Gå til innhold

Rimeligste 6233 med Telenor abo. men ikke låst...

amorine2

Anbefalte innlegg

Jeg ønsker en nokia 6233 med telenor abo., men trenger et åpent abonnement. Altså ikke låst til Telenor. Det spiller eg. ingen rolle hva slags abo fra Telenor det er... Rimeligst mulig telefon. Har noen forslag på hvor jeg kan finne denne telefonen med disse kriteriene?

Endret av amorine2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

takk og takk. har sjekket opp både hos elkjøp, exert og telekiosken. de sier alle telefoner som selges med abo. er låst til operatøren i 12 mnd..... vet noen om dette stemmer? har da kjøpt telefoner tidligere med abo uten at mobilen var låst... er det nye rutiner mon tro...? :hmm:

Lenke til kommentar
takk og takk. har sjekket opp både hos elkjøp, exert og telekiosken. de sier alle telefoner som selges med abo. er låst til operatøren i 12 mnd..... vet noen om dette stemmer? har da kjøpt telefoner tidligere med abo uten at mobilen var låst... er det nye rutiner mon tro...? :hmm:

7593608[/snapback]

Det stemmer, du kan få kjøpt den uten operatørlås også, men da koster den mye mer enn 499 kr. Tror da den ligger på over det dobbelte. ;)

Lenke til kommentar

Hos elkjøp, vertfall den jeg jobber ved, så har vi som praksis at alle prisene på telefonene som er merket med stjerne er mobiler som er operatørlåste.

Skulle du ønske å kjøpe en telefon som ikke er operatørlåst, men binde opp abonementet ditt på det, så spør butikken du er i. Forbered deg dog på at telefonen kan koste en del mere da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...