RamGuy Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 (endret) Er det noen som vet om mitt Philips SPC 900 NC webcam har støtte for Vista RTM eller WinXP 64bit edition? Endret 28. oktober 2007 av RamGuy Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Foreløpig så tror jeg ikke det. Har selv ett Philips-kamera av litt eldre type og har laget en sak på dette hos supporten til Philips, uten at det har kommet noe fornuftig svar fra de på det. Må nok bare smøre seg med tålmodighet og vente til Vista blir sluppet, da dukker det vel opp en del 64-bits drivere til mange ulike komponenter. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 1. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2007 Vista slippes jo 30. Januar.. For da inderlig håpe at Philips slepper noen Vista drivere da.. Sitter her med Vista RTM, men kan ikke bruke det pågrunn av mangel på forceware, nforce og webcam drivere.. Man må vell kunne forvente at du får drivere til alt du måtte ønske når faktisk Vista er sluppet for fult? Philips svarer heller ikke meg på e-mail, kan det ha seg sånn at de ikke slipper noen Vista drivere i det hele tatt? Lenke til kommentar
jvc1986 Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Kan godt hende de kun slipper drivere til produkter produsert etter vista, men mest sannsynlig vil de nok (kanskje ikke med det aller føste) lage drivere for noen eldre (ikke altfor gamle) produkter også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå