Lukilock Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Hallo! Har lagd en film, og nå skal jeg brenne den ut som DVD. MEN, jeg vil ha slik at jeg kan velge f.eks Fisking 2006, Telttur 2005, OSV. er det mulig? Tenker meg at jeg f.eks får en tidslinje, som jeg bare merker av hvor det nye "kapittlet" skal være. Semron Lenke til kommentar
CofidiS Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Nei det går nok ikke.. Lenke til kommentar
Snø Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 (endret) Skaff deg et program som heter NeroVision Express. Med den kan du lage kapitler, redigere videoklipp, tilføye effekter og musikk osv. Veldig enkel å bruke er det også. Endret 27. desember 2006 av Juicy Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 27. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2006 Jeg har noe som heter Nero 7 på en CD, det jeg skal bruke? Lenke til kommentar
Snø Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Har du brukt den noen gang? Jeg har også nero 7, men i den er det kun vanlige brenne dvd-programmer. NeroVision Express finnes ikke i den versjonen jeg har, men sjekk med din egen. Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 27. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2006 (endret) ja, har brukt Nero 7, men jeg hvet ikke om NeroVision Express finnes på den... skal sjekke. edit: innlegg 400 Endret 27. desember 2006 av Sempron Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 27. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2006 Nero Vision var med Lenke til kommentar
Snø Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Nero Vision var med 7587311[/snapback] Bare Nero Vision eller Nero vision Express, to ulike programmer vettu. Har bomma på den veldig mange ganger selv :!: Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 27. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2006 er det no forskjell på dem a? Lenke til kommentar
Snø Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Jepp, nero vision express er et redigeringsprogram som omformer vanlige mpeg-filer til vob- eller avi-filer. Det er de sistnevnte som dvd-spillerne avleser. Nero vision er et brenneprogram som i utgangspunktet forventer at filene dine er vob eller avi. Jeg kan godt ta feil. Men sleit selv med nero vision i ti dager (var på kanten til et sammenbrudd) før jeg forsto at jeg hadde feil program Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå