Gå til innhold

Puben - Generell Fotballdiskusjon

danno_O

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

G-14 med United og Real M i spissen samler flere klubber rundt seg for å få mer makt som en motpol mot Uefa og Fifa. Der de med sine ledere stadig slår slag i blinde rundt omorganiseringer av CL og nasjonale ligaer. Samt latterlig håndtering av privatlandskamper og bruk av spillere der.

Lenke til kommentar

Noen som vet hvor jeg kan finne gamle tabeller fra Norsk Eliteserie i fotball på nettet? På NFF sine sider går det bare tilbake til 1999, jeg ønsker å kunne se alle tabellene fra etter krigen og fram til i dag, men er ikke i stand til å finne noe.

Lenke til kommentar
Jeg så kampen. Veldig irriterende at Vålerenga styrte over en time, men glapp på slutten.

Så kampen jeg og. Høyre backen til Enga var en trussel gjennom hele kampen. Flaks for Start at han ble utvist.

Undrer meg over Vålerengas trener som brukte å bytte spillere som om det var en håndball kamp. Start hadde bare 2 bytter.

Morsomt med at en spiller kan gå ut for så å komme innpå igjen... :)

Lenke til kommentar

Jeg leiter etter en benficadrakt med nr 9 (Mantorras), jeg har sjekka fotballshop.no, men der er det ikke noen nummer på draktene. Fins det noe sted der det fins drakt MED nummer og navn?

Syns forøvrig Mantorras var verdens største talent helt til skaden hans. Min favoritt ved siden av simao og ronaldo(brasil).

Betyr utrolig mye for meg, den drakta, har et sentimentalt forhold til klubben og spilleren

Lenke til kommentar
Utrolig deilig med Italia og Israel igår :)

Tenk dere et EM uten Italia og England liksom...

Jeg er enig, ville ikke vært det samme uten Italia og England.

Njæææ. Italia er gode, men de bør fikse mer på holdningene sine ass. Filming og korrupsjon hele veien. Men hadde vært gøy å se england få et trofe da, de har jeg sansen for

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...