Olum Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Camp Nou skal få større kapasitet. 115.000 tilskuere. Link Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 (endret) Ikke akuratt et vakert syn, spør du meg... edit: den testen var vanskelig Endret 2. oktober 2007 av Eivicious Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Synes den så fet ut jeg Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 kan noen slenge ut noen flere navn til den quizen? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 (endret) Jeg har tatt Klose, Raul, Barthez, Kaka, Torres, Gerrard, C. Ronaldo, Ronaldo, Cech, Henry, Deco, Shevchenko, Ronaldinho, Nesta, Rooney, Kahn, Owen, Beckham, Rosicky og Ferdinand. Med mye hjelp fra forumet. Haha, fy faen, Lampard :!: Endret 2. oktober 2007 av Stonemeister Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Kan slenge ut et par til: Batistuta, Gattuso, Anelka, Cantona, Morientes, Deco. Sliter med disse: Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 (endret) Kan slenge ut et par til: Batistuta, Gattuso, Anelka, Cantona, Morientes, Deco. Sliter med disse: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 9618961[/snapback] Han til høyre har jeg på tunga, dritvanskelig, helt til du får den riktig, da er det så åpenbart. AAAHHH! DET VAR BERGKAMP! Han i midten er forøvrig Xabi Alonso. Og der prikka jeg inn Hargreaves og Messi. Jeg begynner å få teken på det nå. Mourinho er der også, fytterakkern. Har Totti, Van Persie, Keane, Mourinho, Bergkamp, Alonso, Shevchenko, Deco, Kaka, Ronaldo, Ronaldo, Ronaldinho, Lampard, Ballack, Torres, Rosicky, Beckham, Anelka, Maldini, Giggs, Batistuta, Rooney, Figo, Kahn, Barthez, Fabregas, Nesta, Morientes, Henry, Hargreaves, Messi, Zidane, Solskjær, Cantona, Klose, Cech, Ferdinand, Owen, Gattuso og Raul. Endret 2. oktober 2007 av Stonemeister Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 (endret) de eneste jeg mangler: Endret 2. oktober 2007 av Eivicious Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Bilde nummer 3 til deg eivicious er Ibrahimovic. De andre har jeg ikke klart. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 de eneste jeg mangler: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 9620695[/snapback] Nummer en er Roque Santa Cruz. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Da er jeg ferdig med quizen, med god hjelp fra forumet selvfølgelig. Da er det bare å bryne seg på noen av de andre quizene de tilbyr. Guess the Team importerte spillere i england og skotland gjett spilleren utifra skjegget Good luck! Den trøye quizen var forholdsvis hard. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Jeg drar til Italia tidlig Søndag og har dermed muligheten for å få med meg stormatchen Lazio - AC Milan. Should I go for it? Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Jeg ville i alle fall dratt på den hvis jeg hadde hatt anledning. Så go for it! Lenke til kommentar
fakey Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Ikke veldig vanskelig å jukse på den quizen hvis man står fast litt da.. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Det er generelt lett å jukse på Internettquizzer. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Jeg drar til Italia tidlig Søndag og har dermed muligheten for å få med meg stormatchen Lazio - AC Milan. Should I go for it? 9627872[/snapback] Den kampen er virkelig verdt å få med seg, selv om Milan ikke akkurat har hatt en pangstart. En av mine drømmer som jeg skal oppfylle når jeg blir litt eldre er å dra på en Milan-kamp. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Jeg drar til Italia tidlig Søndag og har dermed muligheten for å få med meg stormatchen Lazio - AC Milan. Should I go for it? 9627872[/snapback] Er det noe å lure på i det hele tatt? Pirlo live Lenke til kommentar
fakey Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Jeg drar til Italia tidlig Søndag og har dermed muligheten for å få med meg stormatchen Lazio - AC Milan. Should I go for it? 9627872[/snapback] Er det noe å lure på i det hele tatt? Pirlo live 9635184[/snapback] Pirlo live er konge. Var 0.5 meter fra han en gang, bussen stoppa rett ved siden av meg og gjett hvem som satt i vinduet rett foran meg? :!: Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Jeg drar til Italia tidlig Søndag og har dermed muligheten for å få med meg stormatchen Lazio - AC Milan. Should I go for it? 9627872[/snapback] Er det noe å lure på i det hele tatt? Pirlo live 9635184[/snapback] Pirlo live er konge. Var 0.5 meter fra han en gang, bussen stoppa rett ved siden av meg og gjett hvem som satt i vinduet rett foran meg? :!: 9635244[/snapback] Norge - Italia i 05? Hadde ikke Pirlo vært fotballspiller hadde folk trudd han var narkis :!: Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Da var billetter til Lazio - AS MILAN bestilt. Kom på 1290 for 2.stk. totalt. Gleder meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå