Gå til innhold

Zelda: Twilight Princess ikke akkurat årets spill!


SirKenneth89

Anbefalte innlegg

Sjekk denne anmeldelsen av "årets spill":

http://www.gamersmix.no/omtale/410

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

"Alt i alt er The Legend of Zelda: Twilight Princess et ypperlig spill."

" Spillet er rett og slett en klar kandidat til årets spill, som om det har sine småfeil og mangler."

 

Total Score: 0/10 :!: :!:

Endret av SirKenneth16
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke vondt ment men jeg synes den omtalen av spillet var dårlig skrevet. Den fikk frem poenget men ble veldig flat og kjedelig, nærmest en kamp mot øynene for å lese gjennom alt sammen, og jeg er en hardbarka Zelda fan.

 

Og den standare settningen jeg nå begynner å bli forbanna lei av fra en del omtaler, som f.eks IGN og Gamespot: "Sammenlignet med de aller fleste Xbox 360 titlene er spillet en del dårligere på dette området."

 

Hvorfor skal man på død og liv sammenligne med Xbox 360 hele tiden, når intensjonene til Nintendo aldri har vært å konkurere om beste grafikk. Skal man bedømme en konsolls grafikk etter hva de andre har eller hva konsollen kan makte?

Lenke til kommentar

Takk for feedback, alltid hyggelig.

 

Grunnen til at det poenget er trukket frem er at man må huske på at omtalen er myntet på alle, ikke bare de som er eksperter på alle områder innenfor konsoller og gaming. Selvsagt vet du at Xbox er kraftigere, men det gjør ikke nødvendigvis mannen i gata.

 

For the record: jeg er også hardbarka Zelda fan. Ingen intensjon å bashe Wii/Zelda på noen måte.

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Nettopp, mannen i gata skjønner ikke at X360 er kraftigere, f.eks om faren min skulle lest omtalen hadde han ikke skjønt paralellen mellom X360 og Wii som konsoll. Derfor mener jeg det er unødvedig å drege paraleller mellom 2 konsoller når det bare er hardbarka gamere og "nerder" som skjønner dette :)

 

Gamer.no sin omtale av samme spill er og myntet på alle, men den føler jeg er skrevet på et helt annet plan og er mer "velformulert" (ikke vondt ment) enn den som linke leder til. Når jeg leser en omtale skal lysten av å vite mer drege meg videre nedover siden, men her får jeg følelse av at jeg må selv plassere 2 tonns lodd på skuldrene for å komme meg videre nedover, mens fingeren ligger i låstak under andre hand da den forsøkte å trykke på det lille krysset i hjørnet av browseren.

 

Min mening :)

Lenke til kommentar
Og den standare settningen jeg nå begynner å bli forbanna lei av fra en del omtaler, som f.eks IGN og Gamespot: "Sammenlignet med de aller fleste Xbox 360 titlene er spillet en del dårligere på dette området."

Det er ikke alle som vet at Wii har dårligere grafikk enn X360, så slipper de å føle seg lurt.

7587619[/snapback]

 

Du mener dumme.

Lenke til kommentar

Mens den nå er oppe pirker jeg litt til med omtalen:

 

Selv om det er færre slike tempel enn i A Link to the Past eller Ocarina of Time er det mer enn nok å gjøre i Twilight Princess

 

A Link to the past skal jeg ikke utale meg om, men ang OoT er det feil, det er like mange templer i OoT som i TP. 9 i OoT og 9 i TP.

Lenke til kommentar
Det eneste jeg fant å pirke på mens jeg spilte Zelda:TP var at når du saver og skal spille videre så måtte du "oppdage" alle 5 10 20 50 100 rupees. Ellers var det like godt som resten av Zelda spillene. 10/10 all the way.

7600143[/snapback]

 

Det gjelder bare 5, 20, og 50 rupies. 100 rupiene finner du bare i kister, og hver gang du åpner en kiste kommer den irriterende & tidskrevende teksten opp uansett. (Gjelder også hver gang du finner kart, kompass, nøkkel etc i hver dungeon også...)

Lenke til kommentar
Det eneste jeg fant å pirke på mens jeg spilte Zelda:TP var at når du saver og skal spille videre så måtte du "oppdage" alle 5 10 20 50 100 rupees. Ellers var det like godt som resten av Zelda spillene. 10/10 all the way.

7600143[/snapback]

 

Det gjelder bare 5, 20, og 50 rupies. 100 rupiene finner du bare i kister, og hver gang du åpner en kiste kommer den irriterende & tidskrevende teksten opp uansett. (Gjelder også hver gang du finner kart, kompass, nøkkel etc i hver dungeon også...)

7605062[/snapback]

hehehe feil. har gravd opp baade 100 og 200 som ulv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...