Gå til innhold

Puben - Generell Fotballdiskusjon

danno_O

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, det bildet var faktisk litt artig :!:

EDIT: Ang. Beckham i LA Galaxy så tror jeg han kommer til å slite en del, det blir ikke lett, men om han finner seg til rette er jeg sikker på han kan være med å løfte amerikansk fotball til et helt annet nivå :)

Endret av Aalton
Lenke til kommentar
Da begynner finalen i Copa America. Tror det blir en knallkamp, bare så jævla synd at jeg må opp klokka 5.30 for jobb i mårra, men må nå få med meg en omgang hvertfall.

9080029[/snapback]

Hvor ser du kampen? Går den på en TV-kanal eller ser du den over nettet?

Lenke til kommentar

Ayala scorte selvmål etter 40 minutter. Forferdelig kamp å score et selvmål i. :(

Apropos Roberto Ayala. Hans kontrakt med Valencia gikk ut sommer, og i januar ble det allerede klart at han skulle gå til rivalen Villarreal på free transfer. Men på et eller annet merkelig vis klarte Zaragoza å kjøpe ham ut av kontrakten ved hjelp av en rar klausul eller noe slikt. Så han står oppført med Villarreal som sin tidligere klubb, selv om han ikke har spilt én eneste kamp for dem.

En liten fun fact... :whistle:

Lenke til kommentar
Ayala scorte selvmål etter 40 minutter. Forferdelig kamp å score et selvmål i. :(

Apropos Roberto Ayala. Hans kontrakt med Valencia gikk ut sommer, og i januar ble det allerede klart at han skulle gå til rivalen Villarreal på free transfer. Men på et eller annet merkelig vis klarte Zaragoza å kjøpe ham ut av kontrakten ved hjelp av en rar klausul eller noe slikt. Så han står oppført med Villarreal som sin tidligere klubb, selv om han ikke har spilt én eneste kamp for dem.

En liten fun fact... :whistle:

9080518[/snapback]

Ja, er vel sånn at alle spillere i Spania må ha en utkjøpsklausul i kontrakten sin? Synd for Ayala, har vært en god spiller for Argentina i en årrekke.

Lenke til kommentar

Jo, noe i den duren, men jeg skjønner ikke helt om Zaragoza hentet han fra Valencia eller Villarreal. På den ene siden virka det som avtalen med Villarreal var i boks, men kanskje den ikke var 100% fullført, så Zaragoza kom på banen og kjøpte han ut av klubben. Men på den andre siden så har han jo Villarreal som sin forrige klubb (i følge Wikipedia), så kanskje Zaragoza betalte Villarreal? Forvirrende overgang i hvert fall. Ser uansett ikke vitsen med å betale penger for en så gammel spiller.

Endret av iRoman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...