Ol'H Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Hvem, Pennant og Kewell? Sikter Liverpool mot den store toppen av Europa er ikke Pennant god nok. 8800206[/snapback] Jo, selvsagt er han det. Vi kan ikke begynne å forkaste spillere i begynnelsen av 20-årene fordi de ikke har utnyttet sitt fulle potensiale enda. Vi ønsker ikke at fotball blir som svømming, der man er på topp før man er 20, vel? 8802531[/snapback] Skal man være best må de spillerene som spiller fast være på topp, så derfor må dere kanskje ha spillere som kan veksle med f.eks Pennant. Siden jeg mener at han enda ikke er stabil og god nok til å spille på nivået Liverpool sikter på. Ergo, flere vinger. Lenke til kommentar
iDude Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Dagens UEFA-perle http://ekstrabladet.dk/sport/landsholdsfod...ticle307212.ece Joël Wollf, der er generalsekretær i Luxembourgs fodboldforbund, og et af tre medlemmer af disciplinærkomiteen, som afsagde dommen, erkender over for B.T., at et eller andet er gået galt. Kravet om at de næste hjemmekampe skal spilles mindst 250 kilometer væk fra København, viser sig formentlig at bygge på en fæl misforståelse. - Min mening er da, at Danmark kan spille sine kampe indenfor landets grænser. De 250 kilometer skulle bare sikre, at det kom væk fra København, siger Joël Wollf til avisen. Nok en bekreftelse på at UEFA-ledelsen er en gjeng med klovner Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 De tar igjen Mourinho snart, altså... Lenke til kommentar
iDude Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 De tar igjen Mourinho snart, altså... 8828047[/snapback] Ser ikke vekk fra at the special one ville passet godt inn i UEFA-ledelsen når han får fyken i Chelsea Lenke til kommentar
Effekt Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Thierry Henry enig med Barcelona. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Thierry Henry enig med Barcelona. 8837195[/snapback] Med mindre de investerer i noe skikkelig krutt nå, tror jeg ikke de vil klare å komme seg høyere enn 3-4. plass i år heller. Henry i form er et angrep alene, og unguttene til Arsenal er desverre fortsatt langt under hans nivå. De trenger noen gamlinger til å "binde" sammen laget, noe jeg føler Henry gjorde. Og nå skal vel Ljunberg og Lehmann vekk og? Da må de slutte å kjøpe talenter, og heller kjøpe inn litt rutine som nesten garantert vil levere. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 For det første, Lehmann blir en sesong til. Ellers ville han ikke signert kontrakt i vår. For det andre, hvordan kan Henry ha blitt enig med Barca uten at Arsenal har gitt tillatelse? Om jeg ikke tar feil må Barca først bli enige med Arsenal, før de kan diskutere noe som helst med Titi? Silly Season. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Thierry Henry enig med Barcelona. 8837195[/snapback] Henry ikkje enig med Barca. Zzz. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Haha, og VG sier han er klar for Barcelona nå. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Det gjer dei faktisk ikkje om du les heile saka. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 De har oppdatert siden Onyx skrev innlegget. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Blir spennende å se hva uttellingen blir i La Liga i kveld. Barcelona, Real og Sevilla kan bli mestere. For et trekantdrama! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Blir spennende å se hva uttellingen blir i La Liga i kveld. Barcelona, Real og Sevilla kan bli mestere. For et trekantdrama! 8882068[/snapback] Når er kampene? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Blir spennende å se hva uttellingen blir i La Liga i kveld. Barcelona, Real og Sevilla kan bli mestere. For et trekantdrama! 8882068[/snapback] Ikke så stort drama egentlig når det er rimelig sikkert at Real Madrid vinner. Sevilla er sjanseløse, Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Real Madrid kan finne på å tape mot Mallorca, Og Barca kan gå på enda en miss. Men, jeg tipper også Real Madrid som mestre! Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Mallorca tar ledelsen på Santiago Bernabeu. Hadde vært tøft om Sevilla vant La Liga. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 HAHAHAHAHA! Real Madrid - Mallorca 0-1! GO BARCA! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Barca har gullet slik som det står seg nå, men kjenner jeg Madrid rett så tar de vel seiern på overtid. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 (endret) Feil, Real har gullet slik som det står nå. Målforskjell telles ikke, men innbyrdes oppgjør. Edit: Før kampene. Endret 17. juni 2007 av Onyx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå