tor_erik Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Hei! Driver og forsøker å redde noen filer på en virusangrepet PC. Eneste måten jeg kommer inn på den, er gjennom sikkerhetsmodusen. Derfra får jeg ikke kjørt brenneprogrammer, dermed er denne muligheten utelukket. Jeg tenkte jeg kunne redde dem ved å bruke LAN med en annen PC, men her har jeg problemer med å koble til. IP er korrekt, men den vil ikke finne den andre PC-en... Noen som har tips? BTW, haster! Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 (endret) Kjør en Linux LiveCD og mount diskene der, så sant de FAT32 så skal det funke. Er det NTFS kan du ikke skrive til de, men du kan iallefall redde ut filene. Du har brenneprogram og alt du trenger via liveCDen. Eneste problemet, er at det går litt tregt da hele systemet kjøres fra cden. Link til en liveCD iso. Endret 28. desember 2006 av chills Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 29. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2006 Kan prøve dette! Hva mente du med FAT32 vs NTFS, er NTFS system på disken de ligger på... Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Kan prøve dette! Hva mente du med FAT32 vs NTFS, er NTFS system på disken de ligger på... 7596584[/snapback] Det eneste var at du kan ikke skrive til en NTFS disk via linux, men du kan iallefall lese. =) (Sikkert noen beta greier som lar deg skrive men ikke sikkert iallefall) Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 29. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2006 Okay... Later som jeg har forstått og går i gang Takker for hjelpa! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå