Gå til innhold

Puben - Generell Fotballdiskusjon

danno_O

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Måtte le når jeg leste dette i VG:

I Edinburgh er det dårlig stemning mellom Hearts-eier Vladimir Romanov og pressen. Tidligere i uken kalte han pressekorpset «apekatter». Lørdag ble pressen servert bananer og nøtter før 1-1-kampen mot St. Mirren, mens det over høyttaleranlegget ble spilt sanger av The Monkees.

:!:

Endelig en som har skjønt det...

Lenke til kommentar

Inngikk forleden et lite veddemål med en Man U.- og en Chelseafan. Vi tippet alle på vårt eget lag: Chelseafanen på at de vant alle cuper (FA- og ligacupen + CL) i tillegg til serien. Man U-fanen på at de vant The Treble og jeg på at vi vinner CL.

Herlig veddemål fra min side mener jeg. :D

Endret av Deathie
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+9817234daf

Det er en liten skandale om han blir sparket, men jeg tror klubbeier Roman driter fint i det. Han er nok vant til å gjøre akkurat det han vil. Uansett så skal det godt gjøres å erstatte Mourinho og om han får fyken regner jeg med han havner i Real.

Lenke til kommentar

Hmm, jeg synes det blir litt for mye overlapping mellom trådene. Burde man ikke diskutere Champions League i den tråden som er dedikert til det og heller bruke denne til å snakke om fotballrelaterte ting samt ligaer som ikke blir dekket av de andre trådene (Tippeligaen, Premier League, Champions League osv)?

Lenke til kommentar
Hmm, jeg synes det blir litt for mye overlapping mellom trådene. Burde man ikke diskutere Champions League i den tråden som er dedikert til det og heller bruke denne til å snakke om fotballrelaterte ting samt ligaer som ikke blir dekket av de andre trådene (Tippeligaen, Premier League, Champions League osv)?

8095042[/snapback]

Sant. Min feil.

Lenke til kommentar

8095042[/snapback]

Nå syns jeg diskusjoner rundt enkeltspillere og rykter burde være lov å diskutere her, selv om den enkelte spiller f.eks hører hjemme i PL.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...