LarsP Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Om varene sendes fra Danmark (som navnet tilsier), så ja. Det er vel strengt talt merverdiavgift og behandlingsgebyr. Er ikke tollavgifter på slike produkter. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Måtte le når jeg leste dette i VG: I Edinburgh er det dårlig stemning mellom Hearts-eier Vladimir Romanov og pressen. Tidligere i uken kalte han pressekorpset «apekatter». Lørdag ble pressen servert bananer og nøtter før 1-1-kampen mot St. Mirren, mens det over høyttaleranlegget ble spilt sanger av The Monkees. :!: Endelig en som har skjønt det... Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2007 Haha, pressen har mye makt. Er litt som en sterk gutt som er 5 år eldre enn deg. Ikke den typen man erter på seg. Lenke til kommentar
ZlaleX Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Et litet spørsmål, er det flere som merker at VG og Dagbladet skriver akkurat det samme i sine artikler? Eksempelet er i fra i kveld, forskjellige overskrifter har de hvertfall klart VG Dagbladet Lenke til kommentar
tom watt Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Avisene kjøper mange nyheter og bilder fra nyhetsbyråer. Saken du har funnet er skrevet av NTB, og ikke av avisene selv. Lenke til kommentar
ZlaleX Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Avisene kjøper mange nyheter og bilder fra nyhetsbyråer. Saken du har funnet er skrevet av NTB, og ikke av avisene selv. 7999361[/snapback] Takk for en oppklaring Men de kan jo fortsatt la være å kjøpe opp av samme nyhetsbyrå da Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 (endret) Inngikk forleden et lite veddemål med en Man U.- og en Chelseafan. Vi tippet alle på vårt eget lag: Chelseafanen på at de vant alle cuper (FA- og ligacupen + CL) i tillegg til serien. Man U-fanen på at de vant The Treble og jeg på at vi vinner CL. Herlig veddemål fra min side mener jeg. Endret 23. februar 2007 av Deathie Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 (endret) Vil tro at du har best odds der ja Endret 23. februar 2007 av ZiroN Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Jeg hverken tror eller håper at noen av de der går inn, men hvis jeg skulle satt noe på et av alternativene, måtte det ha blitt CL-seier til Liverpool. De dominerte ikke mot Barca, men har en fair mulighet til å nå langt. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 23. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2007 hehe. Stå på Deathie. Satser på CL seier selv Noen som vet hva som skjer med Doffen om dagen? Han har liksom ikke fått så mye oppmerksomhet i det siste. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=168949 Hva tror dere? Jeg tror at han blir, men om han sparkes vil det være flere toppklubber som gjerne vil ha han som trener. Både Real og Bayern som spiller i morgen trenger ny trener, og selv om jeg personlig mener Bayern er bedre, så tror jeg nok Mourinho ville foretrekke Spania. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Det er en liten skandale om han blir sparket, men jeg tror klubbeier Roman driter fint i det. Han er nok vant til å gjøre akkurat det han vil. Uansett så skal det godt gjøres å erstatte Mourinho og om han får fyken regner jeg med han havner i Real. Lenke til kommentar
GBD Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Tror du har rett i at han havner i Real hvis han går. Har sagt i 2-3 mnd. nå at jeg ser for meg at Mourinho og Capello bytter jobb. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) Liverpool - Barcelona Valencia - Inter Lyon - Roma Chelsea - Porto Gratulerer alle vinnersupportere! Endret 6. mars 2007 av danno_O Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 De beste lagene gikk videre i alle kamper, stort sett. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2007 Hvilke kamper er det i morgen? Noen som har en link eller gidder å skrive opp? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Celtic - Milan PSV - Arsenal Lille - Man. United Real Madrid - Bayern Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Hmm, jeg synes det blir litt for mye overlapping mellom trådene. Burde man ikke diskutere Champions League i den tråden som er dedikert til det og heller bruke denne til å snakke om fotballrelaterte ting samt ligaer som ikke blir dekket av de andre trådene (Tippeligaen, Premier League, Champions League osv)? Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2007 Hmm, jeg synes det blir litt for mye overlapping mellom trådene. Burde man ikke diskutere Champions League i den tråden som er dedikert til det og heller bruke denne til å snakke om fotballrelaterte ting samt ligaer som ikke blir dekket av de andre trådene (Tippeligaen, Premier League, Champions League osv)? 8095042[/snapback] Sant. Min feil. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Hmm, jeg synes det blir litt for mye overlapping mellom trådene. Burde man ikke diskutere Champions League i den tråden som er dedikert til det og heller bruke denne til å snakke om fotballrelaterte ting samt ligaer som ikke blir dekket av de andre trådene (Tippeligaen, Premier League, Champions League osv)? 8095042[/snapback] Nå syns jeg diskusjoner rundt enkeltspillere og rykter burde være lov å diskutere her, selv om den enkelte spiller f.eks hører hjemme i PL. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå