Gå til innhold

Puben - Generell Fotballdiskusjon

danno_O

Anbefalte innlegg

Chelsea er jækla farlige, men Defoe var også god. Synd Mido ikke var på sitt beste. Kommer til å bli to fenomenale omkamper. Ma Utd - Boro og Spudz - Chelski.

Håper Spudz og Boro går videre

Hilsen Arsenal supporter

Endret av Gaston
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Konge av Tottenham. Slo akkurat på TV3 og de leder 3-1 over Chelski.

Robben gjør meg kvalm. Han e en forbanna god spiller, men det ødelegger han med skittent spill. Er ikke akkurat første gang han legger seg ned i 16-meteren.

8128253[/snapback]

Det var helt klart kontakt, dessuten skulle Ballack også hatt straffe i det 85.

8128556[/snapback]

tull, er det straffe så ville det vært Corner/innlegg=straffe.

Godt gjort av Chelsea. Effektivt. Men Robben og Drogba gjør meg til tider småkvalm.

Jeg er uansett mest imponert av det offensive til Tottenham, og lite imponert over forsvaret til Chelsea.

Lenke til kommentar

Det var ikke så morsom fotball da seriøst. Ronaldo er alltid morsom å se på. Scholes prøvde desperate forsøk på å være "underholdende" ved å sende ballen tilbake til Heaton.

Men nå vi ikke glemme det egentlige budskapet bak kampen. De fattige barna, de trenger vår støtte ;)

Lenke til kommentar
På kampen mellom Arsenal og ManUtd i FA Youth Cup i kveld var det ~38000 tilskodarar. Litt av eit oppmøte!

8157844[/snapback]

Jepp. En kar som fortalte meg at det var ganske snodig å høre så mange barn synge sangene.

Arsenal vant 1-0, og det er første gang Arsenal holder nullen i denne turneringen denne sesongen.

Leste også noe om at banen ble invadert etter kampen. Må nesten sette opp gjerder på slike kamper.

Lenke til kommentar

En gjeng med jævla apekatter som aldri skulle ha vært sluppet inn på stadion...

Selvfølgelig så er det ikke alle som er idioter, men det var veldig mange av dem for å si det pent. Jeg hadde god oversikt over tullingene der jeg satt, så jeg håper virkelig at uefa gjør sånn at de må spille noen kamper for tommetribuner...

Lenke til kommentar

Jeg er flau på vegne av politiet. Alle visste hva som skulle skje. Men politiet var fraværende ved avspark. Etter at omlag 100 lys ble kastet kom onkel med sin hvite hjelm. De bare sto der på rekke, og bare så på svina. De kastet fortsatt bengalske lys, uten at politiet grep inn. Først etter at demonstrantene dro fra Ullevål, gikk onkel opp på tribunen.

Uproffesjonelle kyllinger.

Jeg så det hele fra motsatt side (cola).

Lenke til kommentar

Brasil 4 - Chile 0 i går. Noen som så på? :) Så ut som om Brasil tok det ganske med ro, likevel imponerte de stort. Det vistes at 3 av 4 i forsvarsfireren var ifra Bundesliga, defensivt var de utrolig sterke og gjorde det så godt som umulig for Chile å komme til gode sjangser. Offensivt var Kaka utrolig god, men synes nesten Diego som kom inn i det 78' var enda bedre. Imponerte fra første touch, han har virkelig blomstret etter at han kom til Bremen. Og Ronaldinho fornekter seg ikke ;)

Hadde håpet å fått sett litt mer av Matias Fernandez, men han ble liksom litt borte mellom alle brassene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...