Gå til innhold

Puben - Generell Fotballdiskusjon

danno_O

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Kan slenge ut et par til: Batistuta, Gattuso, Anelka, Cantona, Morientes, Deco. Sliter med disse:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
q18.jpgq24.jpgq23.jpg

9618961[/snapback]

Han til høyre har jeg på tunga, dritvanskelig, helt til du får den riktig, da er det så åpenbart. AAAHHH! DET VAR BERGKAMP!

Han i midten er forøvrig Xabi Alonso.

Og der prikka jeg inn Hargreaves og Messi.

Jeg begynner å få teken på det nå.

Mourinho er der også, fytterakkern.

Har Totti, Van Persie, Keane, Mourinho, Bergkamp, Alonso, Shevchenko, Deco, Kaka, Ronaldo, Ronaldo, Ronaldinho, Lampard, Ballack, Torres, Rosicky, Beckham, Anelka, Maldini, Giggs, Batistuta, Rooney, Figo, Kahn, Barthez, Fabregas, Nesta, Morientes, Henry, Hargreaves, Messi, Zidane, Solskjær, Cantona, Klose, Cech, Ferdinand, Owen, Gattuso og Raul.

Endret av Stonemeister
Lenke til kommentar
Jeg drar til Italia tidlig Søndag og har dermed muligheten for å få med meg stormatchen Lazio - AC Milan.

Should I go for it?

9627872[/snapback]

Den kampen er virkelig verdt å få med seg, selv om Milan ikke akkurat har hatt en pangstart. En av mine drømmer som jeg skal oppfylle når jeg blir litt eldre er å dra på en Milan-kamp.

Lenke til kommentar
Jeg drar til Italia tidlig Søndag og har dermed muligheten for å få med meg stormatchen Lazio - AC Milan.

Should I go for it?

9627872[/snapback]

Er det noe å lure på i det hele tatt?

Pirlo live :dribble:

9635184[/snapback]

Pirlo live er konge. Var 0.5 meter fra han en gang, bussen stoppa rett ved siden av meg og gjett hvem som satt i vinduet rett foran meg? :!:

Lenke til kommentar

Should I go for it?

9627872[/snapback]

Er det noe å lure på i det hele tatt?

Pirlo live :dribble:

9635184[/snapback]

Pirlo live er konge. Var 0.5 meter fra han en gang, bussen stoppa rett ved siden av meg og gjett hvem som satt i vinduet rett foran meg? :!:

9635244[/snapback]

Norge - Italia i 05?

Hadde ikke Pirlo vært fotballspiller hadde folk trudd han var narkis :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...