaguttsosser som spiller fotball fordi de ikke lyktes i Hollywood. Sådesså

Lenke til kommentar

Såså. De ''mammaguttsossene'' som du refererer til kan i det minste å kle seg skikkelig, og italienere er de fremste når det gjelder mote og design.

 

Og med den lille off-topicen der, så skal det godt gjøres å være korrupt i et mesterskap da lagene må følge veldig strenge krav, retningslinjer og kriterier for å delta. Trok nok UEFA har god koll på hva som skal skje til neste år.

Endret av Onyx
Lenke til kommentar
Har du et eksempel på hvor og når det italienske landslaget har hatt uren mel i posen? Da tenker jeg på korrupsjon.

Greit. Landslaget er offisielt nok plettfritt med tanke på korrupsjon. Men det er vel verdt å merke at 10 spillere + trenern var innblandet i korrupsjonen i Serie A? Italia er ikke et sympatisk lag uansett hvordan du ser på det.

 

Bare se:

 

http://youtube.com/watch?v=w__l_hWRG3k

 

http://youtube.com/watch?v=gCxD6Kf2XBg&feature=related

 

æsj ass......

Lenke til kommentar
Men hva har mote kmed fotball og gjøre? Dem gjør så mye som skader spillet, filming, usportslighet og korrupsjon. Hvor mye skulle jeg ikke likt å se Italia som et lag det går an å heie på, men det funker ikke. De er noen klyser, nesten alle sammen.

Italia, klyser? Fokuserer du bare på Materatzzi hele tiden eller? Italia spiller tiltider glimrende fotball, og det rykte om de er noen klyser, filmer får mye, unødvendig skader kommer ikke fra landslaget, kommer fra kamper som Inter-Milan, eller andre sterkt rivaliserende lag.

Lenke til kommentar
Men hva har mote kmed fotball og gjøre? Dem gjør så mye som skader spillet, filming, usportslighet og korrupsjon. Hvor mye skulle jeg ikke likt å se Italia som et lag det går an å heie på, men det funker ikke. De er noen klyser, nesten alle sammen.

Italia, klyser? Fokuserer du bare på Materatzzi hele tiden eller? Italia spiller tiltider glimrende fotball, og det rykte om de er noen klyser, filmer får mye, unødvendig skader kommer ikke fra landslaget, kommer fra kamper som Inter-Milan, eller andre sterkt rivaliserende lag.

 

Helt utrolig av folk som hater Italia for filming. Noen filmere er det vel, men jeg kan da finne andre landslag med mange fler filmere. Dessuten var ikke Australia-straffen til Totti fått ved hjelp av filming. Lucas Neill legger seg ned i eget felt foran Grosso som stormer inn i feltet. Det er vel soleklar straffe spør du meg, bare se på videoen igjen.

 

Italia spiller glimrende fotball og at du sier de spiller dårlig er et dårlig argument. Hvilket landslag spiller bedre? Brasil? Kanskje, men ikke flere landslag en det

 

Noen som vet hvor Inter bruker slike bortdrakter (se bildet). Regner med at de hedrer en periode i deres historie og med at det er et ganske spesielt design, kunne like gjerne vært Englands hjemmedrakt.

 

11790.jpg

 

Det er flagget til byen Milano om jeg ikke tar feil. I hvertfall flagget til en eller annen region i Milano området

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
I dag fikk jeg min Serbia drakt med nr. 19 Zigic bakpå. Må innrømme at drakten var fin, borsett fra den lille detaljen at den krymper 2% for hver vask (!).

 

Hvorfor gjør den det?

Lenke til kommentar

Det er et jækla godt spørsmål. Alt som står på lappen til den er at den er 100% polyester, og bilder som viser at den skal vaskes på 30 grader, ikke sentrifugeres og en tekst hvor det står på serbisk:

 

lengde 2% og bredde 2%

 

Antar det har noe med materialet å gjøre, og at det ikke går an å forhindre denne effekten hvordan enn jeg vasker den :/ Betaler 700 kroner for en T-skjorte som jeg kan vaske maks ti ganger før jeg ikke får plass i den. Håper dette ikke gjelder andre fotball T-skjorter...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...