Gå til innhold

Puben - Generell Fotballdiskusjon


danno_O

Anbefalte innlegg

Hvem, Pennant og Kewell? Sikter Liverpool mot den store toppen av Europa er ikke Pennant god nok.

8800206[/snapback]

 

Jo, selvsagt er han det. Vi kan ikke begynne å forkaste spillere i begynnelsen av 20-årene fordi de ikke har utnyttet sitt fulle potensiale enda. Vi ønsker ikke at fotball blir som svømming, der man er på topp før man er 20, vel?

8802531[/snapback]

Skal man være best må de spillerene som spiller fast være på topp, så derfor må dere kanskje ha spillere som kan veksle med f.eks Pennant. Siden jeg mener at han enda ikke er stabil og god nok til å spille på nivået Liverpool sikter på. Ergo, flere vinger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dagens UEFA-perle

 

http://ekstrabladet.dk/sport/landsholdsfod...ticle307212.ece

Joël Wollf, der er generalsekretær i Luxembourgs fodboldforbund, og et af tre medlemmer af disciplinærkomiteen, som afsagde dommen, erkender over for B.T., at et eller andet er gået galt.

 

Kravet om at de næste hjemmekampe skal spilles mindst 250 kilometer væk fra København, viser sig formentlig at bygge på en fæl misforståelse.

 

- Min mening er da, at Danmark kan spille sine kampe indenfor landets grænser. De 250 kilometer skulle bare sikre, at det kom væk fra København, siger Joël Wollf til avisen.

Nok en bekreftelse på at UEFA-ledelsen er en gjeng med klovner :roll:

Lenke til kommentar

 

Med mindre de investerer i noe skikkelig krutt nå, tror jeg ikke de vil klare å komme seg høyere enn 3-4. plass i år heller. Henry i form er et angrep alene, og unguttene til Arsenal er desverre fortsatt langt under hans nivå. De trenger noen gamlinger til å "binde" sammen laget, noe jeg føler Henry gjorde. Og nå skal vel Ljunberg og Lehmann vekk og? Da må de slutte å kjøpe talenter, og heller kjøpe inn litt rutine som nesten garantert vil levere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...