danno_O Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2007 Må bare beundre formen til Brann om dagen. Helt utrolig bra prestasjoner PS! Da har jeg gjort en liten oppdatering på supporterklubber i første post! Send gjerne PM for å få inn laget ditt i første post. -Daniel Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 liste over alle spillerne i quizen: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Side 1Ballack Batistuta Ferdinand Shevchenko Van Persie Gattuso Messi Solskjaer Raul Owen Side 2 Zidane Totti Cech Anelka Lampard Beckham Gerrard Santa Cruz Mourinho Rosicky Side 3 Klose Giggs Bergkamp Alonso Ronaldo Kahn Maldini Figo Ronaldo Rooney Side 4 Keane Cantona Ibrahimovic Fabregas Casillas Inzaghi Barthez Torres Nesta Ronaldinho Side 5 Hargreaves Kaka Morientes Del Piero Henry Crespo Deco Reyes Cannavaro Neville Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Noen som har noe på skjegg-quizen, jeg har klart meg greit der, men trenger hjelp. Juks er utelukket. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Noen som har noe på skjegg-quizen, jeg har klart meg greit der, men trenger hjelp. Juks er utelukket. 9641320[/snapback] Var innom den raskt i går. Uten at jeg husker for mange var vel: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor PennantMellberg Zlatan Best Veron Del Piero Rooney Du har vel sikkert de fleste av disse, var vel de enkleste tror jeg. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Jeg drar til Italia tidlig Søndag og har dermed muligheten for å få med meg stormatchen Lazio - AC Milan. Should I go for it? 9627872[/snapback] Er det noe å lure på i det hele tatt? Pirlo live 9635184[/snapback] Pirlo live er konge. Var 0.5 meter fra han en gang, bussen stoppa rett ved siden av meg og gjett hvem som satt i vinduet rett foran meg? :!: 9635244[/snapback] Norge - Italia i 05? Hadde ikke Pirlo vært fotballspiller hadde folk trudd han var narkis :!: 9635254[/snapback] Nei, en alve-narkis. Han er jo alv også! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Var innom den raskt i går. Uten at jeg husker for mange var vel: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor PennantMellberg Zlatan Best Veron Del Piero Rooney Du har vel sikkert de fleste av disse, var vel de enkleste tror jeg. 9641909[/snapback] Veron var det, jeg satt og hadde jernteppe på han i hele går. Han med skjegget, nummer to på side 2 har jeg også jernteppe på. Har Valderrama, Best, Ibrahimovic, Seaman, Rooney, Ronaldo, Mourinho, Del Piero, Del Bosque, Mellberg, Villa, Higuita, Gattuso, Giggs, Pennant, Figo, Beckham, Benitez, Scolari, Raul, Batistuta, Barthez, Nakata, James, Ronaldinho, Ferdinand, Ronaldo, Trezeguet, Totti, Pires, Cantona, Cisse og Scolari. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Afonso Alves med 7 mål idag, fy faen for en spiller. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2007 Frisparket til Van Persie var vel dagens mål. Herregud for en kraft i det skuddet. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Frisparket til Van Persie var vel dagens mål.Herregud for en kraft i det skuddet. 9657003[/snapback] Apropos kraft: Det var futt i Tourés stolpeskudd også. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Jeg er i Barcelona fra 17. til 22. februar. Jeg ser at 1/8-dels finalene spilles 19. og 20. Derfor, er det noen regler om hvilket lag som spiller først hjemme? For 1. plass fra en gruppe møter en 2. plass fra en annen gruppe, hvem spiller først hjemme? Eller er det random? Lenke til kommentar
Swome Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Jeg er i Barcelona fra 17. til 22. februar. Jeg ser at 1/8-dels finalene spilles 19. og 20. Derfor, er det noen regler om hvilket lag som spiller først hjemme? For 1. plass fra en gruppe møter en 2. plass fra en annen gruppe, hvem spiller først hjemme? Eller er det random? Tror det blir trukket samtidig som motstanderene i 1/8-dels finalene. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Nei jeg mener Vinneren av gruppa får hjemmekamp sist. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Da er det vel bare å håpe på at Barca går på en skjikkelig smell i gruppespillet med 2. plass da Lenke til kommentar
Fusakongen Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Eg e opprørt over alt oppstyret som kom etter handsingen til Sundgot i cupsemifinalen. Synes det er helt teit at det ble sånt oppstyr av at andre fotballspillere går ut og sier at de ville gjort akkurat det samme. Fotball er et kynisk spill, og det er helt på trynet å gå til dommeren etterpå å be han annulere ens egen scoring! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Eg e opprørt over alt oppstyret som kom etter handsingen til Sundgot i cupsemifinalen. Synes det er helt teit at det ble sånt oppstyr av at andre fotballspillere går ut og sier at de ville gjort akkurat det samme. Fotball er et kynisk spill, og det er helt på trynet å gå til dommeren etterpå å be han annulere ens egen scoring! Å der er grunnen til at sportsmanship snart kan erklæres død i fotball. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Det har den nærmest vært siden Maradonna handset, ikke noe nytt. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Whoa, Helsingborg slo Halmstad 9-0 dag. Skulle gjerne sett spillerbørs etter en slik kamp. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Det var litt av resultat til Allsvenskan å være. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Rosenborg er invitert med i G-14 Dette er noe som kan gjøre Norge til et større internasjonalt land. Det virker veldig positivt og jeg håper RBK takker ja til å bli med her. Tviler på om det vil ha noen negativ effekt på de andre klubbene. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Veldig mange av de klubbene som nå blir invitert jeg ikke helt skjønner hvorfor skal være der. Men de har vel sine grunner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå