XtaZ Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Leste i fjor et eller annet sted på nettet ikke lenge etter 360 releasen at James Bond: Goldeneye var planlagt å komme som arcade spill på 360 med HD-kvalitet og online multiplayer men etter det så har jeg ikke hørt eller lest noe mer om dette. Er det noen som vet om det i det hele tatt kommer? Hadde jo vært jævlig kult om det kom da! Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Selv om Rare har laget det, så er det vel nintendo som har licensen til spillet? Ville tro det var større sansynlighet for å se det på Wii. Eller? Jeg vet ikke altså, bare spekulasjoner. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Det var Rare som satt på Bond-lisensen, og dermed trolig dem som sitter på rettighetene til programmkoden for spillet også, vil jeg tro. Men det er Activision som sitter på Bond-lisensen i dag, og det blir ikke utgitt eller relansert et eneste bond-spill uten dems samtykke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå