Zerpent Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Det skal følge med en pin kode i wii esken for å registrere den på www.nintendo-europe.com men jeg finner den ikke. Noen andre som har funnet denne i wii esken? Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Mangler denne her også... Noen som har? Lenke til kommentar
Kjell Fisk Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Visste ikkje om det engang! Ligger den lappen oppi eska eller er den limt på noe? Lenke til kommentar
Luminoth Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Uten at jeg har sjekket selv, mens kanskje den ligger oppi den posen hvor manuelen lå? Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Tror ikke vi får det her i norden, ettersom vi ikke er en del av nintendo-europe siden. Som du kanskje vet, har vi labre nintendo.no, som ser ut som noe en 5 åring kunne laget. I stedenfor at vi får ta del av godene til UK, Tyskland osv. Lenke til kommentar
Zerpent Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2007 Hm. Når jeg kjøpte Gamecube så fulgte det med en pin kode som jeg registrerte på nintendo-europe.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå