Gå til innhold

Puben - Generell Fotballdiskusjon


danno_O

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare for å si det. Gadd ikke si dette i Man U tråden.

 

Hvor er den knallstarten som Man U skulle ha da. Med Tevez som spiss. Både med Rooney og Tevez framme, så har de bare klart å spille 2 uavgjort av 2 mulige. Det er dårlig må jeg si, om fjorårets seriemestere.

 

Men men, Tevez brukte jo 20 kamper i West Ham før han klarte å score sitt første mål, så vi får se, kanskje det tar like lang tid i år også :p

 

Ler bare av Man U for øyeblikket :!:

Lenke til kommentar
Bare for å si det. Gadd ikke si dette i Man U tråden.

 

Hvor er den knallstarten som Man U skulle ha da. Med Tevez som spiss. Både med Rooney og Tevez framme, så har de bare klart å spille 2 uavgjort av 2 mulige. Det er dårlig må jeg si, om fjorårets seriemestere.

 

Men men, Tevez brukte jo 20 kamper i West Ham før han klarte å score sitt første mål, så vi får se, kanskje det tar like lang tid i år også :p

 

Ler bare av Man U for øyeblikket :!:

9304020[/snapback]

 

Og jeg ler av deg... :roll:

 

United har hatt uflaks i begge kampene, store sjanser som de ikke har klart å omsette.

 

Tipper Tevez putter på søndag.

Lenke til kommentar

Vi har lagt merke til en del uro og unødvendige kommentarer i supportertråder for forskjellige fotballlag her i huset. Dette vil vi ha slutt på.

 

Vennligst ikke post provoserende poster i "fiendes leir". Spark ballen, ikke gutta..

 

Mvh

Casual Jarmo :ph34r:

Endret av Jarmo
Lenke til kommentar
Bare for å si det. Gadd ikke si dette i Man U tråden.

 

Hvor er den knallstarten som Man U skulle ha da. Med Tevez som spiss. Både med Rooney og Tevez framme, så har de bare klart å spille 2 uavgjort av 2 mulige. Det er dårlig må jeg si, om fjorårets seriemestere.

 

Men men, Tevez brukte jo 20 kamper i West Ham før han klarte å score sitt første mål, så vi får se, kanskje det tar like lang tid i år også :p

 

Ler bare av Man U for øyeblikket :!:

9304020[/snapback]

 

Og jeg ler av deg... :roll:

 

United har hatt uflaks i begge kampene, store sjanser som de ikke har klart å omsette.

 

Tipper Tevez putter på søndag.

9304162[/snapback]

 

Uflaks! Vil nå ikke si at Manchester spilte akkuratt mesterlig i den første kampen, de hadde mange sjanser. Men det er det beste laget som vinner. Selv om sjansestatistikken sier noe annet. Reading hadde en mesterlig god keeper.

Portsmouth kjempet bra og klarte og holde United unna.

Det er dårlig spill det er det, det er. Uflaks er et annet ord for dårlig!

Manchester United har rett og slett spilt dårlig de to første kampene! ;)

Lenke til kommentar
Uflaks! Vil nå ikke si at Manchester spilte akkuratt mesterlig i den første kampen, de hadde mange sjanser. Men det er det beste laget som vinner. Selv om sjansestatistikken sier noe annet. Reading hadde en mesterlig god keeper.

Portsmouth kjempet bra og klarte og holde United unna.

Det er dårlig spill det er det, det er. Uflaks er et annet ord for dårlig!

Manchester United har rett og slett spilt dårlig de to første kampene! ;)

9304596[/snapback]

Dårlig ja. Uflaks, definitivt. Hvor mange sjanser hadde vi mot reading? Var vel omtrent 25 avslutninger, og 6 100% sjanser.

 

Uflaks et annet ord for dårlig? Snart skal du vel si at det var Arsenal som var best sist vi møttes i en fa-cup finale. Å neste gang dere spiller uavgjort og treffer treverket tyve ganger skal jeg skrike for full hals over hvor dårlig dere var.

Lenke til kommentar

Latterlig å se at Åge Helevete ikke lar Jarstein slippe til i privatlandskamp(!) mot Argentina. Når ifølge Åge Helvete sier at det er jevnt mellom Opdal og Jarstein så burde han jo benytte anledningen til å se hva som bor i Jarstein i stedet for å stole blindt på Opdal.

Faktum er at Jarstein er en bedre keeper enn Opdal. Trenger ikke være rakettforsker for å forstå det.

Tv 2 aka bergenkanalen har fått viljen sin ved å gi Alsaker manus for å hause opp Opdal foran et samlet publikum der hjemme i de norske stuer.

De får et helt feil inntrykk.

Takk for meg, au revoir!

Lenke til kommentar
Faktum er at Jarstein er en bedre keeper enn Opdal. Trenger ikke være rakettforsker for å forstå det.

9329011[/snapback]

Bunnsolid argumentering der ja, jeg kontrer med et frekt motargument:Faktum er at Opdal er en bedre keeper enn Jarstein. Trenger ikke være rakettforsker for å forstå det.

 

Etter min mening har begge vist svakhetstegn i det siste, uten å ha gjort fatale feil. Men hva som gjør Jarstein så fryktelig mye bedre enn Opdal skjønner jeg ikke helt.

Endret av ibrotha
Lenke til kommentar
Latterlig å se at Åge Helevete ikke lar Jarstein slippe til i privatlandskamp(!) mot Argentina. Når ifølge Åge Helvete sier at det er jevnt mellom Opdal og Jarstein så burde han jo benytte anledningen til å se hva som bor i Jarstein i stedet for å stole blindt på Opdal.

Faktum er at Jarstein er en bedre keeper enn Opdal. Trenger ikke være rakettforsker for å forstå det.

Tv 2 aka bergenkanalen har fått viljen sin ved å gi Alsaker manus for å hause opp Opdal foran et samlet publikum der hjemme i de norske stuer.

De får et helt feil inntrykk.

Takk for meg, au revoir!

9329011[/snapback]

 

Støttes 100 %. Opdal er kun på landslaget fordi han spiller for en storklubb, Jarstein har vært fantastisk denne sesongen, senest mot Viking. Tragisk at han ikke får prøve seg, mye bedre keeper enn Opdal.

Lenke til kommentar

Må innrømme at jeg ikke har finstudert hverken Opdal eller Jarstein, men utifra det jeg har sett så virker det som om Jarstein har størst potensiale. Han kan varte opp med noen enorme reaksjonsredninger og det jeg så av han når han alene hindret stortap mot Stabæk på Nadderud var nesten verdensklasse. Ulempen hans er vel at han virker hakket mer ustabil enn Opdal.

Lenke til kommentar
Faktum er at Jarstein er en bedre keeper enn Opdal. Trenger ikke være rakettforsker for å forstå det.

9329011[/snapback]

Bunnsolid argumentering der ja, jeg kontrer med et frekt motargument:Faktum er at Opdal er en bedre keeper enn Jarstein. Trenger ikke være rakettforsker for å forstå det.

 

Etter min mening har begge vist svakhetstegn i det siste, uten å ha gjort fatale feil. Men hva som gjør Jarstein så fryktelig mye bedre enn Opdal skjønner jeg ikke helt.

9329322[/snapback]

 

Den tydelige begrunnelsen lot jeg utebli denne gangen. Er så lei av å begrunne hvorfor Jarstein er en bedre keeper enn Opdal om og om igjen..

 

Men jeg kan jo nevne noen denne gangen også da.

 

Soleklart bedre i feltet, Jarstein avverger sjansene før det i det hele tatt blir sjanser. Feltarbeid av høy internasjonal klasse.

 

Temperament, som både er positivt og negativt. Uten tvil en viktig egenskap for en som vil nå langt.

 

Stor rekkevidde og gode reaksjonsferdigheter, noe som også Opdal har.

 

Han er også yngre enn Opdal, noe som bør helle i Jarsteins favør når ifølge "ekspertene" mener at de to er omtrent like gode.

 

Opdal har vel ikke som jeg vet vært interressant for så mange utenlandske klubber. Det er en grunn til det, han er for lik de andre. Skal man komme seg til utlandet og de store ligaene må man ha en ekstrem ferdighet(er).

 

Når de to ligger så likt som de gjør, så gjør feltarbeidet til Jarstein han til en tydelig ener.

 

End of discussion.

Lenke til kommentar
Må innrømme at jeg ikke har finstudert hverken Opdal eller Jarstein, men utifra det jeg har sett så virker det som om Jarstein har størst potensiale. Han kan varte opp med noen enorme reaksjonsredninger og det jeg så av han når han alene hindret stortap mot Stabæk på Nadderud var nesten verdensklasse. Ulempen hans er vel at han virker hakket mer ustabil enn Opdal.

9330483[/snapback]

 

Den kampen husker jeg at jeg hørte på radio.

Det du beskriver av Jarstein er helt likt det kommentatoren sa også.

Stabæk burde visst ha vunnet 5-0.

Lenke til kommentar
Når de to ligger så likt som de gjør, så gjør feltarbeidet til Jarstein han til en tydelig ener.

9330517[/snapback]

Må vel innrømme at jeg ikke har sett Jarstein nok til å uttale meg om feltarbeidet hans kontra Opdal, men Opdal har blitt god i feltet han også. Og Opdal har levert noen solide kamper i år han også, ikke lett å være keeper bak et av landets dårligste forsvar. Tipper Hareide ser de som rimelig jevne slik det er nå. Så får dere være kategoriske når landslagtreneren ikke er det ;)

 

Btw, Jarstein FÅR sjansen ifølge NRK. En omgang hver:

http://www.nrksport.no/fotball/1.3256065

Endret av ibrotha
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...