trrunde Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 prøver å validere www.kvs-russen.com men får denne feilen: Error Line 39, column 37: general entity "brukernavn" not defined and no default entity . <a class='bruker' href='?side=bruker&brukernavn=Trrunde'>Trrunde</a> This is usually a cascading error caused by a an undefined entity reference or use of an unencoded ampersand (&) in an URL or body text. See the previous message for further details. men hvordan kan jeg fikse den? Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 (endret) Hvis jeg ikke tar helt feil, er det på grunn av "&" i URL adressa du prøver å linke til Du må bruker & i stedet for bare & Edit: Kom før deg igjen Ståle Endret 27. desember 2006 av Andy-Pandy Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Du må bruke & for &'er i (X)HTML Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 27. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2006 men hvordan vil det funke når jeg henter ut get verdiene med php? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 & ligger bare i kildekoden. Når du trykker linken, kommer det & i URLen. Og det er ikke noe problem med get Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 27. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2006 & ligger bare i kildekoden. Når du trykker linken, kommer det & i URLen. Og det er ikke noe problem med get 7587720[/snapback] Okay, da løser jo det problemet takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå