Gå til innhold

Puben - Generell Fotballdiskusjon

danno_O

Anbefalte innlegg

Nå syns jeg diskusjoner rundt enkeltspillere og rykter burde være lov å diskutere her, selv om den enkelte spiller f.eks hører hjemme i PL.

8095353[/snapback]

Det er helt riktig. Dette er en tråd for generell fotballdiskusjon og

man kan derfor snakke om alt som er fotball-relatert.

Det er selvfølgelig mer oversiklig å bruke Champions League-tråden til

Champions league, men det er ikke galt å snakke her heller :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Problemet blir at diskusjoner som omhandler de samme emnene overlapper hverandre og at man må copypaste innlegg fra den ene tråden til den andre.

8099945[/snapback]

Problemet er vel egentlig at denne tråden eksisterer. Skal du diskutere CL, så gjør du det i tråden om CL. Skal du diskutere noe som ikke har egen tråd, så lager du en.

Tråden ble vel laget av moderator for å få et mer oversiktlig forum, men slike chattetråder gjør ting bare værre.

I andre deler av diskusjon.no, f.eks datadelen, kan du starte ny tråd om at noen har planet om å lansere en prossesor med hele 1 nanometer i døgnet. Men i fotballdelen blir det bråk om noen starter en tråd om at Hæstad har gått til Wigan.

Moderatorene her overbeviser ikke akkurat.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Hva mener du bør gjøres da, tom watt? Brukere må gjerne komme med forslag til endringer, eventuelt rapportere en hel kategori for uorden slik at vi kan ta en titt.

Lenke til kommentar

Uenig. Jeg mener denne bør beholdes, men at man tar de forskjellige lagene og de forskjellige turneringene i de respektive trådene, så brukes denne tråden til det vi ikke har tråder til..

Slik som at Hæstad gikk til Wigan, og at Marius Johnsen gikk til Köln elns, det er ting som jeg synes passer i denne tråden.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

altså jeg må bare spør.

manchester united FÅR dommer hjelp. Og det står jeg for, men syns dere jeg tar feil?

bare se på dagens kamp, i kampens siste del *fikk* man u straffe på en dommertabbe (syns jeg)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Slike ting skjer ofte når det gjelder manchester united..å jeg hater det

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
altså jeg må bare spør.

manchester united FÅR dommer hjelp. Og det står jeg for, men syns dere jeg tar feil?

bare se på dagens kamp, i kampens siste del *fikk* man u straffe på en dommertabbe (syns jeg)

8124216[/snapback]

Dommerhjelp slik som i kampen mot Pompey i cupen mener du, da Vidic fikk feilaktig annulert mål eller Reading-kampen da vi skulle ha hatt hauger av straffer?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Faen for en kamp storoppgjøret i spania ser ut til å være. 3 mål på 13 min. Noen som vet om den går på tv?

8124562[/snapback]

svensk tv 4

Lenke til kommentar

Konge av Tottenham. Slo akkurat på TV3 og de leder 3-1 over Chelski.

Robben gjør meg kvalm. Han e en forbanna god spiller, men det ødelegger han med skittent spill. Er ikke akkurat første gang han legger seg ned i 16-meteren.

Lenke til kommentar
Konge av Tottenham. Slo akkurat på TV3 og de leder 3-1 over Chelski.

Robben gjør meg kvalm. Han e en forbanna god spiller, men det ødelegger han med skittent spill. Er ikke akkurat første gang han legger seg ned i 16-meteren.

8128253[/snapback]

Det var helt klart kontakt, dessuten skulle Ballack også hatt straffe i det 85.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...