Tuttebobo Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Type O Negative's Peter Steele. Dypere har jeg ikke hørt. 7587689[/snapback] Hør på Prostitute Disfigurement! 7587818[/snapback] Å herre. Prostitute Disfigurement er et daumetalband, det er faen meg en vesentlig forskjell. Peter Steele synger type clean vokal, mens Prostitute Disfigurement-gutta har growls som spesialitet. Og btw. Cryptopsy tar kaka fra Prostitute Disfigurement. 7587836[/snapback] Ok.. om vi snakker clean bass så er Prostitute ute av bildet.. Og Syns begge banda er råe Lenke til kommentar
oOF Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Ivan gruser alle de pinglevokalistene dere kommer med, så bare steng tråden her og nå. 7587997[/snapback] Hoj, det var nesten fascinerende. Det hørtes ut som han fikk minst et kraftig ballespark på slutten av den høyeste fila. Lenke til kommentar
Kasparf Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Ivan Rebroff vinner glatt. Stemmen hans har en rekkevidde på fire og en halv oktav... 7587940[/snapback] Mulig det, men jeg hørte et russisk militærmannskor som sang... Å fyyy faen å dypt 2.bassen lå! Sinnsykt! Men i Norge så er det nok Terje Nilsen som vinner... (så noen hadde nevnt Tungtvann-Pøbla, og det er Terje Nilsen) Lenke til kommentar
sigurd90 Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Kan være enig i at Terje Nilsen har en av de dypeste vokalene!(iallefall av de jeg har hørt) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå