Gå til innhold

Puben - Generell Fotballdiskusjon


danno_O

Anbefalte innlegg

Vet ikke om det er riktig å poste det her, men pytt pytt ...

 

Lurer på en ting angående Langodds....

 

Hvis jeg satser på 4 kamper .... og satser 100kr på "trebles from 4", det blir da 400kr alt i alt i innsats. Er det sånn da, at jeg trenger bare 3 av 4 riktige ? og hvis jeg bare får 3 av de 4 riktige, får jeg da hele gevinsten, eller trekker de ifra den ene kampen jeg har fått feil og man får mindre igjen enn det man satsa?

Endret av RockyIII
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe, synes Mourinho er litt morsom når han kommenterer oppstyret rundt bikkja si:

 

Han løp rett i garderoben da fløyta gikk for å ringe kona og ungene som ikke fikk sett finalen fra tribuneplass. De måtte reise hjem til Portugal med hunden Leya som britiske myndigheter ville sette i karantene.

 

- Hunden har det fint i Portugal - den store trusselen er borte, så dere trenger ikke å bekymre dere for kriminalitet mer, sa Mourinho syrlig.

 

Makan til farse rundt en slik bagatell for en fyr som har gitt den engelske fotballen (og avisene) så mye.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Mourinho er rett og slett gull. Håper den mannen blir på Brua i mangfoldige år. All hail the Special One. :D

8649986[/snapback]

 

 

Kan vel ikke sparkes etter to gullpokaler iår, så han blir vel et år til :mad:

Lenke til kommentar
Svea taler fakta.

 

http://www.vgb.no/11236/perma/206916/

8680659[/snapback]

Ganske enig med han egentlig. Ingen av ligavinnerene vinner som regel CL nå om dagen. Da mister den jo og sin mening.

 

--

 

Ellers synes jeg det er morsomt at andre lag enn bare Bayern München og de andre storlagene i tysk fotball vinner. Stuttgart vant den tyskeligaen forrige uke. Det hadde nok gitt en stor slant med penger om man hadde tippet det!

Lenke til kommentar
Svea taler fakta.

 

http://www.vgb.no/11236/perma/206916/

8680659[/snapback]

Det at folk jublet for 4. plass pga pengene er jo bare tull. De 0,1% som eide en andel i Liverpool gjorde kanskje dette. Resten jublet for at Liverpool skulle spille i verdens beste klubbturnering året etter..

8680864[/snapback]

Vel, de jublet vel for pengene og da. CL = penger :p Ja takk, begge deler :p

8681081[/snapback]

Jeg tenkte i allefall ikke så mye på pengene da jeg jublet. Det å ikke spille CL er trist.

Selv om det er stor forskjell økonomisk sett å tape eller vinne finalen i dag, så greier jeg ikke å få det til å være motivasjonen for at Liverpool skal vinne.

Det går på følelser for klubben og fansen.

Endret av Darx
Lenke til kommentar
Svea taler fakta.

 

http://www.vgb.no/11236/perma/206916/

8680659[/snapback]

Så poenget er at navnet er feil? Eller at det burde være bare seriemestere som fikk spille? Ser heller kamper med flere topplag fra de store ligaene enn Flora Talinn mot Steaua Buchorest i kvartfinalen. At en toer/treer i de hjemlige ligaene skulle vinne Champions League i ny og ne kan jeg leve med.

 

Samme gnålinga om dette kommer forøvrig opp hvert år

Endret av ibrotha
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...